Strategie walki ze stresem dla pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej
Możliwość dofinansowania
Strategie walki ze stresem dla pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej
Numer usługi 2025/03/03/173001/2595180
499,00 PLN
brutto
499,00 PLNnetto
166,33 PLNbrutto/h
166,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Pomoc społeczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy pomocy społecznej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników500
- Data zakończenia rekrutacji29-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi3
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu wyposażenie pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej w skuteczne strategie radzenia sobie ze stresem oraz budowanie higieny psychicznej w pracy. Uczestnicy dowiedzą się, jak stres wpływa na ich życie zawodowe, jakie znaczenie ma równowaga między życiem prywatnym a zawodowym oraz jak rozwijać inteligencję emocjonalną, by lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach. Omówione zostaną metody redukcji stresu, zarządzanie konfliktami w zespole oraz sposoby motywowania siebie i innych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy poznają definicję stresu i jego wpływ na życie zawodowe.Zrozumieją znaczenie higieny psychicznej i work-life balance w pracy w OPS. Nauczą się rozróżniać stres pozytywny (eustres) i negatywny (dystres). Zdobędą praktyczne umiejętności obniżania poziomu stresu. Dowiedzą się, jak inteligencja emocjonalna wpływa na relacje w miejscu pracy. Poznają skuteczne metody zarządzania konfliktami i motywowania siebie oraz innych. Będą potrafili lepiej rozgraniczać rolę „klienta” i „podopiecznego” w swojej pracy. Zrozumieją wzajemne powiązania między stresem, higieną psychiczną, work-life balance i EQ. | Kryteria weryfikacji brak | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
I. Strategie walki ze stresem dla pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej
- definicja stresu i jego roli w życiu zawodowym;
- pojęcie higieny psychicznej – co oznacza dbałość o zdrowie psychiczne w kontekście pracy w OPS;
- work-life balance – dlaczego równowaga między życiem prywatnym a zawodowym jest kluczowa?
- inteligencja emocjonalna (EQ) – wprowadzenie i znaczenie dla osób zatrudnionych w OPS;
- różnica między stresem pozytywnym (eustres), a negatywnym (dystres);
- strategie radzenia sobie ze stresem – praktyczne techniki obniżania poziomu stresu;
- rola pracodawcy w wspieraniu higieny psychicznej pracowników;
- przykładowe wyzwania w osiąganiu równowagi: praca z trudnym klientem i zacieranie granic między ,,klientem” a ,,podopiecznym”, oczekiwania społeczne i kultura „bycia zajętym”;
- rola EQ w budowaniu relacji międzyludzkich w pracy;
- zarządzanie konfliktami w zespole;
- motywowanie siebie i innych;
- jak rozwijać własną inteligencję emocjonalną?
- współzależność stresu, higieny psychicznej, life-work balance i EQ
II. KONSULTACJE TELEFONICZNE - TYLKO dla pierwszego zgłoszonego uczestnika szkolenia:
- termin konsultacji należy umówić najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia szkolenia;
- w celu ustalenia terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny: 797-240-556
- konsultacje nie umówione w terminie określonym powyżej PRZEPADAJĄ
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto499,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto499,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto166,33 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
FAKTURA zostanie przesłana na adres e-mail podany w karcie zgłoszenia.
WARUNKIEM uruchomienia dostępu do szkolenia jest wcześniejsze opłacenie faktury.
TERMIN KONSULTACJI telefonicznych należy ustalić najpóźniej w kolejnym dniu roboczym od dnia realizacji szkolenia. TERMIN KONSULTACJI prosimy ustalić pod nr telefonu: 797-240-556 – konsultacje nie umówione w powyższym terminie PRZEPADAJĄ.
Wykładowcy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
System operacyjny co najmniej Windows 8.
Komputer min. 4 GB RAM.
Kontakt
Kontakt
Katarzyna Adamska
E-mail
biuro@oti.org.pl
Telefon
(+48) 505 064 450