Intensywny kurs języka angielskiego BLS + egzamin TGLS - poziom B1
Intensywny kurs języka angielskiego BLS + egzamin TGLS - poziom B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, których celem jest podniesienie kompetencji oraz nabycie umiejętności swobodnego komunikowania się w języku obcym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji09-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest zdobycie i/lub podwyższenie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego i osiągnięcie poziomu.Zrealizowanie 54 godzin dydaktycznych (60 min.) pozwoli osiągnąć poziom B1 i przystąpienie do międzynarodowego egzaminy na poziomie B1 (2 godziny).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba posługująca się językiem na poziomie B1:-rozumie złożone wypowiedzi na najróżniejsze tematy konkretne (a także abstrakcyjne) oraz jest w stanie prowadzić merytoryczne dyskusje z zakresu swojej specjalności; -jest w pełni komunikatywna – potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, że może swobodnie prowadzić rozmowę z native speakerem (rodzimym użytkownikiem danego języka), bez wysiłku żadnej ze stron; -potrafi stworzyć szczegółowy tekst oraz sformułować ustną wypowiedź, w przejrzysty sposób wyjaśniając swój punkt widzenia na dany temat, rozważając wady i zalety różnych możliwości itp.; -zna około 3000-4000 słów. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania związane z życiem codziennymi zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opowiada o najważniejszych sprawach związanych z życiem codziennym i zawodowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Zapisuje ze słuchu długie zdania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki i słownictwa na poziomie B1 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPrzedsiębiorstwo Wielobranżowe Barbara Wolicka
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoTGLS Polska
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Metoda BLS Communication powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, domagającego się świeżych rozwiązań, wykraczających poza dotychczasowe ramy nauczania według jednego schematu. Jest to metoda przeznaczona zarówno dla osób, które dopiero zaczynają uczyć się języka angielskiego jak również dla tych, którzy poznali już zagadnienia gramatyczne i chcą pokonać opór przed mówieniem. Słuchacze bardzo szybko uczą się mówić i doskonale rozumieją ze słuchu.
Zajęcia prowadzone są w formie rozmowy lektora z uczniami.
Metoda ta posiada 8 poziomów zaawansowania.
W ramach kursu, proponujemy 54lekcji indywidualnych lub w małej grupie do 3 osób, pozwalających na podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego do poziomu B1.
Słownictwo: rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki na poziomie B1, udzielanie rad, uczucia, żywienie, środowisko, hobby, życie codzienne.
Kurs obejmuje 54 godzin zegarowych.
Podczas kursu nie przewidujemy przerw.
Wszystkie lekcje odbywają w czasie rzeczywistym.
- Zagadnienia tematyczne: udzielanie rad ● mówienie o wadach i zaletach ● mówienie o rzeczach, które wydarzyły się w przeszłości przed inną czynnością / past perfect tense) ● relacjonowanie wypowiedzi ● praca z wymową, czytanie symboli fonetycznych ● mówienie o rzeczach, na które możesz sobie pozwolić ● jak otworzyć konto bankowe, dialogi sytuacyjne w banku, rodzaje kont itp ● tworzenie zdań w trybie przypuszczającym ● mówienie o rzeczach irytujących ● opisywanie sytuacji problematycznych● wyjaśnianie oraz podawanie przyczyn ● zwroty związane z jedzeniem, dialog w restauracji ● trzeci tryb warunkowy – mówienie o rzeczach, które mogły ale nie wydarzyły się w przeszłości ● social networking i blogging jako popularna forma komunikacji i nawiązywania kontaktów biznesowych● opis rzeczy, które wydarzyły się w przeszłości i mają wpływ na teraźniejszość / present perfect tense) ● ruch uliczny, znaki drogowe, zasady ruchu drogowego w różnych krajach ● poprawna wymowa rozróżnianie i praca z dźwiękami w języku angielskim ● relacjonowanie pytań: report questions ● jedzenie i zdrowie ● konstrukcja “make somebody do something” oraz “want sb to do sth” oraz have sth done” ● środowisko, problem z zanieczyszczeniem oraz środki zaradcze ● użycie ‘since’ and ‘for’ ● użycie present perfect w konwersacji ● uprzejma prośba (czasowniki modalne – could, may, might) ● omawianie zwyczajów, sportów, zawodów ● użycie “to be accustomed to, used to, get used to, getting used to” ● poprawna wymowa “silent letters” ● silne zakazy, nakazy, regulacje “things we are forbidden from doing” ● relacjonowanie nakazów, zakazów, rad” ● ludzie I środowisko ● relacjonowanie sugestii: to report suggestions ● praca z wymową – symbole fonetyczne ● rzeczy, które będą ukończone do konkretnego czasu w przyszłości / future perfect simple ● wyrażanie przeszłości i spekulacji odnośnie przeszłości ● uzależnienia ● bloggowanie i social media jako narzędzie promocji i reklamy - kontynuacja ● praca i emerytura ● zaimki względne ● użycie przecinków w poszczególnych ''clauses''● wyrażanie wątpliwości ● wyrażanie stosunku względem danej sytuacji ● użycie wyrażeń „unreal past” ● zmiany i relacjonowanie zachodzących zmian ● wyrażenie żalu odnośnie obecnych i przeszłych ● wyrażanie irytacji ● wyrażanie przeszłości za pomocą used to vs would ● strona bierna i czynna oraz zasady użycia ● wyrażanie aprobaty i braku aprobaty ● relacjonowanie nakazów, zakazów, poleceń ● użycie różnych czasowników do relacjonowania zdarzeń, formułowania zapytań.
- Gramatyka: past perfect ● reported speech ● always & present continuous ● so that ● 3rd conditional ● mixed conditionals ● Present Perfect ●reported questions ● how long / since /for ● be / become / get used to + gerund or noun ● reported speech - things we report using infinitives ● reported speech - suggestions ● future perfect ● can’t / couldn’t have done ●I saw him going upstairs vs. I saw him go upstairs ● verbs + gerund or bare infinitive ● active and passive participles ● relative pronouns ● identifying and non-identifying relative clauses ● commas in identifying and non-identifying relative clauses ● what and which as relative pronouns ● beforehand and afterwards ● as if / as though + past tense ● it is time ● it's better ● rapid / fast / quick ● wish ● stop smoking vs. stop to smoke verbs + gerund or infinitive ● be said / believed / known / thought + infinitive or perfect infinitive ● past perfect continuous ● future perfect continuous ● version ● the indefinite article a/an ● the definite article the ● 2nd conditional - revision ● 3rd conditional - revision ● suppose / supposing ● used to vs. would ● reported speech
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 02-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 j.angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 j.angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 j.angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 j.angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 j.angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 j. angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 j.angielski | Prowadzący Justyna Nadolna | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 EGZAMIN TGLS | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 555,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 555,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,20 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,20 PLN
- W tym koszt walidacji brutto400,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto400,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Nadolna
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant powinien nabyć materiały dydaktyczne dedykowane metodzie BLS, dostępne w szkole.
Dostępne są ksiązki, płyty, platforma oraz fiszki.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi