Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Celem kursu jest wsparcie osób nieprowadzących własnej działalności gospodarczej w podnoszeniu umiejętności językowych.
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego skierowany jest do osób, które mają kontakt z zagranicznymi klientami, współpracownikami lub partnerami biznesowymi w życiu zawodowym oraz do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i atrakcyjność na rynku pracy poprzez nabycie i rozwój kompetencji w zakresie sprawnej i płynnej komunikacji w języki angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1+” przygotowuje do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych, w formie pisemnej jak i ustnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat poznanych struktur gramatycznych w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem czasowników modalnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem czasów gramatycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem trybów warunkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekształca zdania w stronie czynnej na stronę bierną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekształca zdania w mowie niezależnej na mowę zależną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo stosuje zaimki względne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wypowiada w języku angielskim na tematy ogóle i zawodowe | Kryteria weryfikacji Wypowiada się płynnie na zadany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zaprezentowaną mu ilustrację i wyraża swoje przypuszczenia na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoją opinię na zadany temat i przedstawia swoją argumentację w tym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia wady i zalety różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 20 godzin dydaktycznych po 45 minut (łącznie 15 godzin zegarowych). Przerwy w usłudze nie wliczają się w czas usługi.
Zajęcia realizowane są w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w blokach po 60 minut.
Zakres zagadnień gramatycznych
- Czasowniki modalne (Modal verbs) – użycie i różnice:
- Czasowniki: should, must, ought to, have to, might, may.
- Wyrażenie sugestii, obowiązków, przypuszczeń, pozwoleń.
- Przykłady: You must see this movie! / I might go to the party tomorrow.
- Czas przeszły – różne formy (Past tenses):
- Past simple vs. Present perfect.
- Zastosowanie: opisywanie wydarzeń przeszłych, doświadczeń życiowych, wydarzeń nieokreślonych w czasie.
- Przykłady: I have lived in London for five years. / I went to London last summer.
- Czas przyszły (Future tenses):
- Future simple, going to, will vs. be going to.
- Zastosowanie do wyrażania przyszłych zamiarów, prognoz, decyzji podjętych w chwili mówienia.
- Przykłady: I will call you tomorrow. / I’m going to visit my parents next weekend.
- Tryby warunkowe (Conditionals):
- First, second, third conditional (warunki realne i nierealne).
- Wyrażenia warunkowe używane do opisywania sytuacji hipotetycznych, prognoz.
- Przykłady: If I study, I will pass the exam. / If I had known, I would have helped you.
- Strona bierna (Passive voice):
- Użycie strony biernej w kontekście, np. w opisie procesów.
- Przykłady: The report was finished by the team. / The house is being renovated.
- Mowa zależna (Reported speech):
- Zastosowanie w relacjonowaniu wypowiedzi w czasie przeszłym.
- Przykłady: She said she was tired. / He asked if I was coming.
- Relative clauses (Zdania względne):
- Łączenie zdań z użyciem zaimków względnych: who, which, whose, that.
- Przykłady: The book that I’m reading is very interesting. / The person who called you is my friend.
Zakres zagadnień leksykalnych
- Tematyczne grupy słówek:
- Podróże i turystyka: accommodation, sightseeing, travel documents, booking tickets, transportation.
- Praca i kariera: interview, career, job qualifications, skills, workplace.
- Zakupy i usługi: customer service, refund, bargain, online shopping, store.
- Zdrowie i dobre samopoczucie: doctor, appointment, symptoms, treatment, healthy lifestyle.
- Edukacja i nauka: degree, subject, thesis, exam, research.
- Wyrażenia idiomatyczne – popularne idiomy używane w codziennej mowie:
- Break the ice, get cold feet, hit the nail on the head, under the weather.
- Kolokacje (Collocations) – naturalne połączenia słów, które są typowe w języku angielskim:
- Make a decision, take a break, do homework, give a presentation.
- Synonimy i antonimy – rozwijanie słownictwa przez naukę słów o podobnym znaczeniu oraz słów przeciwstawnych.
- Przykład: big (huge, massive) vs. small (tiny, miniature).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 17-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Język angielski | Prowadzący Marta Kowalik | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Język angielski - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 080,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 080,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Kowalik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana w oparciu o materiały edukacyjne - prezentacje, konspekty, karty pracy
Informacje dodatkowe
Dostawca usługi jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy VAT (cena netto=brutto)
W przypadku usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, szkolenie może być rejestrowane w formie rzut ekranu lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
Zajęcia prowadzone online mogą być rejestrowane/nagrywane przez Szkołę na potrzeby uczestnika kursu w celu utrwalenia efektów kształcenia, jak również na potrzeby monitoringu/kontroli zewnętrznej. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.
W usłudze szkoleniowej jednostka dydaktyczna wynosi 45 minut. Uczestnik szkolenia ma łącznie do wykorzystania 53 jednostki dydaktyczne co stanowi łącznie 15h 00minut nauki (wliczając test końcowy ).
Uczestnik szkolenia zdecydował się na 60 minut nauki z lektorem podczas jednego spotkania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do internetu. W przypadku zajęć zdalnych, lekcje odbywają się na platformie Skype / Teams