Akademia Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM® - szkolenie
Akademia Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM® - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie i wdrożenie uczestników w innowacyjny model Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu, przećwiczenie technik budowania relacji, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży, czy wywierania wpływu oraz nabycie kompetencji społecznych jak aktywne słuchanie, umiejętność "dostrojenia się", budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Złamanie schematu budowania relacji | Kryteria weryfikacji - poziom wykorzystania alternatywnego modelu działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze;- zastosowanie niestandardowych technik budowania relacji z klientem pozwalających odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców; - unikanie pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesemsprzedaży w oparciu o innowacyjny model Sandler Selling System | Kryteria weryfikacji - zarządzanie rozmową z klientem i wiedzą dlaczego „kto pyta, ten rządzi”;- zarządzanie emocjami klienta; - wywieranie wpływu na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób; - prowadzenie rozmowy z klientem tak, aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie; - prowadzenie działań prospectingowych korzystając m.in. z mediów społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nabycie kompetencji społecznych | Kryteria weryfikacji - aktywne słuchanie;- "dostrojenia się" do rozmówcy i sytuacji; - budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi to w praktyce dwumiesięczny trening sprzedażowy, ułożony w proces, w którym pomiędzy sesjami przewidziane są odstępy, podczas których uczestnicy wykonywać będą zadania wdrożeniowe. Zadania wdrożeniowe pozwolą uczestnikom trwale wdrożyć metodykę Sandlera do działań, zmienić nastawienie na trwałą zmianę postaw, umiejętności i nawyków sprzedażowych.
Program oparty jest na modelu „Sandler Selling System” (wdrażanych wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie)
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Złam schemat budowania relacji
• Jak zmieniły się "reguły gry" na rynku doradczym i dlaczego stare podejście już nie sprawdza się tak skutecznie?
• "Odczarowanie" sprzedaży - czym jest sprzedaż dziś oraz czy sprzedawać może każdy?
• Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System.
• Dlaczego klienci obawiają się kontaktu z osobami, które chcą sprzedawać - optyka drugiej strony
• Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu
• Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i "pustych" wzajemnych zobowiązań stron.
• Przestrzeń do powiedzenia "nie" - na ile pomaga w budowaniu wizerunku doradcy "premium"?
Kontraktowanie "up-front"
• Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (na każdym etapie kontaktu).
• Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
• Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?
Ból, budżet, decyzja, kwalifikacja klienta
• Wprowadzenie do pojęcia "bólu" i motywacji do zakupu.
• Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z "bólem").
• Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania?
• Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
• Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet).
• Weryfikacja procesu decyzyjnego.
• Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta.
• Po czym poznać potencjał? Dlaczego umiejętna kwalifikacja klientów jest tak ważna?
Prezentacja
• Praca w modelu "najpierw pytaj, potem prezentuj".
• Jak prezentować, by porwać publikę?
• O mowie sprawczej słów kilka.
• Jak doprowadzić podczas rozmowy/prezentacji do dwóch słynnych Sandlerowych efektów na spotkaniu?
METODOLOGIA
Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.
Filozofia programów SANDLER SELLING SYSTEM opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.
System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:
- Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
- Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
- Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
- Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
- Jak zbuduje osobisty komfort pracy?
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranżacji stołów i krzeseł, z rzutnikiem multimedialnym i flipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach lekcyjnych. Przerwy: 90 min. Sesje nie są wliczone do czasu szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 FILOZOFIA SPRZEDAŻY SANDLERA. BUDOWANIE ASERTYWNYCH RELACJI. | Prowadzący Jacek Czarnowski | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 KONTRAKTOWANIE DZIAŁAŃ. POZYSKIWANIE INFORMACJI O SYTUACJI KLIENTÓW. | Prowadzący Jacek Czarnowski | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 WARTOŚCI W OFERCIE HANDLOWEJ A BÓLE KLIENTA. | Prowadzący Jacek Czarnowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 ROZMOWA O BUDZECIE ZAKUPOWYM I SPOSOBACH PODEJMOWANIA DECYZJI. | Prowadzący Jacek Czarnowski | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 SPRZEDAŻOWE DZIAŁANIA ZDALNE. PREZENTOWANIE ROZWIĄZAŃ. | Prowadzący Jacek Czarnowski | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. | Prowadzący Jacek Czarnowski | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Czarnowski
Przez ponad 17 lat pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży lub dyrektora marketingu między innymi na rynku FMCG, mody i usług (m.in. firmy
Kamis, Fazer, Atlantic).
Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył też Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji
Pathways.
Od 2010 licencjonowany trener i konsultant Sandler Training. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training.
Realizuje projekty doradczo-szkoleniowe dla wielu firm, skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia
efektywności sprzedażowej. Przeszkolił ponad 1500 osób.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni.
Twórca i organizator odbywających się cyklicznie od 2012 r. konferencji dla menedżerów "Morfologia Sprzedaży" i „Morfologia Przywództwa”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: aktywność na zajęciach, wymagana obecność na min. 80% zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi