Grafika wektorowa - Adobe Illustrator i projektowanie materiałów reklamowych - kurs intensywny - zdalnie
Grafika wektorowa - Adobe Illustrator i projektowanie materiałów reklamowych - kurs intensywny - zdalnie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby, które chcą odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego.
- Graficy komputerowi, którzy pracują z fotografiami, obrazem, reklamą, identyfikacją wizualną, itp.
- Artyści plastycy, architekci, projektanci, mikroprzedsiębiorcy.
- Projektanci stron internetowych, fotografowie, operatorzy DTP, osoby zarówno początkujące, jak i zaawansowane.
Szkolenie dedykowane jest do projektów: Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23, Kierunek – Rozwój.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji26-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs poświęcony praktycznej nauce efektywnego wykorzystywania możliwości jednej z najpopularniejszych i najbardziej uniwersalnych aplikacji do tworzenia rysunków wektorowych przeznaczonych do różnego typu materiałów drukowanych,prezentacji multimedialnych i stron WWW.
Podczas kursu uczestnik zdobędzie umiejętności tworzenia, modyfikowania grafiki korzystania z funkcji edytorskich tekstu oraz narzędzi pracy z kolorem, efektami, symbolami łączenia grafiki wektorowej ze zdjęciami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się tworzenie, modyfikowanie grafiki | Kryteria weryfikacji tworzy projekty | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się korzysta z funkcji edytorskich tekstu oraz narzędzi do formatowania tekstu | Kryteria weryfikacji tworzy projekty i używa elementów do tekstu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się pracy z kolorem, efektami, symbolami | Kryteria weryfikacji tworzy projekty i używa elementów do pracy z kolorem, efektami i symbolami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się tworzenia grafiki do stron internetowych (przyciski, tła i inne motywy graficzne w oparciu o zdjęcia) | Kryteria weryfikacji tworzy grafiki odpowiednie do internetu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się łączenia grafiki wektorowej ze zdjęciami. | Kryteria weryfikacji tworzy grafiki z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się rysowania i malowania za pomocą narzędzi wektorowych | Kryteria weryfikacji tworzy elementy graficzne | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Podstawy rysowania:
- tworzenie dokumentów, profile,
- poruszanie się po programie za pomocą skrótów, przestrzenie robocze,
- tworzenie prostych figur, wieloboków, gwiazdek,
- ołówek, gumka, nożyczki i nóż,
- wyrównywanie, rozmieszczanie obiektów grafiki wektorowej,
- transformowanie, skalowanie, obracanie, zniekształcanie obiektów,
- nadawanie kolorów, gradientów, konturów,
- zaznaczanie elementów, grupowanie,
- kopiowanie, usuwanie,
- stosowanie inteligentnych linii pomocniczych.
2. Posługiwanie się krzywymi:
- tworzenie i kształtowanie figury za pomocą piórka,
- edytowanie węzłów,
- paleta odnajdywanie ścieżek.
3. Pędzle, próbki i wypełnienia:
- tworzenie próbek wypełnień,
- kolor aktywny,
- praca z grupami kolorów,
- stosowanie pędzli różnego typu i biblioteki pędzli,
- definiowanie własnych pędzli,
- wykorzystanie siatki gradientu do złożonych wypełnień,
- aktywne malowanie.
4. Tekst:importowanie tekstu,
- tworzenie napisów, formatowanie tekstu,
- zamienianie na krzywe, dowolne przekształcanie tekstu,
- ustawianie ramek akapitowych, przepływ tekstu,
- tworzenie stylów tekstu,
- oblewanie tekstem grafiki,
- pisanie na ścieżkach i kształtach, zniekształcanie tekstu,
- tworzenie obrysu.
5. Maski ewolucje, grafika bmp:
- wykorzystanie warstw, blokowanie, łączenie,
- wykorzystanie złożonej grafiki: maski złożone, ewolucje, cienie, linie ciecia,
- maski przycinania,
- opcje wypaczania i przenikania do formy,
- umieszczanie zdjęć i grafiki rastrowej w programie,
- aktywny obrys.
6. Efekty i filtry:
- zastosowanie filtrów i efektów do obiektów, wypełnień, konturów,
- zastosowanie efektów do warstw, grup,
- praca z paletą warstwy i wygląd,
- efekty typu bazgroły, wyciągnięcie, wypaczenie,
- tworzenie obiektu obrotowego, zmiana oświetlenia.
7. Zapisywanie efektów za pomocą stylów i atrybutów wyglądu.
8. Tworzenie symboli:
- wykorzystanie rozpylacza do symboli, biblioteki symboli,
- narzędzie symbolizm, edytowanie i rozdzielanie symboli,
- aktualizacja symboli,
- odwzorowanie symbolu w ilustracji 3D.
9. Łączenie grafiki Illustratora z innymi programami:
- integrowanie symboli z programem Photoshop,
- umieszczanie obrazu z Photoshopa, kompozycje warstw, tworzenie masek, maski przycinania,
- tworzenie ścieżek, ścieżek złożonych i masek kryjących,
- próbkowanie kolorów,
- eksportowanie do Photoshopa.
10. Plastyczne projektowanie materiałów reklamowych:
- Zasady tworzenia reklamy i identyfikacji wizerunku zleceniodawcy.
- Kompozycja materiałów reklamowych.
- Zasady doboru barw.
- Podstawowe zasady projektowania i składu tekstu.
- Projektowanie logotypów.
- Kroje pisma, zasady doboru czcionek.
11. Wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w Adobe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Adobe Illustrator | Prowadzący Emilia Sarasvati | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto94,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto94,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Sarasvati
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie w formacie pdf
- ćwiczenia w postaci plików do pobrania
- nagrania szkolenia przekazane Kursantowi na własny użytek
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN.
Podpisanie umowy.
Wpłacenie zaliczki/wkładu własnego przed rozpoczęciem szkolenia lub zgodnie z ustaleniami wtrakcie szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenie dopasowane do konkretnych potrzeb Zamawiającego, tzw. "szyte na miarę": dostosowane do stanu wiedzy i predyspozycji kursanta.
Szkolenie jest indywidualne. W pełni dopasowane do poziomu Uczestnika oraz jego zainteresowań. Ścieżka nauki jest odpowiednio spersonalizowana, bazuje na indywidualnych umiejętnościach osoby uczącej się i podąża za jej efektami w przyswajaniu wiedzy.
Szkolenie dedykowane do projektów:
Małopolski Pociąg do kariery
Nowy start w Małopolsce z EURESEM
Kierunek - Rozwój
Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Kompetencja związana z z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- platforma Evenea Live, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
- Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
- Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
- Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na - lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera:
- Safari oraz Chrome w systemie iOS
- Chrome w systemie Android
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Wystarczy laptop lub komputer z stabilnym dostępem do Internetu.