Kontakt z klientem trudnym i niezmotywowanym - narzędzia wspomagające wzbudzenie motywacji do zmiany
Możliwość dofinansowania
Kontakt z klientem trudnym i niezmotywowanym - narzędzia wspomagające wzbudzenie motywacji do zmiany
Numer usługi 2025/03/03/173001/2595185
499,00 PLN
brutto
499,00 PLNnetto
166,33 PLNbrutto/h
166,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Pomoc społeczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy pomocy społecznej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników500
- Data zakończenia rekrutacji29-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi3
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności skutecznej komunikacji i pracy z trudnym oraz niezmotywowanym klientem. Uczestnicy poznają mechanizmy oporu, nauczą się identyfikować postawy utrudniające współpracę oraz stosować techniki budowania relacji sprzyjających zmianie. Omówione zostaną sposoby wyznaczania granic, zarządzania emocjami oraz radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy poznają typy trudnych klientów i sposoby skutecznej komunikacji z nimi.Nauczą się technik wzbudzania motywacji do zmiany. Zrozumieją znaczenie zmiany własnego podejścia z „ja wiem” na „ja chcę się dowiedzieć”. Opanują sposoby wyznaczania granic w relacji z klientem, chroniące ich własne emocje. Rozwiną umiejętność budowania relacji opartej na współpracy, a nie konflikcie. Poznają strategie radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. | Kryteria weryfikacji brak | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
I. Kontakt z klientem trudnym i niezmotywowanym. Narzędzia wspomagające wzbudzenie motywacji do zmiany.
- Trudny klient – kto to jest ?
- Identyfikacja postaw klientów utrudniających współpracę.
- Problematyka pracy z klientem sprawiającym trudności i będącym w oporze.
- Techniki efektywnej komunikacji z trudnym klientem.
- Zamiana sposobu myślenia pracownika z „ja wiem”, na „ja chcę się dowiedzieć”
- Stawianie granice, które chronią emocje pracownika, ale nie blokują współpracy.
- Budowanie relację z klientem, pozwalającej na zbudowanie mostu, a nie muru.
- Wzbudzanie motywacji do zmiany.
- Sposoby radzenia sobie ze stresem, trudnymi sytuacjami oraz wypaleniem zawodowym.
II. KONSULTACJE TELEFONICZNE:
- termin konsultacji należy umówić najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia realizacji szkolenia;
- w celu ustalenia terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny: 797-240-556
- konsultacje nie umówione w terminie określonym powyżej PRZEPADAJĄ
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto499,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto499,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto166,33 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
FAKTURA zostanie przesłana na adres e-mail podany w karcie zgłoszenia.
WARUNKIEM uruchomienia dostępu do szkolenia jest wcześniejsze opłacenie faktury.
TERMIN KONSULTACJI telefonicznych należy ustalić najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia realizacji szkolenia. TERMIN KONSULTACJI prosimy ustalić pod nr telefonu: 797-240-556 – konsultacje nie umówione w powyższym terminie PRZEPADAJĄ.
Wykładowcy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
System operacyjny co najmniej Windows 8.
Komputer min. 4 GB RAM.
Kontakt
Kontakt
Katarzyna Adamska
E-mail
biuro@oti.org.pl
Telefon
(+48) 505 064 450