CAMBRIDGE SCHOOL OF TUTORS (Szkoła Tutorów, Tutor, Tutorka, Tutoring)
CAMBRIDGE SCHOOL OF TUTORS (Szkoła Tutorów, Tutor, Tutorka, Tutoring)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla: nauczycieli szkolnych, wykładowców akademickich, edukatorów, pedagogów, trenerów
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pełnienia roli tutora na uczelni wyższej. Zakres szkolenia obejmuje:• teoretyczne podstawy i założenia tutoringu akademickiego
• praktyczne narzędzia z obszaru tutoringu rozwojowego i naukowego
• ćwiczenie podstawowych kompetencji tutorskich, takich jak radzenie sobie z zakłóceniami, udzielanie informacji zwrotnej i planowanie procesu tutorskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W wyniku uczestnictwa w szkoleniu uczestnik posiądzie wiedzę teoretyczną o tutoringu oraz edukacji spersonalizowanej. Pozna i przećwiczy narzędzia tutoringu rozwojowego oraz naukowego. Nauczy się planować proces tutoringowy. Zdobędzie podstawową wiedzę umożliwiającą rozpoczęcie procesu wdrażania tutoringu w kontekście uczelni wyższych oraz będzie miał możliwość wspólnej dyskusji z innymi uczestnikami i wymiany doświadczeń. | Kryteria weryfikacji Formą sprawdzenia wiedzy teoretycznej jest test z pytaniami otwartymi i wyborem odpowiedzi.Obecność na zajęciach Aktywne uczestnictwo Pre i post test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W celu uzyskania programu szkolenia prosimy o kontakt:
Natalia Matejko – Specjalistka ds, Szkoleń i Programów Otwartych
+48 799 336 113
natalia.matejko@cw.edu.pl
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto154,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto154,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie odbędzie się w języku angielskim.
WHO ARE WE?
The Cambridge School of Tutors is a new initiative by Collegium Wratislaviense in partnership with Dr Alison Gray. Collegium was established in 2010 and has become a leading centre for personalized education in Poland. Over 6,000 participants from academic, teaching, business and social organizations have completed Collegium’s programmes. The idea for the Cambridge School of Tutors formed after the CEO of Collegium Wratislaviense, Piotr Czekierda, invited Dr Alison Gray to be a keynote speaker at the IX International Congress of Tutoring in Wrocław, Poland in 2022. Alison has over 20 years’ teaching experience in secondary and tertiary education. Inspired by the model and success of tutor training in Poland, Alison recognised the potential for a bespoke and structured approach to tutoring in the UK, to complement the provision that already exists.
Lead Your Education Forward
Join an elite community of educators and tutors shaping the future of learning. The Cambridge School of Tutors is a prestigious development program designed for university and school teachers, language instructors, and education professionals. More than just a training course, it is an inspiring journey into the heart of Cambridge’s academic excellence.
THE AIMS OF TUTORING
Foster students’ independent, critical thinking
Inspire and encourage individuals to discover and pursue their own interests
Help individuals to find their best way of learning
Validate individuals and build confidence in their own strengths
WHY JOIN?
Learn from Cambridge experts – master the Oxbridge tutorial method and innovative teaching strategies.
Enhance your teaching skills – gain practical tools to create more engaging and effective learning experiences.
Immerse yourself in the Cambridge experience – participate in workshops, discussions, and case studies in one of the world’s most prestigious academic environments.
Expand your professional network – connect with like-minded educators and experts from across Europe.
Boost your career – earn a recognized certification from Collegium Wratislaviense, opening new career opportunities.
2 ND EDITION CAMBRIDGE SCHOOL OF TUTORS
1. session – 28-30.06.2025 | Wrocław
2. session – 26-27.07.2025 | online
3. session – 10-12.10.2025 | Cambridge
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Środki i narzędzia dydaktyczne potrzebne podczas zajęć:
- Komputery (stacjonarne lub laptopy)
- Dostęp do Internetu
(w przypadku zjazdów zdalnych szkolenia)