Sztuka dydaktyki z elementami grywalizacji (dydaktyka akademicka, prowadzenie zajęć, grywalizacja)
Sztuka dydaktyki z elementami grywalizacji (dydaktyka akademicka, prowadzenie zajęć, grywalizacja)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla: nauczycieli szkolnych, wykładowców akademickich, edukatorów, pedagogów, trenerów
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji13-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji prowadzenia angażujących zajęć dydaktycznych, poznanie innowacyjnych metod w nauczaniu oraz pojęcie refleksji nad misją uniwersytetu i swoją rolą, jako wykładowcy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W wyniku uczestnictwa w szkoleniu uczestnik posiądzie wiedzę o czynnikach wpływających na skuteczność nauczania na poziomie akademickim. Pozna i przećwiczy metody i narzędzia prowadzenia angażujących zajęć. Rozwinie kompetencje prowadzenia zajęć i wystąpień publicznych. Będzie miał możliwość wspólnej dyskusji z innymi uczestnikami i wymiany doświadczeń. | Kryteria weryfikacji Formą sprawdzenia wiedzy teoretycznej jest test z pytaniami otwartymi i wyborem odpowiedzi.Obecność na zajęciach Aktywne uczestnictwo Pre i post test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W celu uzyskania programu szkolenia prosimy o kontakt:
Natalia Matejko – Specjalistka ds, Szkoleń i Programów Otwartych
+48 799 336 113
natalia.matejko@cw.edu.pl
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto56,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto56,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Edukacja może stać się fascynującą grą, a zajęcia – nauką przez doświadczenie. Czy 16 godzin szkoleniowych wystarczy, aby Uczestnicy udoskonalili własną perspektywę nauczania? Zapraszamy do wzięcia udziału w programie rozwojowym „Sztuka dydaktyki z elementami grywalizacji”. W ramach szkolenia:
- zaprojektujemy cykl Kolba w praktyce nauczyciela (akademickiego),
- zgłębimy świat grywalizacji w edukacji i nauce,
- rozważymy praktyczne implikacje i różnice pomiędzy „grą” a „grywalizacją”,
- znajdziemy miejsce na zastosowanie „the fun theory” w codziennym nauczaniu…
… A to wszystko po to, aby każde zajęcia były nie tylko rozwojowe, ale również inspirująco przyjemne. Nasz program to spotkanie wielu światów i praktyk dydaktycznych. W sesjach Q&A, podczas integracji i podsumowania w formie gry, będziemy razem tworzyć przestrzeń do wymiany wiedzy, pomysłów i doświadczeń edukacyjno-naukowych. Dodatkowo, wyposażymy Was w materiały szkoleniowe, które mogą stanowić bazę do różnorodnego i angażującego prowadzenia zajęć, dostosowanych do wciąż rosnących wymagań coraz młodszych pokoleń. Wspólnie udoskonalimy techniki prowadzenia ciekawych spotkań rozwojowych i sprawdzimy skuteczność tych metod nie na uczniach/studentach, a na naszym szkoleniu już w czerwcu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Środki i narzędzia dydaktyczne potrzebne podczas zajęć:
- Komputery (stacjonarne lub laptopy)
- Dostęp do Internetu