Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osóby dorosłej, która chce rozwijać swoje umiejętności językowe w codziennej komunikacji oraz w kontekście zawodowym. Uczestnikiem może być osoba początkująca lub posiadająca podstawową znajomość języka obcego, która chce poprawić swoją pewność w prowadzeniu rozmów, formułowaniu wypowiedzi oraz stosowaniu podstawowych zwrotów grzecznościowych i struktur gramatycznych. Szkolenie może być szczególnie przydatne dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku zawodowym, podróżujących służbowo lub mających kontakt z obcojęzycznymi klientami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji23-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do skutecznej komunikacji w języku obcym w codziennych i zawodowych sytuacjach. Uczestnik będzie potrafił przedstawiać podstawowe informacje o sobie, stosować zwroty grzecznościowe, tworzyć poprawne zdania w czasie Present Simple, formułować oferty pomocy oraz prowadzić rozmowy telefoniczne. Szkolenie umożliwi rozwój kompetencji językowych poprzez praktyczne ćwiczenia obejmujące mówienie, pisanie i rozumienie ze słuchu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje podstawowe informacje o sobie. | Kryteria weryfikacji Przedstawia się, podając imię, narodowość oraz zawód. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stosuje poprawne konstrukcje gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa właściwych zaimków dzierżawczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje podstawowe zwroty grzecznościowe w komunikacji. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje odpowiednie formy grzecznościowe w określonych sytuacjach (np. powitanie, podziękowanie, przeprosiny). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i dobiera właściwe zwroty do kontekstu rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy poprawne zdania w czasie Present Simple w kontekście życia codziennego i zawodowego | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania twierdzące w czasie Present Simple opisujące codzienne czynności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje poprawną formę czasowników i odpowiednie zaimki osobowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wypełnia poprawnie formularz zawierający informacje o sobie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje oferty pomocy w kontekście zawodowym. | Kryteria weryfikacji Konstruuje zdania zawierające propozycje wykonania określonych zadań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Używa poprawnie czasownika modalnego "will" w odpowiednim kontekście. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi podstawowe rozmowy telefoniczne w języku obcym. | Kryteria weryfikacji Przedstawia się i identyfikuje rozmówcę. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Zadaje pytania dotyczące podstawowych informacji, np. numeru telefonu, daty spotkania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje właściwe zwroty grzecznościowe w rozmowie telefonicznej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje swoją codzienną rutynę w sposób zrozumiały. | Kryteria weryfikacji Tworzy logiczne i poprawne gramatycznie zdania opisujące codzienne czynności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie słownictwo związane z rutynowymi zadaniami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres leksykalny:
Obejmuje słownictwo i zwroty związane z:
- przedstawianiem się, danymi osobowymi, nazwami państw i narodowości
- informacjami personalnymi o nowym pracowniku, numerami telefonów
- opisem miejsca pracy, nazwami zawodów i ich krótką charakterystyką
- profilami pracowników i firm
- czynnościami rutynowymi w pracy, komunikacją interpersonalną
- zwrotami grzecznościowymi, składaniem prostych ofert
- wypełnianiem formularzy – profil pracownika
- porami roku, miesiącami, określaniem czasu
- składaniem próśb i żądań, rozwiązywaniem problemów w pracy
- rozmowami telefonicznymi, odpowiadaniem na e-maile
- organizowaniem, akceptowaniem, odwoływaniem i odraczaniem spotkań (telefonicznie i e-mailowo)
- rodzajami dokumentów w firmie
Zakres gramatyczny:
- czasownik to be,
- zaimki dzierżawcze,
- liczebniki,
- przymiotniki,
- wyrażenia there is i there are,
- liczba pojedyncza i liczba mnoga rzeczowników,
- czas Present Simple – zdania twierdzące,
- liczebniki główne,
- przedimek nieokreślony a/an,
- czas Present Simple – czynności rutynowe, powtarzające się,
- czas Present Simple – pytania i przeczenia, operator do/does,,
- formy dopełniacza – ‘s, s’,
- czasownik modalny – can/can’t,
- przyimki at, in, on, from, to ,
- liczebniki porządkowe i daty,
- czasownik to be w czasie Past Simple,
- wyrażenia there was/there were,
- czas Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne,
- składanie ofert i obietnic z użyciem will,
- czas Past Simple – zdania przeczące, zdania pytające,
- czas Present Continuous – zdania twierdzące, przeczące, pytające
W trakcie indywidualnego szkolenia zostaną wykorzystane metody interaktywne i aktywizujące, które pozwolą uczestnikowi na praktyczne zastosowanie wiedzy.
Odegranie ról (Role-playing) – Symulacja rozmów zawodowych (np. przedstawianie się, rozmowy telefoniczne, negocjacje).
Case study – Analiza rzeczywistych sytuacji biznesowych i ćwiczenie reakcji na problemy.
Ćwiczenia praktyczne – Wypełnianie formularzy, pisanie e-maili, organizowanie spotkań.
Storytelling – Tworzenie i opowiadanie historii związanych z pracą i doświadczeniem zawodowym.
Gry i quizy językowe – Interaktywne testy, ćwiczenia słownictwa i gramatyki w praktycznym kontekście.
Metody te pozwolą na zaangażowanie uczestnika i rozwój zarówno kompetencji językowych, jak i praktycznych.
Prezentacja na temat siebie, swojej codziennej rutyny lub ciekawego wydarzenia z przeszłości.
Metody te pozwolą na zaangażowanie uczestnika i rozwój zarówno kompetencji językowych, jak i praktycznych.
Efekty usługi będą walidowane przez inną osobę niż trener prowadzący zajęcia.
Osoba prowadzący walidację przeprowadzi ją w oparciu o zdefiniowane w karcie usługi kryteria i metody weryfikacji efektów uczenia się.
W ramach usługi szkoleniowej zostanie zachowana rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji.
Czas trwania jednej godziny to 45 minut.
Czas trwania części stacjonarnej oraz części zdalnej w czasie rzeczywistym jest indywidualne dostosowany do uczestnika szkolenia. O zmianach dotyczących formy prowadzenia zajęć będzie informowany uczestnik szkolenia oraz Operator projektu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1 (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przedstawianie się i podawanie danych osobowych, czasownik „to be”, zaimki dzierżawcze - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Państwa i narodowości – poznawanie i używanie, liczba pojedyncza i mnoga - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Opisywanie nowego pracownika – podstawowe informacje, dane kontaktowe, stanowisko; czasownik „to be”, liczebniki - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Prowadzenie rozmowy telefonicznej: podstawowe zwroty i zasady, rozmowy telefoniczne; Gramatyka: Present Simple – pytania - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Prowadzenie rozmowy telefonicznej: podstawowe zwroty i zasady, rozmowy telefoniczne; Gramatyka: Present Simple – pytania | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Stosowanie zwrotów grzecznościowych w rozmowach telefonicznych, Present Simple- wprowadzenie. | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Stosowanie zwrotów grzecznościowych w rozmowach telefonicznych, Present Simple- wprowadzenie. | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Profil firmy i pracownika – wypełnianie formularzy, dane firmowe; przedimek a/an. | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Codzienna rutyna w pracy; Present Simple | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Tworzenie pytań i przeczeń o rutynowych czynnościach do/does; Present Simple pytania i przeczenia | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Organizowanie i umawianie spotkań (telefonicznie i e-mailowo); przyimki czasu at, in, on; liczebniki porządkowe i daty. | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Odpowiadanie na e-maile służbowe – zasady i zwroty | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Składanie próśb, ofert i rozwiązywanie problemów; will + czasownik | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Dokumenty w firmie – podstawowe nazwy i opisy,; there is/there are, Past Simple – there was/there were. | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 110,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Pikuła
Swoje doświadczenie zdobywałam, prowadząc szkolenia obcojęzyczne w szkołach językowych, realizując kursy dla klientów korporacyjnych o tematyce biznesowej oraz organizując konwersacje indywidualne. Doskonale wiem, jak skutecznie pomagać w nauce języków, niezależnie od tego, czy chodzi o przygotowanie do egzaminów, rozwijanie umiejętności konwersacyjnych, czy naukę języka w celach zawodowych. Efekty mojej pracy dają mi satysfakcje i motywacje do dalszego działania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne wybiera lektor w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- podręcznik,
- ćwiczenia,
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w co najmniej 80% zajęć. Frekwencja na zajęciach oraz uzyskanie pozytywnej oceny z walidacji osiągnięcia efektów uczenia się są warunkami uznania ukończenia szkolenia oraz wydania zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo i nabycie efektów uczenia się wynikających ze szkolenia.
Sposób potwierdzenia frekwencji:
W przypadku zajęć realizowanych w formie stacjonarnej:
- Obecność uczestnika będzie potwierdzana poprzez podpisywanie listy obecności na każdych zajęciach.
W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej na platformie Zoom:
- Obecność uczestnika będzie weryfikowana na podstawie automatycznych raportów z platformy Zoom dotyczących czasu obecności uczestnika na zajęciach.
Raporty z platformy Zoom, listy obecności oraz dziennik zajęć będą archiwizowane w dokumentacji szkolenia.
Dziennik zajęć będzie prowadzony przez lektora, zawierający informacje o obecności uczestników oraz realizacji programu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Usługa realizowana zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
INFORMACJE DOTYCZĄCE CZĘŚCI ZDALNEJ:
1. Platforma /rodzaj komunikatora - ZOOM Cloud Meetings.
2. Komputer Uczestnika musi być wyposażony w kamerę internetową lub zewnętrzną kamerę internetową, słuchawki oraz mikrofon.
3. Dodatkowo niezbędne wymagania systemowe komputera to:
ZOOM Cloud Meetings:
- Windows XP SP3 lub nowsze,
- Mac OS X 10.7 lub nowsze ,
- Ubuntu 12.04 lub nowsze,
- Mint 17.1 lub nowsze,
- Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze,
- Oracle Linux 6.4 lub nowsze,
- Cent OS 6.4 lub nowsze,
- Fedora 21 lub nowsze
- OpenSUSE 13.2 lub nowsze,
- ArchLinux (tylko 64-bit),
4. Minimalna szybkość do prowadzenia rozmowy wideo (1:1)
- ZOOM Cloud Meetingspobieranie 600kb/s, przesyłanie 600kb/s.
5. Prezentowane treść i materiały udostępniane będą tylko na platformie Zoom.
6. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - nie dotyczy.
Szczegółowy harmonogram usługi - Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi