Szkolenie- Zarządzanie zasobami ludzkimi i cyfryzacja przedsiębiorstwa w dobie zmian!
Możliwość dofinansowania
Szkolenie- Zarządzanie zasobami ludzkimi i cyfryzacja przedsiębiorstwa w dobie zmian!
Numer usługi 2025/02/27/175925/2587845
6 642,00 PLN
brutto
5 400,00 PLNnetto
221,40 PLNbrutto/h
180,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przedsiębiorstwa na których wykonywanie pracy mają wpływ cyfryzacja, oraz odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji18-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik stosuje i rozróżnia nowoczesne narzędzia cyfrowe w firmie optymalizując procesy podczas pracy. Uczestnik stosuje metody zarządzania zasobami ludzkimi w firmie przyczyniając się do pozytywnych relacji w zespole, oraz utrzymania stanowiska pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia cyfrowe i wykorzystuje je podczas wykonywania pracy. | Kryteria weryfikacji -Rozróżnia narzędzia i systemy cyfrowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik obsługuje narzędzia cyfrowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje zasady związany z użytkowaniem narzędzi cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje techniki i zasady komunikacji, oraz zarządzania zasobami ludzkimi w zespole | Kryteria weryfikacji -Uczestnik wykorzystuje techniki pozytywnej komunikacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik zapobiega konfliktom między kadrą kierowniczą, a pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik zna sposoby odpowiedniej komunikacji wewnątrz zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik wykorzystuje techniki efektywnego zarządzania czasem i optymalizuje procesy podczas wykonywania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje pozytywne środowisko pracy i relacje w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji -Charakteryzuje zasady budowania pozytywnego środowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik rozróżnia negatywne, oraz pozytywne praktyki zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje możliwości rozwoju i utrzymania miejsca pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie ukończenia szkolenia zawiera opis efektów uczenia się nabytych przez uczestników.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument wydany uczestnikowi potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Dzień 1: Transformacja cyfrowa w codziennej pracy w gastronomii (10godzin)
- Wprowadzenie do transformacji cyfrowej w gastronomii
- Jak nowoczesne technologie wpływają na codzienną pracę kelnerów, kucharzy, pracowników obsługi, oraz funkcjonowanie całego lokalu?
- Przykłady nowoczesnych rozwiązań usprawniających pracę w restauracjach i hotelarstwie.
- Nowoczesne narzędzia pracy – systemy POS i automatyzacja zamówień
- Obsługa systemów POS w pracy personelu
- Jak korzystać z systemów do przyjmowania zamówień i ich integracji z kuchnią?
- Zarządzanie danymi w gastronomii – jak wykorzystywać technologie w pracy?
- Co warto wiedzieć o systemach gromadzenia danych w gastronomii?
- Jak analiza sprzedaży i monitorowanie wyników pomaga w codziennej pracy?
- Bezpieczeństwo cyfrowe w gastronomii – ochrona danych klientów i pracowników
- Podstawy cyberbezpieczeństwa – jak dbać o bezpieczeństwo transakcji i danych osobowych klientów?
- Jak rozpoznawać zagrożenia i bezpiecznie korzystać z systemów elektronicznych?
- Technologie wspierające obsługę klienta w gastronomii
- Jak aplikacje do rezerwacji, e-menu i systemy samoobsługowe wpływają na codzienną pracę?
- Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do zwiększania efektywności obsługi.
Dzień 2: Efektywna praca zespołowa i rozwój zawodowy w gastronomii (10 godzin)
- Komunikacja w zespole gastronomicznym – jak współpracować w kuchni i na sali?
- Kluczowe zasady dobrej komunikacji, oraz oddelegowania sobie zadań między kadrą pracowniczą.
- Jak unikać nieporozumień i skutecznie współpracować z innymi pracownikami?
- Zarządzanie stresem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Jak radzić sobie ze stresem w pracy i pracować pod presją?
- Strategie działania w sytuacjach konfliktowych – jak powinny przebiegać rozmowy między kadrą kierowniczą,managerską, a pracowniczą?
- Budowanie relacji w zespole– profesjonalne zarządzanie i pozytywne relacje w zespołach
- Jak stworzyć pozytywne środowisko pracy między kadrą pracowniczą, a managerską i kierowniczą
- Komunikacja, uprzejmość i profesjonalizm w codziennych interakcjach
- Zasady efektywnej pracy i organizacji czasu w gastronomii
- Jak pracować szybciej i bardziej efektywnie?
- Organizacja pracy w godzinach szczytu – jak zachować spokój i skuteczność?
- Rozwój zawodowy w branży gastronomicznej – jak budować swoją karierę i utrzymać stanowisko pracy?
- Możliwości rozwoju w gastronomii – jak awansować i zdobywać nowe umiejętności?
- Jak zachować stanowisko pracy i utrzymać zatrudnienie?
- Jakie kursy i szkolenia warto ukończyć, by podnieść swoje kwalifikacje?
- Walidacja- Test Teoretyczny
Dzień 3: Ćwiczenia praktyczne – efektywna obsługa klienta i praca w zespole (10godzin)
Szkolenie praktyczne z zakresu efektywnej obsługi i pracy w zespole
- Jak powinna wyglądać skuteczna i pozytywna komunikacja w praktyce?
- Praktyczne rozwiązanie konfliktów wewnątrz zespołowych
- Jak tworzyć codzienne interakcje budujące pozytywną atmosferę w pracy?
- Jak zachować się w sytuacjach stresowych, oraz pod presją?
- Jak dobrać dla siebie najlepsze szkolenia, uzupełnić braki i utrzymać zatrudnienie?
- Obsługa systemów POS
- Obsługa narzędzi pomagających analizować i wykorzystywać dane z POS
- Optymalizacja procesu wprowadzenia zamówień do POS
- Procedury cyberbezpieczeństwa i zabezpieczenia danych w praktyce
- Użytkowanie innowacyjnych systemów rezerwacyjnych
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 4
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Transformacja cyfrowa w codziennej pracy w gastronomii | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Efektywna praca zespołowa i rozwój zawodowy w gastronomii | Prowadzący Adam Pecyna | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Ćwiczenia praktyczne – efektywna obsługa klienta i praca w zespole | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja- Test Teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 642,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Adam Pecyna
Absolwent renomowanych uczelni takich jak Uniwersytet Gdański na wydziale Politologii, oraz Wyższej szkoły Bankowej na wydziale Ekonomii ze specjalizacją zarządzania i sprzedaży.
Adam Pecyna jest cenionym ekspertem z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania, oraz budowania zespołów który swoją wiedzę od wielu lat wykorzystuje w praktyce do pomocy przedsiębiorstwom w rozwoju i poprawy efektywności. Przechodził stanowiska od przedstawiciela handlowego, przez managera, oraz dyrektora. Zarządzał i był odpowiedzialny za budowę zespołów nawet do 80 pracowników.
Pracował między innymi w branżach takich jak hotelarska, gastronomiczna, rozwój osobisty, oraz e-learning.
Trener-wykładowca na kursach, oraz szkoleniach sprzedaży i zarządzania od ponad 7 lat. Pomaga wielu firmom analizować efektywność ich rozwiązań i procesów biznesowych.
Adam Pecyna jest cenionym ekspertem z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania, oraz budowania zespołów który swoją wiedzę od wielu lat wykorzystuje w praktyce do pomocy przedsiębiorstwom w rozwoju i poprawy efektywności. Przechodził stanowiska od przedstawiciela handlowego, przez managera, oraz dyrektora. Zarządzał i był odpowiedzialny za budowę zespołów nawet do 80 pracowników.
Pracował między innymi w branżach takich jak hotelarska, gastronomiczna, rozwój osobisty, oraz e-learning.
Trener-wykładowca na kursach, oraz szkoleniach sprzedaży i zarządzania od ponad 7 lat. Pomaga wielu firmom analizować efektywność ich rozwiązań i procesów biznesowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Każdy z uczestników otrzymuje dedykowane materiały szkoleniowe (komplet książek w formie papierowej)
Adres
Adres
ul. Waliców 13
00-865 Warszawa
woj. mazowieckie
W restauracji o nazwie Primitivo.
Kontakt
Kontakt
Jacek Jaskólski
E-mail
jacek@houseofimpact.co
Telefon
(+48) 698 691 309