Jak budować współpracę i skutecznie rozwiązywać konflikty z rodzicami w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
Jak budować współpracę i skutecznie rozwiązywać konflikty z rodzicami w placówkach opiekuńczo-wychowawczych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa „Jak budować współpracę i skutecznie rozwiązywać konflikty z rodzicami w placówkach opiekuńczo-wychowawczych” zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach placówek opiekuńczo-wychowawczych. Skierowane jest zarówno do kadry zarządzającej, jak i do osób bezpośrednio zaangażowanych w codzienną opiekę i wychowanie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do budowania długofalowych, partnerskich relacji z rodzicami w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Uczestnicy nauczą się skutecznie komunikować, zarządzać sytuacjami konfliktowymi oraz wzmacniać zaangażowanie rodziców, co przełoży się na lepszą współpracę, pozytywne opinie i większą stabilność placówki. Dzięki praktycznym narzędziom i strategiom, uczestnicy będą mogli skutecznie dbać o relacje, które wspierają rozwój dziecka i dobrą atmosferę w przedszkolu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik zna kluczowe zasady skutecznej komunikacji z rodzicami w kontekście budowania pozytywnego wizerunku placówki. | Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki komunikacji, które wpływają na reputację i marketing przedszkola. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik rozumie, jak profesjonalna obsługa sytuacji konfliktowych wpływa na opinie rodziców i marketing szeptany. | Kryteria weryfikacji nalizuje konsekwencje konfliktów i wskazuje sposoby ich minimalizacji dla zachowania dobrego PR placówki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik potrafi wdrażać strategie angażujące rodziców i zwiększające ich lojalność wobec placówki. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan działań promocyjno-relacyjnych, które zwiększają zaangażowanie i polecenia przedszkola. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik potrafi efektywnie wykorzystywać komunikację w codziennej pracy do budowania marki przedszkola. | Kryteria weryfikacji Wybiera i uzasadnia skuteczne metody komunikacji, które przyczyniają się do pozytywnego wizerunku placówki. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik potrafi kształtować relacje z rodzicami w sposób wspierający długoterminowy rozwój placówki i jej marketing. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię relacji z rodzicami, która przekłada się na pozytywną opinię i marketing przedszkola. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Skuteczna komunikacja jako fundament Parent Experience
- Rola komunikacji w budowaniu pozytywnych doświadczeń rodziców (PARENT EXPERIENCE).
- Jak sprawić, by rodzice czuli się wysłuchani i docenieni?
- Sztuka aktywnego słuchania i personalizacji rozmów z rodzicami.
Moduł 2: Konflikty jako okazja do wzmacniania relacji i reputacji placówki
- Jak przekształcić trudne rozmowy w pozytywne doświadczenia?
- Model rozwiązywania konfliktów z rodzicami – krok po kroku.
- Case study: jak skuteczne zarządzanie kryzysami wpływa na marketing placówki?
Moduł 3: Parent Journey – jak kreować pozytywne doświadczenia rodziców?
- Mapowanie ścieżki rodzica – od pierwszego kontaktu po lojalność.
- Jak zaangażowanie rodziców wpływa na ich decyzje i polecenia?
- Budowanie społeczności wokół placówki – lojalność zamiast transakcyjnych relacji.
Moduł 4: Marketing relacyjny w pracy z rodzicami
- Jak wykorzystać komunikację do wzmocnienia marki przedszkola
- Strategia działań Parent Experience w budowaniu reputacji.
- Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami i przekuwać je na pozytywne wrażenia?
Moduł 5: Podsumowanie, walidacja
- Test teoretyczny z automatycznie generowanym wynikiem.
- Podsumowanie kluczowych wniosków i strategii do wdrożenia.
- Tworzenie indywidualnych planów działań Parent Experience dla placówki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wprowadzenie do szkolenia. Parent Experience jako kluczowy element rozwoju przedszkola. | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Jak rozmowy z rodzicami wpływają na ich doświadczenia i opinie? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Budowanie relacji opartych na zaufaniu – jak sprawić, by rodzice czuli się ważni? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Trudne rozmowy jako okazja do budowania reputacji przedszkola. | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Model Parent Journey – kluczowe punkty kontaktu i ich wpływ na decyzje rodziców. | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Strategie zarządzania kryzysami – jak negatywne doświadczenia przekuć na pozytywne? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Przypomnienie kluczowych zagadnień z pierwszego dnia. | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Jak wzmacniać lojalność rodziców? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Programy angażujące rodziców – jak je skutecznie wdrażać? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Komunikacja jako narzędzie marketingowe – jak sprawić, by rodzice polecali placówkę? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Przerwa obiadowa | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zarządzanie negatywnymi opiniami i kryzysem wizerunkowym – jak rozwiązywać problemy w sposób strategiczny? | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Tworzenie strategii działań PX dla placówki – warsztat praktyczny (CZĘŚĆ I). | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Przerwa kawowa | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Tworzenie strategii działań PX dla placówki – warsztat praktyczny (CZĘŚĆ II) | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Podsumowanie szkolenia i walidacja | Prowadzący Małgorzata Krawczyk | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Krawczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma kompleksowy pakiet materiałów, które pozwolą na wdrożenie zdobytej wiedzy w praktyce oraz usprawnią strategię Parent Experience (PX) w placówce.
📌 📖 Materiały dydaktyczne
- Prezentacja szkoleniowa z kluczowymi zagadnieniami szkolenia.
- Kompendium „Parent Experience w przedszkolu” – jak budować długofalowe relacje z rodzicami i wzmacniać lojalność.
- Checklisty i infografiki:
- „Jak rozwiązywać konflikty z rodzicami krok po kroku?”
- „Mapa Parent Journey – punkty styku rodzica z placówką”
- „10 zasad budowania pozytywnych doświadczeń rodziców”
📌 Zestaw narzędzi praktycznych
- Karty analizy sytuacji konfliktowych – praktyczne ćwiczenia do wdrożenia w placówce.
- Scenariusze rozmów z rodzicami – przykłady skutecznej komunikacji w różnych sytuacjach.
- Plan działań Parent Experience (PX) dla placówki – gotowy szablon do wdrożenia strategii marketingowej opartej na relacjach.
📌 Materiały interaktywne i dostęp do zasobów online
- Lista rekomendowanych książek, artykułów i webinarów o marketingu relacyjnym i budowaniu zaangażowania rodziców.
- Przykłady skutecznych strategii PX w innych placówkach – analiza realnych case studies.
📌 Certyfikat ukończenia szkolenia
- Po pozytywnym zaliczeniu testu uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający nabycie kompetencji w zakresie Parent Experience i zarządzania relacjami z rodzicami.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi