Struktura Rozmowy Handlowej i Efektywne Zbieranie Informacji w Sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Struktura Rozmowy Handlowej i Efektywne Zbieranie Informacji w Sprzedaży
Numer usługi 2025/03/05/126944/2601169
5 350,00 PLN
brutto
5 350,00 PLNnetto
178,33 PLNbrutto/h
178,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, menedżerów ds. sprzedaży oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za prowadzenie rozmów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów. Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu sprzedaży i komunikacji z klientem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć efektywność sprzedaży. Poznają techniki zadawania pytań i zbierania kluczowych informacji, które pozwolą im lepiej dopasować ofertę do potrzeb klientów. Zdobędą umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu oraz radzenia sobie z obiekcjami w trakcie rozmowy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje strukturę rozmowy handlowej w procesie sprzedaży | Kryteria weryfikacji Prawidłowo identyfikuje etapy rozmowy handlowej (otwarcie, diagnoza potrzeb, prezentacja oferty, zamknięcie). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje sposób komunikacji do typu klienta i kontekstu sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi rozmowę sprzedażową w sposób angażujący i skuteczny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie zbiera informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki zadawania pytań otwartych i zamkniętych w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Potrafi analizować uzyskane informacje i wyciągać trafne wnioski. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kluczowe potrzeby klienta i dobiera odpowiednie argumenty sprzedażowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik radzi sobie z obiekcjami klienta i finalizuje sprzedaż | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i analizuje najczęstsze obiekcje klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje skuteczne techniki przełamywania obiekcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Finalizuje rozmowę w sposób zwiększający szansę na zamknięcie sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera szczegółowy opis efektów uczenia się, które zostały osiągnięte w ramach przeprowadzonej usługi.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument zawiera informację, że walidacja została przeprowadzona zgodnie z wcześniej zdefiniowanymi kryteriami oceny efektów uczenia się. Określone kryteria służą jako wytyczne do weryfikacji osiągnięć i są integralną częścią procesu wewnętrznej walidacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Proces kształcenia oraz walidacji realizowane będą z zapewnieniem rozdzielności funkcji. Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym. Proces walidacji przeprowadzi dodatkowy prowadzący wyznaczony przez dostawcę usługi i posiadający odpowiednie doświadczenie.
Program
Program
Dzień 1: Struktura skutecznej rozmowy handlowej
- Wprowadzenie do procesu sprzedaży
- Rola rozmowy handlowej w sprzedaży
- Kluczowe elementy skutecznej komunikacji
- Etapy rozmowy sprzedażowej
- Otwarcie rozmowy – jak budować pierwsze wrażenie?
- Badanie potrzeb – jak zadawać trafne pytania?
- Prezentacja oferty – jak dopasować rozwiązanie do klienta?
- Finalizacja sprzedaży – techniki skutecznego zamykania rozmowy
- Ćwiczenia praktyczne
- Analiza przypadków biznesowych
- Praktyczne rozmowy sprzedażowe
Dzień 2: Techniki zbierania informacji i analiza potrzeb klienta
- Rola informacji w skutecznej sprzedaży
- Dlaczego analiza potrzeb klienta jest kluczowa?
- Błędy w diagnozie klienta i ich konsekwencje
- Techniki zadawania pytań
- Pytania otwarte i zamknięte – kiedy i jak je stosować?
- Technika lejka pytaniowego
- Aktywne słuchanie i jego znaczenie w sprzedaży
- Weryfikacja i analiza zebranych informacji
- Jak interpretować odpowiedzi klientów?
- Dopasowanie argumentów do potrzeb klienta
- Ćwiczenia praktyczne
- Symulacje rozmów handlowych
- Analiza nagranych rozmów sprzedażowych
Dzień 3: Radzenie sobie z obiekcjami i finalizacja sprzedaży
- Obiekcje klienta – jak je rozpoznawać i eliminować?
- Najczęstsze obiekcje w sprzedaży
- Techniki radzenia sobie z wątpliwościami klientów
- Finalizacja sprzedaży i domykanie transakcji
- Jak rozpoznać gotowość klienta do zakupu?
- Techniki zamykania sprzedaży
- Budowanie długoterminowych relacji z klientem
- Jak utrzymać kontakt po sprzedaży?
- Strategie lojalizacji klientów
- Podsumowanie szkolenia
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Tworzenie indywidualnych planów wdrożenia wiedzy
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Łukasz Sadłowski
Od najmłodszych lat fascynuje mnie perswazyjna moc języka – już jako dziecko rozważałem, jak
przekonywać innych, aby osiągnąć zamierzone cele bez konfliktów. Ta umiejętność znalazła swoje
Przedmiot / temat
zajęć Prowadzący Data realizacji
zajęć
Godzina
rozpoczęcia
Godzina
zakończenia Liczba godzin
Brak wyników.
Rodzaj ceny Cena
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 5 350,00 PLN
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 5 350,00 PLN
Koszt osobogodziny brutto 178,33 PLN
Koszt osobogodziny netto 178,33 PLN
zastosowanie w mojej karierze zawodowej, którą rozwijam od 2004 roku. Przez ponad 20 lat
doskonalę sztukę rozmowy – zarówno w kontekście sprzedaży, jak i zrozumienia klienta, jego
potrzeb oraz oczekiwań.
Od 2008 roku zdobywałem doświadczenie jako Product Manager w branży profesjonalnych
elektronarzędzi, które rozwijałem przez kolejne dekady. Z sukcesem zarządzałem produktami,
firmami oraz działami sprzedaży, a także zespołami handlowymi – nie tylko poprzez szkolenia i
motywację, ale także kreując silny wizerunek marki i organizując pokazy produktowe. Od 2021 roku
rozwijam swoje kompetencje w branży ubezpieczeniowej, prowadząc rekrutacje i szkolenia agentów
specjalizujących się w ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych. Jestem dumny z wykształcenia
kilku członków MDRT oraz zarządzania oddziałem Unum w Szczecinie. Obecnie współpracuję z Pru.
Moje doświadczenie obejmuje szerokie spektrum kompetencji, od zarządzania produktem i
budowania zespołów po rekrutację, budowanie marki
przekonywać innych, aby osiągnąć zamierzone cele bez konfliktów. Ta umiejętność znalazła swoje
Przedmiot / temat
zajęć Prowadzący Data realizacji
zajęć
Godzina
rozpoczęcia
Godzina
zakończenia Liczba godzin
Brak wyników.
Rodzaj ceny Cena
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 5 350,00 PLN
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 5 350,00 PLN
Koszt osobogodziny brutto 178,33 PLN
Koszt osobogodziny netto 178,33 PLN
zastosowanie w mojej karierze zawodowej, którą rozwijam od 2004 roku. Przez ponad 20 lat
doskonalę sztukę rozmowy – zarówno w kontekście sprzedaży, jak i zrozumienia klienta, jego
potrzeb oraz oczekiwań.
Od 2008 roku zdobywałem doświadczenie jako Product Manager w branży profesjonalnych
elektronarzędzi, które rozwijałem przez kolejne dekady. Z sukcesem zarządzałem produktami,
firmami oraz działami sprzedaży, a także zespołami handlowymi – nie tylko poprzez szkolenia i
motywację, ale także kreując silny wizerunek marki i organizując pokazy produktowe. Od 2021 roku
rozwijam swoje kompetencje w branży ubezpieczeniowej, prowadząc rekrutacje i szkolenia agentów
specjalizujących się w ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych. Jestem dumny z wykształcenia
kilku członków MDRT oraz zarządzania oddziałem Unum w Szczecinie. Obecnie współpracuję z Pru.
Moje doświadczenie obejmuje szerokie spektrum kompetencji, od zarządzania produktem i
budowania zespołów po rekrutację, budowanie marki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypty szkoleniowe.
Adres
Adres
Szczecin
Szczecin
woj. zachodniopomorskie
Kontakt
Kontakt
Sylwia Bronisz
E-mail
biuro@blissbys.pl
Telefon
(+48) 666 080 130