Kompleksowe szkolenie z zakresu podologii: terapia brodawek wirusowych, odcisków, zrogowacenia (modzele, rozpadliny, skóra sucha), klamra tytanowa.
Kompleksowe szkolenie z zakresu podologii: terapia brodawek wirusowych, odcisków, zrogowacenia (modzele, rozpadliny, skóra sucha), klamra tytanowa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest dla:
● początkujących podologów
● osób chcących poprawić swoją wiedzę teoretyczną
● osób chcących poprawić swój warsztat pracy
● osoby potrzebującej więcej pewności siebie przy zabiegach
● osób mających doświadczenie w pracy lub po kursach podologicznych
wszyscy uczestnicy powinni sprawnie posługiwać się frezarką i skalpelem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu usługi przygotowany będzie do:- samodzielnej pracy z brodawkami wirusowymi począwszy od różnicowania do przeprowadzenia skutecznej terapii brodawek wirusowych,
- samodzielnego usuwania odcisków,
- usuwania hiperkeratoz oraz zastosowania odpowiedniego odciążenia pozabiegowego,
- samodzielnej aplikacji klamry tytanowej, a także posiadać będzie wiedzę jak postępować z patologicznym aparatem paznokciowym i jak programować terapie, aby były skuteczne.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje budowę i fizjologię skóry oraz jej przydatków.Rozpoznaje zmiany patologiczne w obrębie kończyn dolnych oraz ich przyczyny w zakresie tematu objętego tematyką szkolenia. Dobiera procedury terapeutyczne odpowiednie dla określonego schorzenia objętego tematyką szkolenia | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe narzędzia w zależności od techniki i wskazań do wykonania zabiegu eliminacji brodawek wirusowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Różnicuje środki do pielęgnacji kończyn dolnych ze szczególnym uwzględnieniem stóp, ze względu na ich mechanizm działania, oraz zastosowanego składnika aktywnego w preparacie.Organizuje stanowisko pracy zgodnie z wymaganiami ergonomii, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska do wykonania zabiegów podologicznych | Kryteria weryfikacji Określa etiologię, objawy kliniczne oraz mechanizm powstawania brodawek wirusowych z uwzględnieniem ich wpływu na stopy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przeprowadza badania podmiotowe oraz ocenia stan funkcjonowania aparatu ruchu stóp klasyfikując objawy patologiczne.Różnicuje schorzenia skóry i aparatu paznokciowego o charakterze wirusowym. Określa metody diagnostyki stosowanej w schorzeniach dermatologicznych stóp (wirus HPV). | Kryteria weryfikacji Rozróżnia cechy charakterystyczne dla zmian wirusowych - brodawki wirusowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje przebieg kliniczny i leczenie dermatologicznych schorzeń - brodawek wirusowych skóry stóp i paznokci.Określa korelację pomiędzy przyczyną i objawami wirusa HPV. Wyjaśnia wpływ schorzeń ogólnoustrojowych na zmiany patologiczne wywołane wirusem HPV. | Kryteria weryfikacji Diagnozuje patologię stóp i współpracuje interdyscyplinarnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje różne metody usuwania brodawek wirusowych na stopach.Współpracuje z lekarzem w leczeniu brodawek wirusowych stóp, przygotowuje skórę z brodawkami do leczenia dermatologicznego. Usuwa brodawki wirusowe uwzględniając stan zdrowia pacjenta i współistniejące choroby. | Kryteria weryfikacji Opracowuje skóre z użyciem frezarki podologicznej i narzędzi rotacyjnych (frezów podologicznych), skalpela, uwzględniając wskazania i przeciwwskazania wynikające z rodzaju skóry. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje odciążenia stóp w zależności od rodzaju dysfunkcji, wieku pacjenta oraz od zastosowanego materiału i półfabrykatów.Przygotuje pacjenta z dysfunkcją stóp do samodzielnej pielęgnacji stóp w warunkach domowych. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia surowce ze względu na ich działanie i właściwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Współpracuje w ramach zespołu interdyscyplinarnego z lekarzami o różnych specjalnościach: lekarz POZ, dermatolog, reumatolog, ortopeda, flebolog, chirurg, diabetolog, oraz innymi specjalistami: technik zaopatrzenia ortopedycznego, farmaceuta, fizjoterapeuta, pielęgniarka, szewc-ortopeda. | Kryteria weryfikacji Dobiera preparaty lecznicze i planuje terapię. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prawidłowo stosuje wskazania i przeciwwskazania do wykonania usługi podologicznej objętej tematyką szkolenia.Posługuje się specjalistycznym sprzętem niezbędnym do osiągnięcia efektu terapeutycznego. | Kryteria weryfikacji Stosuje urządzenia do diagnostyki oraz analizy statycznej i kinetycznej narządu ruchu kończyn dolnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prawidłowo przygotowuje pacjenta do terapii.Właściwie dobiera metody terapii. Stosuje algorytm postępowania podczas terapii brodawek wirusowych. Planuje i prowadzi edukacje z zakresu profilaktyki dysfunkcji stóp i postępowania pielęgnacyjnego w warunkach domowych | Kryteria weryfikacji Ocenia funkcjonowanie terapeutyczne odciążenia podologicznego podczas użytkowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prawidłowo dokumentuje wykonanie zabiegu.Buduje prawidłowe relacje z pacjentem i rozpoznaje ich potrzeby | Kryteria weryfikacji Współuczestniczy w procesie leczenia dermatologicznego brodawek wirusowych stóp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Cechuje budowę anatomiczną stopyoraz paznokci w zakresie niezbędnym do wykonania zabiegu podologii | Kryteria weryfikacji Rozróżnia defekty skóry stóp | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyróżnia jakie są rodzaje deformacjistóp oraz jak postępować w przypadku ich występowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa przyczyny powstawaniahiperkeratozy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje stanowisko pracy dozabiegu podologii | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rodzaje dłutprzeznaczonych do zabiegów podologii oraz kryteria ich doboru do konkretnego zabiegu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera zestaw potrzebnychpreparatów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ozpoznaje sposoby użycia iprzeznaczenie akcesoriów, narzędzi oraz urządzeń (frezarka) niezbędnych do przeprowadzenia zabiegu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metodykęprzeprowadzenia wywiadu z klientem | Kryteria weryfikacji Przekazuje klientowi niezbędneinformacje o możliwych powikłaniach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przekazuje klientowi zaleceniapozabiegowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Informuje jak wypełnić formularzświadomej zgody | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącąusuwania odcisków oraz zastosowanie odpowiedniego odciążenia pozabiegowego w gabinecie podologicznym. | Kryteria weryfikacji Różnicuje rodzaje odcisków | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykonuje zabieg usuwania odciskóworaz zastosowanie odpowiedniego odciążenia pozabiegowego w gabinecie podologicznym. | Kryteria weryfikacji Wykonuje zabieg stosując odpowiednirodzaj techniki, narzędzi, urządzeń oraz preparatów do konkretnego etapu lub zakresu zabiegu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje dłuto i skalpel wopracowaniu odcisków i modzeli | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia skutecznośćprzeprowadzonego zabiegu i jego jakość | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje na czym polegaempatia i asertywność w odniesieniu do klienta | Kryteria weryfikacji Stosuje empatię i asertywność wodniesieniu do klienta w kontekście planowanego i wykonywanego zabiegu kosmetologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje relacje z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się z klientem w celuokreślenia jego potrzeb oraz oczekiwań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje budowę i funkcje skóry | Kryteria weryfikacji charakteryzuje budowę anatomiczną i funkcje skóry | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje suchość skóry inadmierne rogowacenie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rodzaje i przyczynypowstawania hiperkeratoz | Kryteria weryfikacji określa przyczyny nadmiernegorogowacenia naskórka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa przyczyny nadmiernegopocenia się stóp | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa przyczyny pękających pięt | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje hiperkeratoz | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje mechanizmpowstawania hiperkeratoz | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa najczęstsze miejscatworzenia się hiperkeratoz | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji różnicuje zmiany hiperkeratotyczne:modzel, nagniotek, rogowiec, łuszczyca | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje profilaktykęhiperkaratoz | Kryteria weryfikacji analizuje wskazania iprzeciwskazania do zabiegu podologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa profilaktykę nawrotu zmianhiperkeratotycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje substancje czynne wpreparatach o działaniu nawilżającym i naprawczym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje substancje o działaniukeratolitycznym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza wywiad z pacjentem,edukuje go oraz usuwa hiperkeratozy | Kryteria weryfikacji przeprowadza wywiad z pacjentem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykonuje badanie przedmiotowe iwypełnia kartę pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje i stosuje narzędziapodologiczne oraz produkty do terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji prawidłowo dobiera opatrunki i środkipielęgnacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji posługuje się skalpelem i frezarkapodologiczną edukacja podologiczna pacjentów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zastosowanie klamrytytanowej | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje wskazania dozastosowania klamry • rozróżnia i wskazuje siły działania klamry • charakteryzuje zasady pracy z klamrą • rozróżnia i omawia właściwości drutów • charakteryzuje rozmiary klamry • charakteryzuje i stosuje poznane techniki aplikacji klamry | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aplikacja klamry tytanowej | Kryteria weryfikacji • przygotowuje pacjenta do zabiegu• samodzielnie ustala procedury zabiegowe • dobiera odpowiedni drut do klamry • dopasowuje odpowiedni rozmiar klamry • tworzy klamrę • aplikuje pacjentowi klamrę • zaleca pacjentow | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie stacjonarne – trwa 40 godzin DYDAKTYCZNYCH
Szkolenie adresowane jest do: początkujących podologów, osób chcących poprawić swoją wiedzę teoretyczną, osób chcących poprawić swój warsztat pracy, osoby potrzebującej więcej pewności siebie przy zabiegach, osób mających doświadczenie w pracy lub po kursach podologicznych. Wszyscy uczestnicy powinni sprawnie posługiwać się frezarką podologiczną i skalpelem.
Uczestnik po zakończeniu usługi przygotowany będzie do: samodzielnej pracy z brodawkami wirusowymi począwszy od różnicowania do przeprowadzenia skutecznej terapii brodawek wirusowych.
Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz praktycznych ćwiczeń na fantomach, modelkach. Uczestnicy pracują w parach przy stanowisku (fotel podologiczny, lampa, stolik pomocnik, akcesoria i kosmetyki do zabiegu). Liczba modelek będzie adekwatna do potrzeb programu szkolenia. Modelki zapewniane są przez organizatora usługi. Organizator zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne tzn. środki jednorazowego użytku, ochrony, narzędzia etc.
PROGRAM SZKOLENIA:
Kompleksowe szkolenie z zakresu podologii: terapia brodawek wirusowych, odcisków, zrogowacenia (modzele, rozpadliny, skóra sucha), klamra tytanowa.
DZIEŃ I
Temat: TERAPIE ŁĄCZONE BRODAWEK WIRUSOWYCH W GABINECIE PODOLOGICZNYM
Część teoretyczna
- BHP i ergonomia pracy w gabinecie podologicznym.
- Stanowisko pracy, jego wyposażenie i przygotowanie do zabiegu, specjalistyczne narzędzia, akcesoria i preparaty do zabiegu (sterylizacja i dezynfekcja narzędzi, praca skalpelem i dłutem podologicznym, technika montowania ostrza, bezpieczny kąt pracy skalpelem, prowadzenie skalpela w zależności od rodzaju zrogowaceń na skórze stóp, praca frezarką, prawidłowe dopasowanie odciążeń pozabiegowych, rodzaje i zastosowanie narzędzi obrotowych).
- Epidemiologia wirusa HPV.
- Mechanizm powstawania brodawek wirusowych.
- Rodzaje brodawek wirusowych.
- Różnicowanie brodawek wirusowych z innymi zmianami o podobnych objawach klinicznych.
- Prawidłowe opracowanie brodawek wirusowych - algorytm postępowania.
- Wywiad podologiczny i dokumentacja zabiegowa - omówienie karty zabiegowej.
- Omówienie zestawu narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia specjalistycznego zabiegu podologicznego.
- Zaopatrzenie skóry po zabiegu.
- Wykorzystanie odpowiednich kosmetyków przy wykonywanym zabiegu - wykaz preparatów farmakologicznych.
- Przegląd dostępnych metod i omówienie zastosowań różnych terapii w walce z objawami wirusa HPV.
- Edukacja pacjenta - profilaktyka oraz sposoby pielęgnacji po zabiegu w warunkah domowych.
Pokaz trenera
- Zabieg pokazowy wykonywany na modelce przez szkoleniowca w zakresie poszczególnych zdiagnozowanych schorzeń w ramach tematyki objętej programem szkolenia.
Część praktyczna
- Zabiegi wykonywane przez uczestnika szkolenia na modelkach.
- Zakończenie szkolenia i omówienie wyników prac.
DZIEŃ II
Temat: TERAPIA ODCISKÓW Z ZASTOSOWANIEM ODCIĄŻEŃ PODOLOGICZNYCH
Część teoretyczna
- Budowa anatomiczna i funkcje skóry.
- Mechanizm powstawania hiperkeratoz - odcisków - pod wpływem czynników mechanicznych.
- Czynniki związane z występowaniem nawrotów odcisków.
- Rodzaje odcisków.
- Prawidłowe opracowanie zrogowaciałego naskórka (odcisków) - algorytm postępowania.
- Wywiad podologiczny i dokumentacja zabiegowa - omówienie karty zabiegowej.
- Omówienie zestawu narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zabiegu podologicznego.
- Zaopatrzenie skóry po zabiegu.
- Zastosowanie materiałów odciążających w praktyce podologicznej.
- Wykorzystanie odpowiednich kosmetyków przy wykonywanym zabiegu - wykaz preparatów farmakologicznych.
- Edukacja pacjenta - profilaktyka oraz sposoby pielęgnacji po zabiegu w warunkah domowych.
Część praktyczna I
- Uczestnicy uczą się trzymania narzędzi i wykonywania zabiegów na pomocach dydaktycznych.
Pokaz trenera
- Zabieg pokazowy wykonywany na modelce przez szkoleniowca w zakresie poszczególnych zdiagnozowanych schorzeń w ramach tematyki objętej programem szkolenia.
Część praktyczna II
- Zabiegi wykonywane przez uczestnika szklenia na modelkach. Dwóch uczestników pracuje na jednej modelce - 2 tury modelek.
- Zakończenie szkolenia i omówienie wyników prac (16:30-17:00).
Dzień lll
Temat: ZROGOWACENIA W GABINECIE PODOLOGICZNYM (modzele, rozpadliny, skóra sucha)
Część teoretyczna
- Rodzaje hiperkeratoz.
- Prawidłowe opracowanie zrogowaciałego naskórka (modzele, zrogowacenia, pękające pięty, rozpadliny, skóra sucha) - algorytm postępowania.
- Prawidłowe usuwanie zrogowaciałego naskórka za pomocą frezarki podologicznej (wały paznokciowe, podeszwa stopy oraz paliczki) - algorytm postępowania.
- Wywiad podologiczny i dokumentacja zabiegowa - omówienie karty zabiegowej.
- Omówienie zestawu narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zabiegu podologicznego.
- Zaopatrzenie skóry po zabiegu.
- Wykorzystanie odpowiednich kosmetyków przy wykonywanym zabiegu - wykaz preparatów farmakologicznych.
- Edukacja pacjenta - profilaktyka oraz sposoby pielęgnacji po zabiegu w warunkah domowych.
Część praktyczna I
- Uczestnicy uczą się trzymania narzędzi i wykonywania zabiegów na pomocach dydaktycznych.
Część praktyczna II
- Zabiegi wykonywane przez uczestnika szklenia na modelkach. Dwóch uczestników pracuje na jednej modelce - 2 tury modelek.
- Zakończenie szkolenia i omówienie wyników prac
Dzień lV
Temat: KLAMRA TYTANOWA - Metoda korekcji aparatu paznokciowego
Część teoretyczna
- Definicja wrastających i wkręcających się paznokci.
- Przedstawienie problemu płytki paznokciowej oraz budowy aparatu paznokciowego.
- Podologiczne postępowanie w profilaktyce i terapii wrastających oraz wkręcających się paznokci za pomocą czasowego imlantu tytanowego.
- Metodyka aplikacji klamry tytanowej: przygotowanie pacjenta do zabiegu oraz algorytm postępowania podczas aplikacji klamry tytanowej.
- Postępowanie podologiczne i opieka nad pacjentem w trakcie okresu implantacji tytanu.
- Wskazania i przeciwwskazania do wykonania specjalistycznej usługi oraz terapii.
- Omówienie zestawu narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zabiegu.
- Edukacja pacjenta - profilaktyka oraz sposoby pielęgnacji po zabiegu w warunkach domowych.
Pokaz trenera
- Zabieg pokazowy wykonywany na modelce przez szkoleniowca w zakresie poszczególnych zdiagnozowanych schorzeń w ramach tematyki objętej programem szkolenia.
Część praktyczna
- Zabiegi wykonywane przez uczestnika szklenia na modelkach.
- Zakończenie szkolenia i omówienie wyników prac
Warunki organizacyjno - logistyczne
Długość szkolenia - 40 godzin DYDAKTYCZNYCH
- 1 godzina dydaktyczna = 45 min
- organizator zapewnia fantomy i modelki
- uczestnicy szkolenia pracują na sobie
- wykład i działania praktyczne w higienicznych i bezpiecznych warunkach pracy
Prosimy o zabranie na szkolenie odzieży zamiennej (fartuszków - bluza oraz spodnie) i obuwia zamiennego. Prosimy również aby w trakcie części praktycznej włosy były upięte.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Część teoretyczna: kompendium wiedzy na temat aplikacji klamry tytanowej w gabinecie podologicznym. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Część praktyczna: Uczestnicy uczą się trzymania narzędzi i wykonywania zabiegów na odpowiednio dobranych pomocach dydaktycznych. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Pokaz trenera na modelce w zakresie aplikacji klamry tytanowej. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Część praktyczna: Zabiegi wykonywane przez uczestników szkolenia na odpowiednio dobranych modelach do tematyki szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Zakończenie szkolenia i omówienie wyników prac. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Walidacja - Test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Część teoretyczna: kompendium wiedzy - brodawki wirusowe. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Część praktyczna: Uczestnicy uczą się trzymania narzędzi i wykonywania zabiegów na odpowiednio dobranych pomocach dydaktycznych. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Pokaz trenera na modelce w zakresie terapii brodawek wirusowych objętych tematyką szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Część praktyczna: Zabiegi wykonywane przez uczestników szkolenia na odpowiednio dobranych modelach do tematyki szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Część teoretyczna: kompendium wiedzy - odciski | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Część praktyczna: Uczestnicy uczą się trzymania narzędzi i wykonywania zabiegów na odpowiednio dobranych pomocach dydaktycznych. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Pokaz trenera na modelce w zakresie odcisków objętych tematyką szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Część praktyczna: Zabiegi wykonywane przez uczestników szkolenia na odpowiednio dobranych modelach do tematyki szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Część teoretyczna: kompendium wiedzy o hiperkeratozach (modzele, zrogowacenia, pękające pięty, rozpadliny, skóra sucha). | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Część praktyczna: Uczestnicy uczą się trzymania narzędzi i wykonywania zabiegów na odpowiednio dobranych pomocach dydaktycznych. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Pokaz trenera na modelce w zakresie terapii hiperkeratoz objętych tematyką szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Część praktyczna: Zabiegi wykonywane przez uczestników szkolenia na odpowiednio dobranych modelach do tematyki szkolenia. | Prowadzący Luiza Radecka | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Radecka
W 2019 roku ukończyła studia stacjonarne drugiego stopnia Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego - Wydziału Farmacji w Krakowie o profilu ogólnoakademickim w obszarze nauk medycznych, nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej na kierunku Kosmetologia. Tytuł licencjata zdobyła kończąc AWF Kraków na kierunku Kosmetologia o specjalności Wellness & SPA z zarządzaniem. Aktualnie studentka pielęgniarstwa.
Instruktor oraz wykładowca akademicki na kierunku kosmetologia o specjalizacji podologia. Od 5 lat prowadzi szkolenia z zakresu podologii oraz seminaria i wykłady.
Posiada wiedzę i doświadczenie praktyczne w zakresie podologii. Swoją wiedzą dzieli się z ogromnym zaangażowaniem. Przekazuje swoje umiejętności teoretyczne i praktyczne wszystkim zainteresowanym słuchaczom. Stale pogłębia swoją wiedzę uczestnicząc w konferencjach, kongresach i szkoleniach z zakresu podologii w Polsce i za granicą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
1. Precentacja
2. Skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku uzyskania dofinansowania, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Duży bezpłatny parking; miejsce szkolenia spełnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy.