Negocjacje dla prawników - inspirujące warsztaty specjalistyczne.
Negocjacje dla prawników - inspirujące warsztaty specjalistyczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Projekt przygotowany jest w odpowiedzi na potrzeby prawników wszystkich specjalności negocjujących zarówno w imieniu klienta jak i w imieniu własnym, a w szczególności dla:
-radców prawnych i adwokatów,
-aplikantów,
-właścicieli kancelarii,
-partnerów osób uruchamiających własne kancelarie
-pracowników działów prawnych sektora publicznego i prywatnego,
-wszystkich osób zainteresowaną podczas szkolenia tematyką. - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poprawa efektywności pracy prawników, zwiększenie konkurencyjności firm prawniczych oraz:-uzyskanie przez uczestników umiejętności negocjacyjnych: przygotowanie elastycznego stanowiska, bezpieczne otwarcie, identyfikacja impasu, wybór właściwej taktyki jego przełamania, manipulacje negocjacyjne i obrona przed chwytami manipulacyjnymi w ich naturalnej kolejności;
-uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego;
-zdobycie umiejętności planowania, prowadzenia
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
NEGOCJACJE CZYLI KONSTRUKTYWNA FORMA ROZWIĄZYWANIA SPORÓW.
-
Negocjacje dla prawników - czyli jak wykorzystać potencjał i energię skutecznej komunikacji.
-
Istota zarządzania konfliktem – niezwyciężone źródło możliwości.
-
Techniki konstruktywnego rozwiązywania sporów.
-
Proces prowadzenia negocjacji – wykorzystanie strategii stopniowego nacisku.
-
NEGOCJACJE W ŚWIETLE ASPEKTÓW PRAWNYCH – ZARYS PODSTAWOWYCH ZAGDNIEŃ.
-
Podstawowe ograniczenia prawne wynikające m.in. z kodeksu postępowania cywilnego, postępowania pojednawczego.
-
Negocjacje a mediacje – przegląd głównych różnic.
-
EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I SPORÓW – CZYLI JAK OSIĄGNĄĆ POŻĄDANE REZULTATY.
-
Źródła konfliktów i sporów – czyli jak dotrzeć do sedna sprawy i jak przygotować się do właściwych negocjacji.
-
Cykl rozwoju konfliktu, jego dynamika i uwarunkowania.
-
Przegląd technik zarządzania w celu dokonania właściwej diagnozy sytuacji.
-
Możliwości aktywnego oddziaływania - przegląd taktyk negocjacyjnych.
-
Atrybuty siły, władzy i zgody - jak połączyć twarde negocjacje z miękkim stylem osobistym i osiągnąć zamierzony rezultat.
-
Zaufanie w negocjacjach – co zrobić, aby budować porozumienie oparte na rzeczywistych potrzebach stron.
-
KLUCZOWE ETAPY PROCESU NEGOCJACYJNEGO.
-
Proces negocjacyjny – podział negocjacji na etapy.
-
Schemat spotkania negocjacyjnego.
-
Ustalenie potrzeb i możliwości oddziaływania partnera.
-
Identyfikacja kwestii spornych i wspólnych.
-
Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach.
-
Przyjmowanie właściwej strategii uzależnionej od celu i postawy partnera.
-
Podstawowe reguły w negocjacjach.
-
KRYTERIA WYBORU OPTYMALNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ.
-
Ustalenie celu negocjacji i wskazanie priorytetów.
-
Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji.
-
Rozpoznanie siebie -własny styl negocjowania.
-
Sposoby konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
-
Przegląd strategii negocjacyjnych i ich praktyczne wykorzystanie.
-
Reakcje emocjonalne – czyli jak nie prowadzić negocjacji i łagodzić drażliwe elementy.
-
Racjonalność podejmowanych decyzji w warunkach ryzyka i niepewności.
-
Podstawowe elementy harmonijnej relacji: racjonalizm, zrozumienie, wiarygodności i komunikacja.
-
KOMUNIKACJA – JAK SŁUCHAĆ, ZACHĘCAĆ DO MÓWIENIA I SZUKAĆ LEPSZEGO KONTAKTU.
-
Skuteczna komunikacja w negocjacjach – kluczowe warunki wstępne do oceny postrzegania rzeczywistości przez partnerów negocjacyjnych.
-
Przegląd technik skutecznej argumentacji, przekonywania, perswazji, wywierania wpływu.
-
Połączenie elementów w spójną całość - wyjaśnianie obszarów interesów.
-
Metoda monitorowania dialogu i procesu dochodzenia do porozumienia.
-
Wyjaśnianie wszystkich obszarów interesów i końcowych ustaleń.
-
PRAKTYCZNE UJĘCIE NEGOCJACJI – CZYLI JAK SPRAWIĆ, ABY PARTNER NIE ODRZUCAŁ NASZYCH PROPOZYCJI.
-
Sytuacje trudne w negocjacjach prawniczych.
-
Błędy negocjacyjne – czyli jak budować tzw. „mosty zwodzone”.
-
Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową.
-
Reguła wzajemnego szacunku.
-
Umiejętność mówienia i słuchania na rzecz wypracowania lepszego porozumienia.
-
ZAKONCZENIE SZKOLENIA – PODSUMOWANIE.
-
Omówienie procesu negocjowania.
-
Rozdanie certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu.
-
Zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Negocjacje dla prawników | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Negocjacje dla prawników | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 078,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto173,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.