INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2+.
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom A2+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie A2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czas past continuous do opisu czynności odbywających się w określonym momencie w przeszłości. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania twierdzące, przeczące i pytające w czasie past continuous.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasem past continuous. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa czasowników modalnych (can, could, should, must) do wyrażania możliwości, porad i obowiązków. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem czasowników modalnych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa czasowników frazowych (phrasal verbs) w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie stosuje czasowniki frazowe w zdaniach.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami frazowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje przymiotniki stopniujące (comparatives and superlatives) do porównywania ludzi, przedmiotów i miejsc. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przymiotnikami stopniującymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa przysłówków częstotliwości (always, usually, sometimes, never) do opisywania, jak często coś się dzieje. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem przysłówków częstotliwości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z przysłówkami częstotliwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń używa trybu rozkazującego (imperatives) do wydawania poleceń i instrukcji. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania w trybie rozkazującym.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z trybem rozkazującym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom A2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie A2+, ponieważ nie czują się na siłach żeby kontynuować na poziomie B1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom A2+ Speakout 3rd Edition
Unit 1: My Life
Cele:
- Nauczenie się, jak zadawać pytania i odpowiadać na nie.
- Rozwijanie umiejętności opisywania codziennych czynności i pracy.
- Poznanie różnicy między czasem Present Simple a Present Continuous.
Tematy:
- Codzienne czynności i rutyny.
- Praca i studia.
- Wyrażanie uczuć i emocji.
Gramatyka:
- Pytania w czasie Present Simple.
- Present Simple vs. Present Continuous.
- Czasowniki z końcówką -ing (like, love, hate + -ing).
Słownictwo:
- Czasowniki opisujące codzienne czynności.
- Zwroty związane z pracą i studiami.
- Przymiotniki opisujące uczucia.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o codziennych czynnościach i pracy.
- Mówienie: Zadawanie pytań i odpowiadanie na nie, opisywanie codziennych czynności.
- Pisanie: Pisanie nieformalnego e-maila.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa i gramatyki.
- Ćwiczenia wymowy: Intonacja w pytaniach.
Unit 2: Help
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać sytuacje z przeszłości.
- Rozwijanie umiejętności rozmawiania o problemach i pomocy.
- Poznanie użycia czasu Past Simple i Past Continuous.
Tematy:
- Zwierzęta i ratowanie ich.
- Podróże i problemy na lotnisku.
- Sytuacje wymagające pomocy.
Gramatyka:
- Past Simple vs. Past Continuous.
- Użycie przedimka "the".
- Wyrażenia "all, some, both, none of them".
Słownictwo:
- Zwroty związane z podróżami i lotniskami.
- Słownictwo dotyczące zwierząt.
- Wyrażenia związane z pomocą.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o podróżach i problemach.
- Mówienie: Opisywanie sytuacji z przeszłości, udzielanie pomocy.
- Pisanie: Pisanie historii o zwierzętach.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z podróżami.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa "was" i "were".
Unit 3: Learn
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o obowiązkach i zakazach.
- Rozwijanie umiejętności zadawania pytań o przedmioty i osoby.
- Poznanie różnicy między "have to", "don’t have to" i "can’t".
Tematy:
- Szkoła i zasady.
- Nauka przez telewizję i media.
- Życiowe porady (life hacks).
Gramatyka:
- "Have to", "don’t have to", "can’t".
- Pytania o podmiot i dopełnienie.
- "Had to", "didn’t have to", "couldn’t".
Słownictwo:
- Zwroty związane ze szkołą i nauką.
- Przymiotniki opisujące pozytywne cechy.
- Słownictwo związane z lokalizacją i ruchem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o szkole i nauce.
- Mówienie: Zadawanie pytań o przedmioty i osoby, rozmowy o zasadach.
- Pisanie: Pisanie quizu.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego ze szkołą.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa "have to".
Unit 4: Try This
Cele:
- Nauczenie się, jak opisywać doświadczenia i porównywać rzeczy.
- Rozwijanie umiejętności rozmawiania o podróżach i prezentach.
- Poznanie czasu Present Perfect Simple.
Tematy:
- Doświadczenia życiowe.
- Podróże i rekordy świata.
- Wybór prezentów.
Gramatyka:
- Present Perfect Simple (1).
- Stopniowanie przymiotników (comparatives i superlatives).
- Czasowniki opisujące doznania zmysłowe.
Słownictwo:
- Nieregularne formy czasowników w Past Participle.
- Zwroty związane z podróżami.
- Słownictwo związane z prezentami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o doświadczeniach i podróżach.
- Mówienie: Opisywanie doświadczeń, porównywanie rzeczy.
- Pisanie: Pisanie opisu pierwszego doświadczenia.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z podróżami.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa nieregularnych form czasowników.
Unit 5: Things
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o przedmiotach i ich wartości.
- Rozwijanie umiejętności opisywania ilości i porównywania produktów.
- Poznanie zaimków dzierżawczych i wyrażeń "whose", "this/that", "there/then".
Tematy:
- Przedmioty i ich wartość.
- Ruchy "slow" (np. slow food, slow travel).
- Porównywanie produktów.
Gramatyka:
- Zaimki dzierżawcze, "whose", "this/that", "there/then".
- Kwantyfikatory (quantifiers).
- Czasowniki z dwoma dopełnieniami.
Słownictwo:
- Słownictwo związane z pieniędzmi i wartością.
- Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne.
- Przymiotniki opisujące produkty.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o przedmiotach i ich wartości.
- Mówienie: Opisywanie ilości, porównywanie produktów.
- Pisanie: Pisanie posta z poradami.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z przedmiotami.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa /s/ i /z/.
Unit 6: Fit and Well
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o sporcie i zdrowiu.
- Rozwijanie umiejętności opisywania częstotliwości i sposobu wykonywania czynności.
- Poznanie czasu Present Perfect Simple (2).
Tematy:
- Sport i aktywność fizyczna.
- Stres i zdrowie.
- Problemy zdrowotne.
Gramatyka:
- Przysłówki częstotliwości i sposobu.
- Present Perfect Simple (2).
- Konstrukcja "be + adjective + to infinitive".
Słownictwo:
- Zwroty związane ze sportem.
- Słownictwo dotyczące zdrowia i objawów chorób.
- Przymiotniki opisujące stan zdrowia.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o sporcie i zdrowiu.
- Mówienie: Opisywanie częstotliwości i sposobu wykonywania czynności, rozmowy o zdrowiu.
- Pisanie: Pisanie nieformalnego e-maila z wiadomościami.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego ze sportem.
- Ćwiczenia wymowy: Wymowa końcówek -t i -d.
Unit 7: Downtime
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o planach na przyszłość i czasie wolnym.
- Rozwijanie umiejętności opisywania jedzenia i prośby o pozwolenie.
- Poznanie czasu Present Continuous z odniesieniem do przyszłości.
Tematy:
- Plany na weekend.
- Jedzenie na wynos i w domu.
- Wystawy i kultura.
Gramatyka:
- Present Continuous z odniesieniem do przyszłości.
- Zaimki nieokreślone (someone, nothing, anywhere).
- Wyrażenia związane z pozwoleniem.
Słownictwo:
- Zwroty związane z jedzeniem i pojemnikami.
- Słownictwo dotyczące wyjść i spędzania czasu w domu.
- Wyrażenia związane z pozwoleniem.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o planach na przyszłość i jedzeniu.
- Mówienie: Planowanie weekendu, prośby o pozwolenie.
- Pisanie: Pisanie e-maila z planami.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z jedzeniem.
- Ćwiczenia wymowy: Łączenie głosek /j/, /w/, /r/.
Unit 8: Tomorrow
Cele:
- Nauczenie się, jak rozmawiać o przyszłości i zmianach.
- Rozwijanie umiejętności wyrażania nadziei i marzeń.
- Poznanie czasu Future Simple (will) i pierwszego okresu warunkowego.
Tematy:
- Przewidywania dotyczące przyszłości.
- Nadzieje i marzenia.
- Środowisko i ekologia.
Gramatyka:
- Future Simple (will).
- Pierwszy okres warunkowy (first conditional).
- Tworzenie przymiotników od rzeczowników.
Słownictwo:
- Zwroty związane z przewidywaniem przyszłości.
- Słownictwo dotyczące środowiska.
- Wyrażenia związane z nadziejami i marzeniami.
Umiejętności językowe:
- Słuchanie: Rozumienie rozmów o przyszłości i środowisku.
- Mówienie: Wyrażanie przewidywań, rozmowy o nadziejach.
- Pisanie: Pisanie posta z poradami.
Dodatkowe materiały:
- Ćwiczenia online: Praktyka słownictwa związanego z przyszłością.
- Ćwiczenia wymowy: Skrócone formy "’ll" i "won’t".
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiktoria Wypych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice
Adres
Adres
Lista naszych oddziałów:
Gdynia:
Gdynia Dąbrowa – ul. Gorczycowa 4F
Gdynia Centrum – ul. Świętojańska 44
Gdynia Chylonia – ul. Gniewska 21/Ł-29
Gdynia os. Fikakowo – ul. Lipowa 16
Gdynia Obłuże – ul. Unruga 11
Gdynia Witomino – ul. Wielkokacka 5
Gdańsk:
Gdańsk Główny – ul. Targ Drzewny 3/7
Gdańsk Chełm – ul. Szpora 5/52
Gdańsk Morena – ul. Adamowicza 16
Gdańsk Kowale os. Olimp – ul. Zeusa 12
Gdańsk Ujeścisko – ul. Płocka 4,
Gdańsk Orunia Górna – ul. Gen. Sosnkowskiego 3C,
Gdańsk Zaspa – ul. Hynka 30
Gdańsk Wrzeszcz – ul. Klonowa 1
Gdańsk Zakoniczyn – ul. Dulina 2
Reda - ul. Obwodowa 31A
Pruszcz Gdański - ul. Jana z Kolna 1/S1
Sopot - Al. Niepodległości 813-815 (nad Biedronką)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi