Marketing w nurcie wellbeing — szkolenie umiejętności marketingu tradycyjnego i cyfrowego wg metodologii Growing Tree - Moduł 2
Marketing w nurcie wellbeing — szkolenie umiejętności marketingu tradycyjnego i cyfrowego wg metodologii Growing Tree - Moduł 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia Marketing w nurcie wellbeing są specjaliści ds. marketingu, menedżerowie, właściciele firm oraz freelancerzy, którzy chcą rozwijać kompetencje w marketingu zgodnym z wartościami wellbeing. Szkolenie jest skierowane do osób zainteresowanych holistycznym podejściem, łączeniem tradycyjnych i cyfrowych strategii marketingowych oraz budowaniem etycznych i zrównoważonych relacji z klientami. Idealni uczestnicy to osoby z sektora zdrowia, wellness, edukacji, ekologii lub innych branż, które promują świadomy styl życia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji20-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia Marketing w nurcie wellbeing jest rozwinięcie umiejętności projektowania i wdrażania strategii marketingowych zgodnych z wartościami wellbeing. Uczestnicy nauczą się integrować tradycyjne i cyfrowe techniki marketingowe w sposób etyczny, zrównoważony i skoncentrowany na budowaniu trwałych relacji z klientami. Zdobyta wiedza pozwoli im skutecznie promować produkty i usługi w sposób wspierający biznes, równowagę i świadomy styl życia, zgodnie z metodologią Growing Tree.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się UMIEJŚTNOŚĆ Opracowuje plan strategiczny dla budowania marki, uwzględniając analizę sytuacyjną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje dokument z kluczowymi elementami strategii: cel, persony, medium, budżet, dystrybucja. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ Wykorzystuje narzędzia analityczne do oceny efektywności wizerunku marki online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza analizę wybranej marki za pomocą SEO/SEA lub narzędzi analitycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ Projektuje kampanię e-mail marketingową lub strategię social media. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia harmonogram kampanii oraz przykładową treść maila lub posta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się WIEDZA Określa grupę docelową dla konkretnego produktu lub usługi, uwzględniając personę i analizę rynku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia opis grupy docelowej z uwzględnieniem potrzeb, demografii i preferencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 2 - Pień
- Jak zaplanować proces budowania marki?
- Strategia marketingowa (a w niej Strategia produktu - określenie celu działalności, Strategia konkurencji - określenie grupy docelowej, Strategia jednostki - określenie PERSONY, Strategia sytuacyjna - określenie tu i teraz)
- Analiza wizerunku marki online
- E-mail marketing & Social Media
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Jak zaplanować proces budowania marki? | Prowadzący Elżbieta Jachymczak | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Strategia marketingowa | Prowadzący Elżbieta Jachymczak | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 E-mail marketing & Social Media | Prowadzący Elżbieta Jachymczak | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto664,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto540,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Jachymczak
Pomysłodawczyni i założycielka Akademii Nowoczesnego Biznesu
Autorka metodologii Growing Tree
Szkoleniowiec, mentor, doradca biznesowy z pasją z obszaru (za ostatnie 24 miesiące):
- sprzedaż (260 godzin)
- marketing (300 godzin)
- zarządzanie (300 godzin)
- wystąpienia publiczne (120 godzin)
- komunikacja (100 godzin)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma niezbędne materiały oraz dostępy do wykonania szkolenia.
Osoba walidująca usługę przygotowuje test teoretyczny oraz dokonuje weryfikacji (oceny) efektów uczenia się.
Podana liczba godzin dotyczy godzin dydaktycznych tzn. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi