Sztuczna Inteligencja i automatyzacja w marketingu Edycja I
Sztuczna Inteligencja i automatyzacja w marketingu Edycja I
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do menedżerów oraz do specjalistów różnych szczebli i osób, które w przyszłości będą zajmować stanowiska menedżerskie.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników34
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Studiów Podyplomowych Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat zastosowań sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu oraz wykształcenie umiejętności projektowania i wdrażania usług wykorzystujących sztuczną inteligencję i automatyzację, a także nauczenie umiejętności prowadzenia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Po zrealizowaniu Studiów Słuchacz: 1. Zna i rozumie ekonomiczne, społeczne, prawne i etyczne uwarunkowania sztucznej inteligencji w marketingu i biznesie. 2. Zna charakterystykę usług wykorzystujących uczenie maszynowe, rozumie złożone zależności między technologią a praktycznymi zastosowaniami w marketingu. 3. Posiada wiedzę z zakresu metod automatyzacji procesów marketingowych za pomocą sztucznej inteligencji. 4. Zna techniczne podstawy sztucznej inteligencji w marketingu obejmujące kluczowe koncepcje, metody i tendencje. 5. Rozumie wyzwania współczesnej cywilizacji związane z rozwojem i zastosowaniem sztucznej inteligencji, w tym kwestie związane z wpływem na stosunki gospodarcze i społeczne. | Kryteria weryfikacji Praca semestralna, końcowa oraz obrona pracy końcowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętności:Po zrealizowaniu programu Studiów Słuchacz: 1. Potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji i marketingu do formułowania oraz rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów, poprzez właściwy dobór źródeł i informacji, dokonywanie krytycznej analizy, syntezy, twórczej interpretacji i prezentacji tych informacji. 2. Potrafi dobierać i stosować odpowiednie metody oraz narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjno-komunikacyjne, do projektowania i wdrażania usług wykorzystujących sztuczną inteligencję w marketingu. 3. Potrafi stosować narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia treści na potrzeby komunikacji marketingowej. 4. Potrafi stosować narzędzia sztucznej inteligencji do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. 5. Potrafi komunikować się na tematy związane z zastosowaniem sztucznej inteligencji w marketingu ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców. 6. Potrafi współpracować z innymi osobami w zespołach zajmujących się zastosowaniem sztucznej inteligencji w marketingu | Kryteria weryfikacji Praca semestralna, końcowa oraz obrona pracy końcowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Po zrealizowaniu programu Studiów słuchacz: 1. Posiada umiejętność krytycznego oceniania treści z zakresu zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie, gospodarce i społeczeństwie 2. Posiada umiejętność odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych z uwzględnieniem etyki zawodowej i interesu społecznego Posiada zdolność oceny i krytyki analiz sporządzonych przez inne zespół | Kryteria weryfikacji Praca semestralna, końcowa oraz obrona pracy końcowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Świadectwo wydawane jest po zaliczeniu testów cząstkowych, testu generalnego oraz obronie pracy dyplomowej.
Program
Program
Program realizowany jest zdalnie w czasie rzeczywistym w formie wykładów, zajęć o charakterze warsztatowym, ćwiczeń, rozmów na żywo, pracy w grupach oraz czatu. Opierając się na koncepcji nauki przez doświadczenie, studia kładą duży nacisk na aktywne formy zajęć – warsztaty, ćwiczenia oraz projekty grupowe. Taka forma zajęć nie tylko ułatwia nabycie określonych umiejętności menedżerskich i przywódczych, ale również sprzyja wymianie doświadczeń.
Program:
1.Techniczne podstawy sztucznej inteligencji w marketingu– 40 godzin (3 ECTS)
2.Projektowanie usług wykorzystujących sztuczną inteligencję – 52 godziny (4,5 ECTS)
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem sztucznej inteligencji– 52 godziny (4,5 ECTS)
3.Społeczno-prawne uwarunkowania wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu – 32 godzin (3 ECTS)
4.Seminarium dyplomowe– 4 godziny (15 ECTS)
Czas trwania: 2 semestry
Dni zajęć: piątek (w godz. 17.20 - 20:40), sobota (w godz. 9.00 - 16.30)
Łączna liczba godzin: 180
Łączna liczba punktów ECTS: 30
Warunki zdobycia świadectwa ukończenia studiów:
- Opracowanie w zespole case semestralnego (praca grupowa)
- Przygotowanie pracy dyplomowej
- Zdanie egzaminu końcowego
Jednocześnie informujemy, że jednostka liczy 45 minut, natomiast system PARP-u zlicza godziny zegarowe.
Harmonogram na II semestr zostanie opublikowany w późniejszym terminie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Dzień 1 semestr I | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Dzień 2 | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Dzień 3 | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Dzień 4 | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Dzień 5 | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Dzień 6 | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Dzień 7 | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Dzień 8 | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Dzień 9 | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Dzień 10 | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Dzień 11 | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Dzień 12 | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto55,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jerzy Surma
Był dyrektorem ds. Konsultingu Biznesowego w IMG Information Management Polska. W ostatnich latach pracował jako visiting scholar w Harvard Business School oraz jako profesor na University of Massachusetts Lowell. Naukowo zajmuje się analizami oraz eksploracją danych m.in. w zakresie zastosowań biznesowych.
Patryk Lewandowski
Twórca stanowiska EPX Designera (projektanta doświadczenia uczestnika wydarzenia). Przez lata realizował projekty eventowe dla klientów czołowych agencji kreatywnych i brand experience w Polsce. Realizował szereg projektów własnych (zarówno pre-seed startupowych, artystyczno-kulturalnych, czy biznesowych), w tym - założył i prowadził swoją kawiarnię. Oprócz pracy w Allegro, kieruje własnym studiem kreatywnym Creaters Studio, gdzie design thinking spotyka się z designem, brandingiem, marketingiem i biznesem. Jest miłośnikiem no/low-code, artystycznej wizualizacji danych, systematyki, automatyzacji i startupów. Studiował filologię polska i kulturoznawstwo, dzięki czemu dogłębniej rozumie perspektywy użytkownika. W projektowaniu kieruje się parasolowym i wielopłaszczyznowym ujęciem tematu, w którym bardzo dużą rolę odgrywa empatia, otwartość, intuicja i kreatywność.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje:
- Prezentacje z prowadzonych zajęć
- Materiały uzupełniające tj. książki, artykuły w pdf
Warunki uczestnictwa
Warunki formalne:
- posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- złożenie kompletu dokumentów wymaganych przez SGH,
- wniesienie opłaty za studia.
Informacje dodatkowe
- Warunki techniczne:
Zajęcia w formie zdalnej realizowane są w aplikacji MS Teams. Dostęp do MS Teams oraz całej platformy Microsoft 360 gwarantuje SGH.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer (PC/Mac) lub urządzenie mobilne (tablet/smartfon; szczegółowe wymagania sprzętowe: https://docs.microsoft.com/en-us/microsoftteams/hardware-requirements-for-the-teams-app)
- kamera wideo, mikrofon i urządzenie wyjściowe audio
- Internet: minimalna prędko pobierania 8 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s
Adres
Adres
Al. Niepodległości 162,
02- 554 Warszawa
Obiekty należące lub wynajmowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- • Sale dydaktyczne • Biblioteka i księgarnia • Punkty gastronomiczne