INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+ część 1.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom B2+ część 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie B2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji03-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie B2+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać zdań względnych z redukcją (e.g. "The person sitting next to me", "The book written by him"). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem zdań względnych z redukcją.- Uczeń identyfikuje i poprawia błędy w zdaniach względnych z redukcją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi stosować zdania rozszczepione (cleft sentences) w celu podkreślania informacji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie konstruuje zdania rozszczepione w różnych kontekstach komunikacyjnych.- Uczeń identyfikuje i poprawia błędy w zdaniach rozszczepionych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi używać wyrażeń "as if/as though" do opisywania hipotetycznych sytuacji i porównań. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje "as if/as though" w zdaniach o różnym stopniu prawdopodobieństwa.- Uczeń identyfikuje i poprawia błędy w zdaniach z "as if/as though". | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń potrafi poprawnie używać czasowników modalnych (e.g. "should", "must", "might") do wyrażania opinii, radzenia i spekulacji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki modalne zgodnie z ich znaczeniem i funkcją.- Uczeń identyfikuje i poprawia błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom B2+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: Connections
- Tematyka: Relacje międzyludzkie, przyjaźnie, środowisko fizyczne, jedzenie.
- Cele nauczania:
- Opisywanie przeszłych i obecnych nawyków.
- Rozwijanie słownictwa związanego z relacjami i przyjaźniami.
- Rozumienie i używanie zdań względnych z redukcją.
- Dyskusja na temat jedzenia i jego wpływu na samopoczucie.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Opisanie przyjaźni.
- Napisanie propozycji transformacji przestrzeni miejskiej.
- Dyskusja na temat "comfort food".
- Napisanie posta na media społecznościowe.
Unit 2: Competition
- Tematyka: Rywalizacja, współpraca w biznesie, motywacja w pracy.
- Cele nauczania:
- Używanie zdań rozszczepionych (cleft sentences).
- Rozwijanie słownictwa związanego z wygraną i przegraną.
- Dyskusja na temat współpracy i rywalizacji w biznesie.
- Porównywanie i ocenianie pomysłów.
- Umiejętności przyszłościowe: Przywództwo, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat oszukiwania.
- Napisanie artykułu o rywalizacji.
- Prezentacja pomysłów na zwiększenie produktywności.
Unit 3: Inspiration
- Tematyka: Kreatywność, emocje, motywacja, role models.
- Cele nauczania:
- Używanie wyrażeń typu "as if/as though".
- Rozwijanie słownictwa związanego z emocjami i kreatywnością.
- Dyskusja na temat metod perswazji.
- Opisywanie inspirujących osób.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, zachęcanie innych do wyrażania opinii.
- Zadania:
- Napisanie recenzji fikcji.
- Dyskusja na temat sytuacji i emocji.
- Napisanie biografii inspirującej osoby.
Unit 4: Image
- Tematyka: Wizerunek, branding, autoprezentacja, marketing.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych (np. "should").
- Rozwijanie słownictwa związanego z reklamą i marketingiem.
- Dyskusja na temat znaczenia wizerunku.
- Prezentowanie siebie w kontekście zawodowym.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, przeprowadzanie wywiadów.
- Zadania:
- Prezentacja kampanii rebrandingowej.
- Odegranie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Napisanie opisu produktu.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak propozycje, artykuły, posty na blogu, e-maile itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
.