Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing + e-marketing)
Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing + e-marketing)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do wszystkich, którzy chcą samodzielnie realizować działania marketingowe w Internecie, skutecznie promować firmę lub usługi/produkty w sieci, w szczególności dedykowany jest do:
- Osób rozpoczynających karierę w branży internetowej lub chcących się przebranżowić
- Właścicieli i pracowników firm (w szczególności mniejszych i średnich przedsiębiorstw)
- Pracowników agencji reklamowych i marketingowych
- Pracowników działów promocji i reklamy
- Osób chcących sprzedać swoje produkty/usługi w Internecie
- Freelancerów pracujących w obszarze digital marketingu
Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych. Duża liczba ćwiczeń pomoże w oswojeniu wiedzy dla osób, które zaczynają swoja przygodę z e-marketingiem, a z kolei osoby będące na poziomie zaawansowanym poszerzą swój umiejętności o dodatkowe zagadnienia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego budowania wizerunku marki oraz zwiększenia sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi marketingowych. Daje gwarancje na skuteczną realizację wyznaczonej strategii marketingowej oraz efektywne zastosowanie wiedzy w trakcie swojej pracy i przeprowadzonych kampanii promocyjnych w Internecie.Dla osób poszukujących pracy kurs zwiększa szansę na uzyskanie pozytywnego wyniku rozmowy kwalifikacyjnej lub rozpoczęcie i wypromowanie własnego biznesu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Analizuje strategię marketingową przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kryteria weryfikacji Planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przygotowanie treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Redaguje tekst dostosowany do kanału dystrybucji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje materiały graficzne | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje materiały audiowizualne | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Dystrybuowanie treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Publikuje materiały marketingowe | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Monitoruje efekty wdrożenia treści marketingowych | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjePlanowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób wskazanych w punkcie grupa docelowa.
Maksymalna grupa uczestników do 20 osób.
1 godzina - szkoleniowa 45 minut.
I. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej przedsiębiorstwa
- Opracowanie analiz strategii marketingowej przedsiębiorstwa
- Opracowanie i dystrybucja treści marketingowych
II. Przygotowanie treści marketingowych
- Tworzenie tekstów dostosowanych do kanału dystrybucji
- Tworzenie i edycja materiałów graficznych
- Tworzenie i edycja materiałów audiowizualnych
III. Dystrybuowanie treści marketingowych
- Publikacja treści marketingowych
- Monitorowanie efektów wdrażania treści marketingowych
IV. Egzamin końcowy wliczony w cenę.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 524,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 524,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto167,39 PLN
- Koszt osobogodziny netto167,39 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Susfał
praktyczne (Helion 2012). Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim. Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę oraz proces zarabiania pieniędzy. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu. Obszary jego działania to: marketing cyfrowy, rozwój finansowy
i osobisty, systemy automatyzacji sprzedaży wielokanałowej, zarządzanie czasem i pieniędzmi. Wiedzę pozyskiwał od światowej klasy ekspertów z wymienionych dziedzin. Jest ona poparta doświadczeniem zdobytym w trakcie kilku lat współpracy z licznymi firmami oraz prowadzenia szkoleń – m.in. dla przedsiębiorców, urzędników, nauczycieli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt przedstawiający zawarte w szkoleniu treści przedstawiające rzeczywiste przykłady omawianych kampanii marketingowych oraz zadania do wykonania.
Skrypty zostaną przekazane uczestnikom w formie elektronicznej.
Walidacja i certyfikacja są w cenie kursu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Zoom do komunikacji.
Dostęp do komputera wyposażony w system operacyjny Windows 7 lub wyższy, oraz przeglądarkę internetową np. Google Chrome. Minimalna prędkość łącza internetowego 1Mb/s