Kurs konwersacyjny języka angielskiego - A2 konwersacje ogólno biznesowe w obszarze purchasing & marketing
Kurs konwersacyjny języka angielskiego - A2 konwersacje ogólno biznesowe w obszarze purchasing & marketing
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
osoby pracujące odpowiedzialne za zakupy firmowe i obszar marketingu
osoby, które muszą posługiwać się językiem angielskim w pracy, gdzie wymagana jest komunikacja biznesowa na dobrym poziomie
osoby na stanowiskach managerskich i aspirujące do stanowiska managerskiego
usługa jest skierowana do osób indywidualnych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwinięcie praktycznych umiejętności mówienia i rozumienia języka angielskiego na poziomie A2 w kontekście pracy w obszarze zakupów i marketingu.Uczestnik kursu potrafi prowadzić rozmowy z klientami wewnętrznymi i dostawcami, opowiadać o firmie, produktach i obowiązkach, przygotować zapytania ofertowe i komunikować się w sytuacjach zawodowych wymagających prostego, ale precyzyjnego języka biznesowego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się językiem angielskim na poziomie A2 do opisywania swojego stanowiska, obowiązków oraz struktury i oferty firmy.Formułuje proste i zrozumiałe wypowiedzi ustne w języku angielskim w kontekście spotkań, small talku i kontaktów z dostawcami lub klientami. Stosuje podstawowe słownictwo i struktury gramatyczne związane z zakupami, marketingiem i komunikacją wewnętrzną. Rozumie i przekazuje wymagania zakupowe, przedstawia oferty oraz komunikuje się w sytuacjach zawodowych – mailowo, telefonicznie i osobiście. | Kryteria weryfikacji Tworzy proste wypowiedzi pisemne i ustne, zawierające podstawowe informacje o sobie, swoim stanowisku, zakresie obowiązków i firmie.Poprawnie stosuje struktury pytające i uprzejme formy pytań w kontekście zawodowym (np. „Would you like…?”, „Do you need…?”). Rozpoznaje i używa podstawowego słownictwa związanego z zakupami, marketingiem i administracją (np. delivery, branding, deadlines). Formułuje wypowiedzi opisujące produkty, usługi, potrzeby zakupowe oraz oczekiwania wobec dostawców. Prowadzi podstawowe konwersacje telefoniczne i mailowe (np. potwierdzenie spotkania, problemy z połączeniem, przesyłanie linków). Rozumie proste wykresy i dane liczbowe (np. ceny, ilości, procenty) i potrafi je zinterpretować w prostych zdaniach. Bierze udział w krótkich rozmowach z klientami wewnętrznymi – zadaje pytania i podsumowuje ustalenia w języku angielskim. Prowadzi krótkie prezentacje lub dialogi związane z zakupami, marketingiem i codzienną komunikacją w pracy w środowisku międzynarodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Introducing yourself professionally: name, job, department, responsibilities |
Talking about your company, its products/services, and structure |
Describing your typical workday and responsibilities in simple terms |
Talking about your team and daily work tools (emails, calls, systems) |
Making small talk: greetings, weather, current events |
Starting a conversation during lunch, breaks, and before meetings |
Introducing others and talking about colleagues, responsibilities |
Talking about hobbies and general interests in a business setting |
Company history: when it started, main achievements |
Describing products/services: categories, key features |
What makes your company different: strengths and uniqueness |
Asking questions: open/closed, polite questions |
Practising question structures: do you need / would you like / how often |
Giving clear answers about needs and expectations |
Simulating conversations with internal clients about purchase needs |
Key vocabulary: purchasing - suppliers, quotations, delivery |
Key vocabulary: marketing - campaigns, branding, social media |
Key vocabulary: training - scheduling, feedback, goals |
Asking for and comparing offers |
Expressing requirements and delivery deadlines |
Handling objections and answering supplier questions |
Practice dialogue: We need this product/service because… |
Phone call basics: starting/ending a call, spelling names |
Solving connection issues: Can you hear me?, You're breaking up… |
Following up via email/chat: confirming meetings, sending links |
Introducing yourself at a business event |
Asking about others: companies and industries |
Talking about conferences, workshops, and training needs |
Reading numbers, percentages, and dates aloud |
Describing line/bar/pie charts - verbs: increase, drop, remain stable |
Giving short presentations - basic structure |
Presenting data in a clear and simple way |
Do's and don'ts in international business communication |
Cultural norms: greetings, business cards, hierarchy |
Simulated meeting: international team - sharing opinions and listening |
Functional phrases revision: requests, opinions, agreements |
Role plays: meeting a new supplier, explaining purchase needs |
Role plays: attending a team meeting, presenting your task |
Role plays: presenting an offer to an internal client |
Revision of the course: practicing the conversations |
Revision of the course: practicing the conversations |
Preparation to the final test |
Walidacja; Final session: fluency activities + feedback + personal progress reviewRevision of the course: practicing |
Zajęcia praktyczne - praktyczne ćwiczenie umiejętności poprawnej komunikacji w języku angielskim z elementami teorii w postaci wyjaśnień kwestii dotyczących błędów (nie ma możliwości jasnego podziału na część teoretyczną i praktyczną, zajęcia prowadzone w formie zajęć konwersacyjnych bez wydzielonych wykładów teoretycznych).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Introducing yourself professionally: name, job, department, responsibilities | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Talking about your company, its products/services, and structure | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 Describing your typical workday and responsibilities in simple terms | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Talking about your team and daily work tools (emails, calls, systems) | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 Making small talk: greetings, weather, current events | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Starting a conversation during lunch, breaks, and before meetings | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 Introducing others and talking about colleagues, responsibilities | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 Talking about hobbies and general interests in a business setting | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Company history: when it started, main achievements | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 Describing products/services: categories, key features | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 What makes your company different: strengths and uniqueness | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 Asking questions: open/closed, polite questions | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Practising question structures: do you need / would you like / how often | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 Giving clear answers about needs and expectations | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 Simulating conversations with internal clients about purchase needs | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Key vocabulary: purchasing - suppliers, quotations, delivery | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 Key vocabulary: marketing - campaigns, branding, social media | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 Key vocabulary: training - scheduling, feedback, goals | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Asking for and comparing offers | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 Expressing requirements and delivery deadlines | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 Handling objections and answering supplier questions | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Practice dialogue: We need this product/service because… | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 Phone call basics: starting/ending a call, spelling names | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Solving connection issues: Can you hear me?, You're breaking up… | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Following up via email/chat: confirming meetings, sending links | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Introducing yourself at a business event | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Asking about others: companies and industries | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 23-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Talking about conferences, workshops, and training needs | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 30-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Reading numbers, percentages, and dates aloud | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Describing line/bar/pie charts - verbs: increase, drop, remain stable | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Giving short presentations - basic structure | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Presenting data in a clear and simple way | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Do's and don'ts in international business communication | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Cultural norms: greetings, business cards, hierarchy | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Simulated meeting: international team - sharing opinions and listening | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Functional phrases revision: requests, opinions, agreements | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 Role plays: meeting a new supplier, explaining purchase needs | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Role plays: attending a team meeting, presenting your task | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Role plays: presenting an offer to an internal client | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Revision of the course: practicing | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Revision of the course: practicing | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Preparation to the final test | Prowadzący Katarzyna Popławska-Wsiaki | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Walidacja; Final session: fluency activities + feedback + personal progress review | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Popławska-Wsiaki
Lektorka języka angielskiego z 30-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń językowych z zakresu general English i business English dla różnych branż. Nauczyciel języka angielskiego w liceum ogólnokształcącym, przygotowuje również do egzaminów maturalnych.
Doświadczenie trenera i osoby walidującej zostało zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed zgłoszeniem usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia prowadzone na platformie w formie spotkań online na żywo
Każdy kursant otrzyma indywidualny dostęp do zalogowania na platformę, połączenia się do sesji na żywo na Zoom oraz do materiałów warsztatowych na platformie
Informacje dodatkowe
58 godzin dydaktycznych zajęć (45min.) = 43,5 godziny zajęć zegarowych (60min.)
Zajęcia prowadzone z użyciem narzędzi interaktywnych - aplikacje, tablice, słuchanie, oglądanie krótkich filmów; zajęcia prowadzone z zastosowanie metod aktywizacyjnych tj. dyskusje, odgrywanie ról, symulacje rozmów biznesowych, debaty.
Zwolnienie na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o VAT
Obowiązek uczestnictwa w co najmniej 80% zajęć
Potwierdzenia frekwencji na podstawie listy obecności prowadzonej w dzienniku elektronicznym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimum | Zalecane | |
Procesor | Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz | Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD) |
Pamięć RAM | Nd. | 4 Gb |
Łączenie do zajęć wymaga działającej włączonej kamery.