Warsztaty z zrównoważonego rozwoju w branży usługowej : recykling w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem zielonych kompetencji oraz ochrony środowiska.
Warsztaty z zrównoważonego rozwoju w branży usługowej : recykling w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem zielonych kompetencji oraz ochrony środowiska.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby: menedżerowie, liderzy zespołów, sprzedawcy, pracownicy biurowi, sprzątaczki, elektromonterzy, elektrycy, brygadziści, automatycy, pracownicy administarcyjno-biurowi, którzy chcą usprawnić wewnętrzny obieg informacji w firmie, wdrożyć zasady recyklingu, narzędzia cyfryzacji wspierając zrównoważony rozwój wpisany w zielone kompetencje.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji27-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do nabycia wiedzy w zakresie regulacji unijnych i krajowych dotyczących procesuzielonej transformacji i ochrony środowiska co przełoży się na stosowanie zasad recyklingu i skutecznego wdrożeniaprcesu zielonej transformacji w przedsiębiorstwie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje przepisy unijne i krajowe dotyczące zielonej transformacji | Kryteria weryfikacji -identyfikuje regulacje prawne w zakresie zielonej transformacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji -definiuje zasady ochrony środowiska | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Wprowadza praktyczne rozwiązania w zakresie zielonej transformacji w firmie | Kryteria weryfikacji -tworzy długoterminowe plany dla swojej branży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Zwiększa zaangażowanie proekologiczne | Kryteria weryfikacji -angażuje współpracowników do praktyk ekologicznych w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji -pracuje w interdyscyplinarnych zespołach nad zrównoważonymi projektami i ekologią | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy zielonej transformacji
08:00 – 09:30 | Zielona transformacja – regulacje i strategie
- Unijne i krajowe regulacje wspierające ekologiczne działania przedsiębiorstw
- Znaczenie zielonej transformacji dla gospodarki i biznesu
- Korzyści ekonomiczne, społeczne i środowiskowe wynikające z wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju
09:30 – 11:00 | Recykling jako kluczowy element zielonej transformacji
- Rola recyklingu w procesie przechodzenia na gospodarkę o obiegu zamkniętym
- Najnowsze technologie i innowacje w recyklingu
- Strategie skutecznego wdrażania recyklingu w fi rmach
11:00 – 13:00 | Warsztat praktyczny: Opracowanie strategii recyklingu w fi rmie w oparciu o zasady zielonej tranformacji
- Ocena obecnego stanu działań proekologicznych
- Identyfi kacja możliwości poprawy recyklingu i zmniejszenia wpływu na środowisko
- Tworzenie strategii ekologicznej i planowanie działań transformacyjnych
Dzień 2: Wdrażanie recyklingu i zielonej transformacji
08:00 – 09:30 | Ekologiczne rozwiązania i innowacje w biznesie
- Przykłady skutecznych działań fi rm wdrażających recykling i zieloną transformację
- Certyfi katy ekologiczne i standardy zarządzania środowiskowego
- Nowoczesne metody redukcji śladu węglowego
09:30 – 11:00 | Budowanie kultury ekologicznej w firmie w oparciu o zasady zielonej tranformacji
- Jak edukować i angażować pracowników w działania proekologiczne?
- Promowanie recyklingu i zrównoważonych praktyk wśród klientów
- Studia przypadków fi rm skutecznie wdrażających zieloną transformację
11:00 – 13:00 | Warsztat praktyczny: Monitorowanie i doskonalenie działań ekologicznych zgodnych z zasadami zieolej transformacji iochrony środowiska
- Opracowanie praktycznych rozwiązań dla pracowników i indywidualnych planów wdrażania recyklingu oraz zielonej transformacji
- Identyfi kacja kluczowych obszarów do optymalizacji
- Skuteczne metody monitorowania i mierzenia efektów ekologicznych działań
13:00 – 13:30 Walidacja usługi szkoleniowej- test toretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Podstawy zielonej transformacji.Zielona transformacja–regulacje i strategie | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Recyklingvjako kluczowyvelement zielonej transformacji | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Warsztatpraktyczny:Opracowaniestrategiirecyklingu wfi rmie w oparciuo zasady zielonejtranformacji | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Wdrażanie recyklingu i zielonej transformacji.Ekologiczne rozwiązania i innowacje w biznesie | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Budowanie kultury ekologicznej w firmie w oparciu o zasady zielonej tranformacji | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Warsztat praktyczny:Monitorowanie i doskonalenie działań ekologicznych zgodnych z zasadami zieolej transformacji i ochrony środowiska | Prowadzący Anita Gałek | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja usługi szkoleniowej- test toretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 662,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 662,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto333,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto333,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anita Gałek
Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku na Wydziale Biologii, absolwentka Zarządzania personelem w firmie na Uniwersytecie Szczecińskim. Certyfikowany coach ICF, certyfikowany trener biznesu.
Wiedza trenerska zdobyta w wyniku ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych i polskich organizacjach. Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży. Umiejętności i warsztat nabyty poprzez prowadzenie od ponad 7 lat szkoleń dla kadr kierowniczych z zakresu kompetencji menadżerskich. Duże doświadczenie (ponad 6 lat) w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych (obsługa klienta, negocjacje, techniki sprzedaży).
Doświadczenie w pracy indywidualnej z przedsiębiorcami w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe. Konsultant w zakresie miękkiego HR-u i zarządzania procesami w organizacjach.
Konsultant FinxS Sales Assessment- badania poziomu kompetencji sprzedażowych. Specjalista i konsultant badania i wzmacniania odporności psychicznej – na podstawie badania psychometrycznego MTQ48. Autorka przeszło 140 publikacji eksperckich z zakresu przywództwa i sprzedaży oraz obsługi klienta dla Farmacja Praktyczna i Manager Farmacji. Inicjatorka i przewodnicząca Rady Kobiet przy Prezydencie Miasta Szczecin. Anita Gałek o sobie: „Moją pasją są ludzie, to oni są sprawcami mojego flow.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w postaci prezentacji powerpoint, ankiety, testy - opracowane przez trenera.Materiały szkoleniowe zawierają podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na których zostały oparte, z poszanowaniem praw autorskich. Materiały każdorazowo są dostosowane do poziomu wiedzy uczestników oraz potrzeb związanych z ewentualnymi niepełnosprawnościami.
Usługa realizowana jest w godz.lekcyjnych, a przerwy i ćwiczenia praktyczne dostosowane do tempa pracy, możliwości izaangażowaniagrupy. Brak wymagań w zakresie stopnia znajomości tematu. Jest prowadzone aktywnymi metodami interaktywnymi iaktywizującymi ,rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenieumiejętności.Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją ,doświadczeniem oraz dyskusją grupy mająca na celu podsumowanie danego tematu.
Informacje dodatkowe
Trener podczas podsumowuje każde zagadnienie, pozwalając uczestnikom, którzy mają dostęp do prowadzącego poprzez zastosowanie narzędzi umożliwiających interaktywność czat, ankiety, sesje Q&A. Podczas szkolenia realizowanego online będą nagrywane sesje, a uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe dostarczone w formie cyfrowej. Czas trwania wynosi 14 godzin dydaktycznych po 45 minut, co stanowi 10 i poł godziny zegarowe.
Udział w usłudze niesie ze sobą liczne korzyści biznesowe, które bezpośrednio przyczyniają się do optymalizacji zarządzania odpadami, praktycznego podejścia do recyklingu, wdrożenia strategii zrównoważonego rozwoju, świadomości ekologicznej . Pierwsze efekty będą zauważalne w okresie do 6 miesięcy po zakończeniu szkolenia. Efekt usługi to: optymalizacja zużycia materiałów materiałów, redukcja odpadów, podniesienie wydajności pracy, optymalizacja kosztów organizacji.