Pracownik administracyjno-biurowy z elementami księgowości wraz z egzaminem.
Pracownik administracyjno-biurowy z elementami księgowości wraz z egzaminem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie pracy w administracji i pracy biurowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z niezbędnymi w pracy biurowej zagadnieniami z zakresu obsługi biura jak również z elementami księgowości. Celem jest przygotowanie uczestnika do egzaminu państwowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest znajomość programów niezbędnych do pracy aministracyjno -biurowej , organizacja pracy biura , elementy księgowości. | Kryteria weryfikacji Egzamin państwowy przeprowadzony przez ICVC Certyfikacja Sp z o.o | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp.z o.o
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp.z o.o
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program
- Zarządzanie Czasem i Organizacja Pracy:
- Planowanie obowiązków.
- Efektywne zarządzanie czasem.
- Organizacja pracy administracyjno-biurowej.
- Znajomość zasad BHP oraz ergonomii pracy na stanowisku sekretarka (oświetlenie, hałas, przerwy).
- Umiejętności Komunikacyjne:
- Zasady efektywnej komunikacji.
- Obsługa klienta i kultura pracy.
- Komunikacja w różnych kontekstach.
- Znajomość zasad savoir-vivre w biurze (powitanie gości, etyka w pracy).
- Znajomość zasad prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych zgodnie z zasadami savoir-vivre (przyjmowanie połączeń, łączenie, zawieszanie).
- Organizacja Spotkań, Konferencji i Wyjazdów Służbowych:
- Zarządzanie harmonogramem.
- Przygotowanie dokumentów i materiałów.
- Koordynacja logistyczna.
- Wiedza na temat organizacji i prowadzenia zebrań wewnętrznych i spotkań zewnętrznych.
- Umiejętności Techniczne:
- Obsługa oprogramowania biurowego (Microsoft Office).
- Obsługa urządzeń biurowych i peryferyjnych.
- Systemy zarządzania dokumentacją.
- Wiedza na temat systemów kancelaryjnych i rzeczowego wykazu akt.
- Wiedza na temat ochrony danych, archiwizowania i przechowywania dokumentacji.
- Radzenie Sobie z Trudnymi Sytuacjami:
- Analiza przypadków trudnych sytuacji.
- Skuteczne strategie rozwiązywania problemów.
- Umiejętność przygotowania pism – znajomość rodzajów pism (protokół, sprawozdanie, pismo przewodnie, upoważnienie).
- Zasady Autoprezentacji i Budowania Pozytywnego Wizerunku Firmy:
- Znajomość zasad autoprezentacji.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w relacjach z klientami i partnerami.
- Predyspozycje Psychofizyczne:
- Posiadanie predyspozycji psychofizycznych niezbędnych u sekretarki (cierpliwość, koncentracja, odporność na stres).
- Znajomość zasad orientacji na klienta:
- Odpowiadanie na potrzeby i oczekiwania klientów.
- Umiejętność aktywnego słuchania i otwartość na potrzeby klienta.
Zajęcia teoretyczne w ilości 20 godz zajęć teoretycznych, 12 godz zajęć praktycznych oraz 2 godz egzamin zewnętrzny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Teoria | Prowadzący Beata Rutecka | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Teoria | Prowadzący Beata Rutecka | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Teoria | Prowadzący Beata Rutecka | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Teoria | Prowadzący Beata Rutecka | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Teoria | Prowadzący Beata Rutecka | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Egzamin państwowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto73,53 PLN
- Koszt osobogodziny netto73,53 PLN
- W tym koszt walidacji brutto170,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto170,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Rutecka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt własny
Materiały dydaktyczne
Programy pakietu MS Office
Warunki uczestnictwa
ukończone 18 lat
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje dostępne u Dostawcy Usług.
Zajęcia praktyczne ustalane są indywidualnie z osobą odbywającą szkolenie w terminie od 31.03.2025 - 31.17.2025r.
Koszt całkowity szkolenia 2500,00 zł w tym koszt egzaminu zewnętrznego 170.00 zł
,,W przypadku, gdy usługa będzie dofinansowana w wysokości min 70%, zostanie zwolniona z podatku VAT na podstawie DZ.U. z 2013.0.955 t.j. - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, zwolnienie z VAT zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt 14”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi