Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Intermediate stage 2 - B1 według CEF, część 1 z 2
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Intermediate stage 2 - B1 według CEF, część 1 z 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie B1 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w pracy zawodowej. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność prowadzenia rozmów w różnych sytuacjach i miejscach | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-formułuje własne opinie - zadaje pytania i odpowiada na nie -przedstawia swoje propozycje zmian - tworzy zrozumiałą wypowiedź ustną - stosuje poprawne formy na poziomie B1 -rozumie treść wypowiedzi, -parafrazuje treść wypowiedzi -reaguje na wypowiedź rozmówcy -odpowiada na pytania -zadaje pytania, rozwijające wypowiedź | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- tworzy notatkę, - tworzy opis przedmiotu, -pisze e-mail | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-brać udział w dyskusji wokół pytań związanych z tekstem, materiałem video lub ilustracją -brać udział w rozmowie z odgrywaniem roli -zadawać pytania, -udzielić odpowiedzi na pytania -opisać ilustrację, -udzielić odpowiedzi na pytania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-wyszukać określone informacje, -udzielić odpowiedzi na pytania do słuchanego tekstu, -uzupełnić luki w zdaniach, -wybrać odpowiednią formę w zdaniach na podstawie słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-uzupełnić luki w tekstach odpowiednią formą czasowników podanych w nawiasach -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz, uzupełnić tabelę brakującymi wyrazami i zwrotami podanymi w ramce -uzupełnić zdania odpowiednią formą przymiotnika -dokonać wyboru odpowiedniej formy czasownika lub rzeczownika w zdaniach -uzupełnić luki w zdaniach odpowiednią formą czasowników w czasach Past Simple i Past Continuous, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać ćwiczenia leksykalne -uzupełnić luki w tekście odpowiednią formą wyrazów podanych w nawiasach -połączyć pytania i odpowiedzi, -uzupełnić zdania brakującymi wyrazami z ramki, -połączyć słowa i zwroty z sytuacjami, w których można ich użyć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać test wielokrotnego wyboru, -udzielić odpowiedzi na pytania do tekstu -sprawdzić, czy rozumie znaczenie podanych wyrazów w ramkach, -uzupełnić luki w zdaniach wyrazami z ramek -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz -udzielić odpowiedzi na pytanie, związane z tekstem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje kompetencje społeczne oraz rozwija umiejętność samokształcenia | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-dokonać samooceny własnej pracy -wysnuć refleksję na temat swego zaangażowania w czasie zajęć, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka i słownictwo kursu języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (stage2) obejmuje:
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości z poprzednich poziomów
- rozumienie tekstu czytanego – określanie głównej myśli tekstu, wyszukiwanie określonych informacji
- rozmowa na temat treści tekstu
- uczestniczenie w rozmowie – zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych, udzielanie odpowiedzi
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- czasy przeszłe: simple, continuous, perfect
- okres warunkowy drugi
- słownictwo związane ze sportem, edukacją, pracą, życiem zawodowym,
- tworzenie notatki i e-maila
- czasowniki modalne (should, could, ought to), wyrażenia (If I were you, You’d better …)
- wyrażanie umiejętności -can, be able to
- strona bierna – czasy Present Continuous i Simple, Past Continuous i Simple
- udzielanie informacji / proszenie o informacje przez telefon (I’m calling to find out about …, Can you tell me …, Let me check, Can I help you?)
- czas Past Perfect
- słownictwo związane ze sportem, życiem codziennym, domem, sprzętem turystycznym,
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce/Walidacja
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Life without … Życie bez… | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Do I really need it? Czy naprawdę tego potrzebuję? | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 A difficult choice. Trudny wybór. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 If I were you … Gdybym był na twoim miejscu… | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Take action! Podejmij działanie! | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 We can do something about it, can’t we? Możemy coś z tym zrobić, prawda? | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Language in action – requests. Prośby. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Check and reflect – Unit 6. Powtórzenie wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Unit Test 6. Sprawdzian wiadomości – rozdział 6. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 New skills. Nowe umiejętności. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Sign up to a course! Zapisz się na kurs! | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Milestones. Kamienie milowe. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Life events. Ważne wydarzenia w życiu. | Prowadzący Beata Kaczmarek | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Trip of a lifetime. Wyprawa życia. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Planning a trip. Planowanie wycieczki. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 English in action – asking for information. Prośby o informację. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Check and reflect – Unit 7. Powtórzenie wiadomości – rozdział 7. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Changing rules. Zmieniające się zasady. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Are things better now than in the past? Czy teraz jest lepiej niż dawniej? | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Challenges. Wyzwania. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Who says I can’t? Poradzę sobie! | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Natural world. Świat natury. | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Powtórzenie wiadomości | Prowadzący Aleksandra Lenort | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja usługi - test sprawdzający | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto144,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto144,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Kaczmarek
Aleksandra Lenort
angielskiego i francuskiego
wyższe filologiczne - magister filologii angielskiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe zaczerpnięte z różnych źródeł
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie Art 43. ust 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
Terminy zajęć mogą ulec zmianie ze względu na charakter pracy uczestnika, wszystkie zmiany będą zgłaszane na bieżąco.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi