Zasady współpracy w biznesie - szkolenie.
Zasady współpracy w biznesie - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcieliby lepiej współpracować w przedsiębiorstwie oraz biznesie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do skutecznego budowania, utrzymywania oraz zarządzania relacjami z kontrahentami biznesowymi.Kursant zostanie przygotowany do nawiązywania partnerstwa z innymi organizacjami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wprowadza zasady współpracy i zaufania. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady współpracy i zaufania w swoim przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Prezentuje formy nawiązywania relacji. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje opis mechanizmów i sposobów skutecznego nawiązywania relacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje zaufanie i trwałe relacje z klientem. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuję rolę zaufania i komunikacji w długofalowej współpracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje konflikty. | Kryteria weryfikacji Podaje praktyczne techniki mediacji i kompromisu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Utrzymuję relacje z kontrahentami. | Kryteria weryfikacji Wykazuję sposoby regularnej komunikacji z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza projektem. | Kryteria weryfikacji Planuje i koordynuje działania w projektach między firmami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Współpracuje z klientami i partnerami zewnętrznymi. | Kryteria weryfikacji Podaje zasady współpracy z kontrahentami i klientami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuję etykę i standardów moralne w budowaniu relacji biznesowych. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady standardów moralnych i etycznych w kontekście relacji biznesowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Budowanie relacji z kontrahentami.
Moduł 1: Początkowa faza budowania relacji z kontrahentami.
- Wartość relacji w przedsiębiorstwie
- Wprowadzenie zasad współpracy i zaufania
- Korzyści dla firmy z dobrych relacji z klientem
Moduł 2: Formy nawiązywania relacji.
- Określenie potencjalnych kontrahentów.
- Nawiązanie skutecznego pierwszego kontaktu: jak zaciekawić i wzbudzić zainteresowanie.
- Mechanizmy i sposoby rozpoczynania relacji.
- Znaczenie transparentności i otwartości w relacjach biznesowych.
Moduł 3 : Budowanie zaufania i trwałych relacji.
- Najważniejsze elementy budowania zaufania
- Przykłady dobrych praktyk w relacjach biznesowych
- Jak budować i utrzymywać pozytywne relacje z partnerami biznesowymi.
- Rola zaufania i komunikacji w długofalowej współpracy.
Moduł 4: Rozwiązywanie konfliktów.
- Rozpoznawanie potencjalnych konfliktów.
- Praktyczne techniki mediacji i kompromisu.
- Jak skutecznie negocjować, by osiągnąć rozwiązania korzystne dla obu stron.
- Zarządzanie konfliktami w zespole i w relacjach z klientami/partnerami.
Dzień 2 : Utrzymanie relacji z klientem
Moduł 5: Utrzymywanie relacji z kontrahentami.
- Sposoby utrzymania kontaktu.
- Regularna komunikacja i feedback.
- Programy lojalnościowe i dodatkowe korzyści.
Moduł 6: Zarządzanie projektem w ramach współpracy.
- Planowanie i koordynowanie działań w projektach między firmami.
- Wykorzystanie narzędzi do zarządzania projektami.
- Delegowanie zadań oraz odpowiedzialności w ramach współpracy.
Moduł 7: Współpraca z klientami i partnerami zewnętrznymi.
- Jak skutecznie budować długotrwałe partnerstwa biznesowe.
- Zasady współpracy z kontrahentami i klientami.
- Rola networkingu i utrzymywania relacji po zakończeniu transakcji.
Moduł 8 : Kultura organizacyjna i etyka w biznesie.
- Rola kultury organizacyjnej we współpracy.
- Znaczenie etyki i standardów moralnych w budowaniu relacji biznesowych.
- Ochrona własności intelektualnej i zarządzanie danymi.
- Przykłady dobrych praktyk ( studium przypadków firm, które skutecznie współpracują z innymi organizacjami).
Warunki organizacyjne :
Zajęcia teoretyczne trwają : 5,5 godziny.
Zajęcia praktyczne trwają : 10,5 godziny.
Przerwy wliczane są w czas szkolenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały : skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Zajęcia będą odbywały się w jednej grupie maksymalnie 15 osobowej bez podziału na podgrupy.
Szkolenie będzie realizowane w godzinach zegarowych
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcieliby lepiej współpracować w przedsiębiorstwie oraz biznesie.
Walidacja :
Walidacja będzie wykonywana następującymi metodami : Test teoretyczny, , wywiad swobodny wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy rozwiązują testy, a walidator ocenia, czy rzeczywiście potrafią zastosować zdobyte umiejętności w codziennej pracy. Wywiad swobodny będzie trwał 5 minut, a test teoretyczny 10 minut.
Test będą rozwiązywać wszyscy uczestnicy jednocześnie.
Czas walidacji na 1 uczestnika wynosi 15 min ,a pozostali uczestnicy zapisani na usługę będą walidowani po szkoleniu (przy założeniu rekrutacji maksymalnej liczby uczestników czas walidacji wyniesie 210 min, czyli 14 uczestników mnożymy przez 15 minut trwania walidacji.).
Osoba walidująca to Michał Gumowski.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Początkowa faza budowania relacji z kontrahentami/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Formy nawiązywania relacji/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Budowanie zaufania i trwałych relacji/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Rozwiązywanie konfliktów/Współdzielenie konfliktów. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Rozpoznawanie potencjalnych konfliktów/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Praktyczne techniki mediacjii kompromisu/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Zarządzanie konfliktami w zespole i w relacjach z klientami oraz partnerami/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Utrzymywanie relacji z kontrahentami/Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Zarządzanie projektem w ramach współpracy/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Współpraca z klientami i partnerami zewnętrznymi/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Rola networkingu i utrzymywania relacji po zakończeniu transakcji/Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Kultura organizacyjna i etyka w biznesie/Współdzieleni eekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Znaczenie etyki i standardów moralnych w budowaniu relacji biznesowych/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Przykłady dobrych praktyk (studium przypadków firm, które skutecznie współpracują z innymi organizacjami)/Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Test wiedzy teoretyczny,wywiad swobodny,obserwacja w warunkach rzeczywistych -wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Kroplewski
Aktualnie jest na studiach doktoranckich na UWM w Olsztynie.
Autor wielu felietonów oraz publikacji naukowych.
Na co dzień prowadzi własny biznes i promuje własne marki. Jest właścicielem marki " Akademia Zdrowia, którą stworzył w 2013 roku oraz marki PlusNutrition, która założył w 2022 roku.
Jest trenerem personalnym, funkcjonalnym trenerem medycznym, specjalistą do spraw żywienia i masażystą.
Prowadzi szkolenia, kursy i warsztaty z zakresu odżywiania, treningu i wpływu czynników środowiskowych oraz behawioralnych na jakość życia i stan zdrowia człowieka.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, sprzedaży usług, wprowadzaniu i sprzedaży produktów, budowania własnego wizerunku, zarządzaniu profilami biznesowymi w social media czym chętnie się dzieli podczas prowadzenia szkoleń z kursantami.
Szkolenia prowadzi nieprzerwanie od 2017. W ostatnich 5 latach przeprowadził 40 szkoleń dla około 200 kursantów, co przełożyło się na blisko 350 godzin szkoleń.
Specjalizuję się w szkoleniach :
- budowania własnego wizerunku
- sprzedażowych
- motywacyjnych
- zarządzania firmą
- marketingowych
- zdrowego żywienia
- treningów personalnych
- ekologia
- AI w biznesie
Certyfikaty :
Trenera Szkoleniowca
Instruktora sportowego
Sprzedażowa pewność siebie
Marketing w social media
Specjalista d.s. ekologii
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcieliby lepiej współpracować w przedsiębiorstwie oraz biznesie.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uzyskanie 100% frekwencji usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Podczas każdego dnia szkolenia są przewidziane 15-30 min. przerwy, które są wliczone w czas usługi.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną :
Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie odbywać się na platformie : https://clickmeeting.com/pl/
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge(Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej ofi cjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że możesz zorganizować swoje wydarzenie bez jakichkolwiek problemów, sprawdź wymagania za pomocą naszego Testu konfiguracji systemu.
Po prawej stronie testu możesz posłuchać przykładowego utworu muzycznego, aby sprawdzić, czy Twojegłośniki lub podłączone słuchawki działają prawidłowo. Możesz również sprawdzić poziom dźwięku, przemawiając do mikrofonui obserwując poziom ruchomego paska, a także zobaczyć strumień ze swojej kamery.
Po lewej stronie Testu konfi guracji systemu możesz sprawdzić, czy połączenie z naszymi serwerami konferencyjnymi jest w porządkuoraz czy system operacyjny i przeglądarka internetowa są aktualne. Należy pamiętać, że platforma ClickMeeting domyślnie wybieradostępne wyjście audio, mikrofonu i kamery.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziejzaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu i musi zostaćskonsultowana z naszym Działem sprzedaży aby sprawdzić kompatybilność kamery, zachęcamy do stworzenia darmowego kontatestowego.
.
Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranieodpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczaskonferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych dourządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfi kację wszystkich uczestników orazzastosowanego narzędzia.