Strategia skutecznej sprzedaży - szkolenie
Strategia skutecznej sprzedaży - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa dedykowana jest właścicielom i pracownikom przedsiębiorstwa na wszystkich stanowiskach w branży nieruchomości, którzy chcą odpowiedzialnie i skutecznie realizować cele marketingowe, sprzedażowe tym samym generując większe dochody. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Strategia skutecznej sprzedaży - szkolenie" przygotowuje do samodzielnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych, optymalizacji ofert oraz finalizowania transakcji przy użyciu skutecznych technik zamykania sprzedaży, co przełoży się na zwiększenie efektywności sprzedaży i maksymalizację zysków.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Korzystania z narzędzi sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji wdraża nowe narzędzia w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wdraża strategię skutecznej sprzedaży. | Kryteria weryfikacji kwalifikuje potencjalnego Klienta i oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji pozyskuje atrakcyjne oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Skutecznie zamyka sprzedaż. | Kryteria weryfikacji prezentuje konkurencyjne ceny ofert | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki negocjacyjne w procesie sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje specyfikę procesy negocjacji. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rodzaje negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji opisuje fazy procesu negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Strategie skutecznej sprzedaży
- Kwalifikacja potencjalnego Klienta
- Kwalifikacja oferty
- Pozyskiwanie najatrakcyjniejszych ofert
- Mój wzór na sukces który pozwala na przyjmowanie realnych do sprzedaży ofert.
2. Powaga przyjęcia oferty, zobowiązania & oczekiwania Klienta i Agenta
- Konkurencyjność i właściwie wyznaczona cena oferty
3. Liczy się pomysł, nie ,,kopiuj wklej,,
- Indywidualna strategia marketingowa obliczona na sukces
Dzień II
1. Realne spojrzenie na ponoszone koszty w promocji oferty
- Preliminarze kosztów operacyjnych
2. W jaki sposób urealnić cenę, kiedy przyjęta została zbyt wysoko?
3. Różnice w pracy z ofertą o różnym charakterze
4. Nieruchomości mieszkalne - domy mieszkania
5. Nieruchomości gruntowe
6. Nieruchomości komercyjne
7. Walidacja usługi
Szkolenie adresowane jest właścicielom i pracownikom przedsiębiorstwa na wszystkich stanowiskach w branży nieruchomości, którzy chcą odpowiedzialnie i skutecznie realizować cele marketingowe, sprzedażowe tym samym generując większe dochody. Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych. Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 15. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Kwiatkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe, ankiety, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć.
- 1 godz. rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych
- Szkolenie trwa 20 godz. dydaktycznych
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Usługa szkoleniowa zwolniona jest z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przeds. lub osobę do uzyskania dofinasowania co najmniej w 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest VAT w wysokości 23%.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi