Skuteczna sprzedaż, organizacja i zarządzanie w branży beauty
Skuteczna sprzedaż, organizacja i zarządzanie w branży beauty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest adresowane do osób, które:
- właścicieli salonów kosmetycznych i obiektów z branży beauty
- pracowników branży beauty odpowiedzialnych za sprzedaż obsługę klienta.
Szkolenie skierowane jest do osób działających w branży beauty, które chcą zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową, poprawić organizację pracy salonu oraz zyskać pełną kontrolę nad finansami i rozwojem marki.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji16-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia działań sprzedażowych i marketingowych w branży Beauty.Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze sprzedaży, marketingu, zarządzania zespołem oraz finansów. Dzięki zdobytym kompetencjom będą mogli skuteczniej obsługiwać klientów, zwiększać przychody salonu, efektywnie zarządzać zespołem
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces sprzedaży i proces marketingowy w branży beauty | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje niezbędne etapy procesu sprzedaży w branży beauty | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje niezbędne etapy procesu marektingowego w branży beauty | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje odpowiednią komunikację z klientem. | Kryteria weryfikacji Nawiązuje relację z klientem i odpowiada na jego potrzeby. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Obsługuje klienta w profesjonalny sposób. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje metody rozmowy z klientem w celu zapoznania się z jego preferencjami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opracowuje plan sprzedązy i poszczególne etapy procesu marketingowego z podziałem na poszczególne cele i priorytety | Kryteria weryfikacji projektuje proces sprzedaży w oparciu o specyfikę branży beauty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest kompleksowym programem edukacyjnym skierowanym do właścicieli salonów
beauty, managerów, kosmetologów, stylistów oraz osób planujących rozwój w branży
beauty. Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie sprzedaży,
profesjonalnej obsługi klienta, efektywnej organizacji pracy, zarządzania zespołem, kontroli
finansów oraz strategii marketingowych.
Dzięki szkoleniu uczestnicy nauczą się, jak skutecznie sprzedawać usługi i produkty,
poprawiać komunikację z klientem, zarządzać salonem oraz rozwijać markę w social mediach.
Skuteczna sprzedaż produktów i usług w branży beauty
Psychologia sprzedaży – jak zrozumieć potrzeby klientów i skutecznie dopasować ofertę?
Strategie sprzedażowe – techniki budowania wartości usług i produktów.
Jak przełamywać obiekcje klientów i finalizować sprzedaż?
Skuteczne metody upsellingu i cross-sellingu.
Budowanie lojalności klientów i długoterminowych relacji.
Komunikacja z klientem w salonie – budowanie zaufania i relacji
Jak rozpoznać styl komunikacji klienta i dostosować do niego swoją strategię rozmowy?
Aktywne słuchanie – klucz do zrozumienia oczekiwań klienta.
Rola mowy ciała i tonacji głosu w komunikacji z klientem.
Sztuka prowadzenia rozmowy sprzedażowej bez nachalności.
Jak radzić sobie z trudnym klientem i skutecznie rozwiązywać konflikty?
Test osobowości DISC – analiza predyspozycji sprzedażowych i podział obowiązków w zespole
Wprowadzenie do modelu DISC – jak osobowość wpływa na styl pracy i sprzedaży?
Analiza predyspozycji sprzedażowych na podstawie DISC.
Jak dopasować styl obsługi klienta do jego typu osobowości?
Wykorzystanie DISC do efektywnego podziału obowiązków w zespole.
Jak budować zespoły pracujące w harmonii i zwiększać ich efektywność?
Organizacja pracy w salonie – optymalizacja procesów i zarządzanie czasem
Planowanie i harmonogramowanie pracy – jak zwiększyć efektywność bez chaosu?
Standardy obsługi klienta – jak wprowadzać i egzekwować procedury?
Jak minimalizować niepotrzebne koszty i optymalizować działania w salonie?
Wdrażanie systemów rezerwacji – lepsza organizacja i zarządzanie terminami.
Jak zadbać o płynność pracy w salonie i unikać nadmiernego obciążenia zespołu?
Obsługa klienta na poziomie EKSPERT – tworzenie doświadczenia premium
Budowanie wizerunku salonu jako marki premium.
Profesjonalna postawa i savoir-vivre w obsłudze klienta.
Tworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży i lojalności klientów.
Jak sprawić, by klient czuł się wyjątkowo i chętnie wracał do salonu?
Strategie pozyskiwania rekomendacji i budowania bazy stałych klientów.
IV Walidacja
usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min.
Przerwy i walidacja wliczają się w liczbę godzin usługi.
na prośbę uczestników mogą być zarządzone przerwy, przysługuje im 15 min przerwy na każde 4 godziny usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Sprzedaż w branży beauty (psychologia sprzedaży, techniki zamykania transakcji) | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Komunikacja z klientem w salonie (zasady skutecznej komunikacji, budowanie relacji) | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Test DISC (analiza predyspozycji sprzedażowych, podział obowiązków w zespole) | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Organizacja pracy w salonie (planowanie grafiku, standardy pracy) | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Obsługa klienta na poziomie EKSPERT (budowanie doświadczenia premium) | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Studium przypadków – analiza realnych sytuacji w salonie | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Praktyczne ćwiczenia-sprzedażowe i komunikacyjne | Prowadzący Paulina Błażejczy | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Błażejczy
Akademia Biznesu Beauty. Aktualnie właścicielka marki
edukacyjnej:RóżowaSzefowa
Od 10 lat prowadzi salon Hand Park Beauty, największy salon w
mieście Bielsko Biała. Samodzielnie stworzyła silną markę, którą
nieustanie rozwija i doskonali. Opracowała autorski program
zarządzania salonem i targetownia pracowników.
Jej pasją jest tworzenie pięknych miejsc, wyróżniających się na
rynku oraz dzielenie się swoją wiedzą aby powodować wzrost
innych salonów beauty na rynku. Ostatnie 5 lat aktywnie działa w branży beauty, podnosząc i utrwalając swoje kompetencje.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
,,Usługa rozwojowa będzie na dzień prowadzenia szkolenia spełniać aktualne wymogi dot. przestrzegania obostrzeń związanych z COVID 19, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia."
"Dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnionych od podatku VAT na podstawie art.113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT"
" zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004r.o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2011.177.1054 z późn. zm.)- w całości"
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi