Zarządzanie projektami zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Zielona transformacja w oparciu o Agile
Zarządzanie projektami zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Zielona transformacja w oparciu o Agile
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie obejmuje zagadnienia związane ze skuteczną i sprawną realizacją każdego typu projektów z obszaru zielonej transformacji i kierowane jest do:
- kadry managerskiej,
- osób zarządzających projektami, a także uczestniczących w realizacji projektów, jako członkowie zespołów projektowych,
- analityków,
- inżynierów i projektantów systemów.
Szkolenie adresowane jest również do osób chcących wzbogacić swoją wiedzę o umiejętności związane z zarządzaniem projektami w obszarze zielonych kompetencji, które:
- prowadzą projekty – niezależnie od dotychczasowo stosowanej metodyki i doświadczenia,
- są członkami zespołów projektowych,
- chcą wprowadzić metodyczne podejście do zarządzania projektami w organizacjach,
- są zainteresowane poznaniem różnic pomiędzy tradycyjnym i zwinnym sposobem prowadzenia projektów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do zarządzania projektami z wykorzystaniem metodyki Agile w kierunku zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach. Dzięki nabyciu kompetencji w zakresie zielonej gospodarki, uczestnicy mogli skutecznie zarządzać projektami w sposób zwinny, uwzględniając jednocześnie kluczowe aspekty ekonomiczne, społeczne, jak i środowiskowe, w celu maksymalizacji pozytywnego wpływu na otoczenie społeczne i środowiskowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami w zrównoważonym środowisku. | Kryteria weryfikacji Przedstawia definicje kluczowych terminów z zakresu zarządzania projektami w zrównoważonym środowisku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia popularne metody i metodyki zarządzania projektami skierowanymi na w zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy metody zarządzania projektami zachowujące się do zasady ESG. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Posiada i wykorzystuje wiedzę z zakresu zwinnego zarządzania projektami (w tym terminy, praktyki, pryncypia Agile) ukierunkowane na ochronę środowiska. | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje i stosuje terminy, praktyki oraz pryncypia Agile związane z ochroną środowiska. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje role i obowiązki projektowe w zrównoważonym środowisku. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i przypisuje odpowiednie role oraz obowiązki w projekcie zrównoważonym, wskazując działania, które mają na celu osiągnięcie celów środowiskowych i społecznych projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia i opisuje powiązania pomiędzy poznanymi elementami z zakresu zarządzania projektami a innowacyjnymi rozwiązaniami zgodnymi z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i wybiera odpowiednie połączenia pomiędzy elementami zarządzania projektami a innowacyjnymi rozwiązaniami ekologicznymi, wspierającymi zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zwinnie zarządza zespołem projektowym z wykorzystaniem skutecznej komunikacji promując edukację ekologiczną. | Kryteria weryfikacji Dobiera skutecznie metody zarządzaniazespołem projektowym w metodyce Agile, wdrażając strategie komunikacyjne, które promują edukację ekologiczną oraz włączają zasady zrównoważonego rozwoju w działania projektowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe procesy dla organizacji i osoby do ról projektowych w zakresie wdrażania i zarządzania ochroną środowiska. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe obszary działania iprzypisuje odpowiednie role projektowe, które są niezbędne do skutecznego wdrażania i zarządzania ochroną środowiska w projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Przygotowuje środowisko projektowe, które minimalizują zużycie zasobów i emisję zanieczyszczeń. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i wdraża odpowiedniedziałania w celu przygotowania środowiska projektowego, które przyczynia się do minimalizacji zużycia zasobów i emisji zanieczyszczeń, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Poprawnie planuje projekty zgodnie z podejściem Agile używając technologii cyfrowych zarządzania środowiskiem. | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje oraz wybieraodpowiednie technologie cyfrowe wykorzystywane w zarządzaniu środowiskiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje cykl życia projektu z zachowaniem zasad zasobooszczędności. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiednie etapy, w których należy zastosować zasady zasobooszczędności, oraz wybrać odpowiednie działania, strategie i narzędzia, które wspierają efektywne zarządzanie zasobami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zwiększa swoją świadomość odpowiedzialności społecznej i środowiskowej w zarządzaniu projektami. | Kryteria weryfikacji Wybiera działania lub źródła, które pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych w zarządzaniu projektami, uwzględniając aspekty współpracy, komunikacji i odpowiedzialności wobec innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Promuje świadomość ekologiczną | Kryteria weryfikacji Wskazuje działania, które wspierają postawę proekologiczną wśród innych osób zaangażowanych w projekt, wykazując się odpowiedzialnością społeczną i umiejętnościami komunikacyjnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Świadomie stosuje metodę zwinnegozarządzania projektami w zrównoważonym środowisku. | Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretny przypadek, wktórym ta metoda przyniosła korzyści zachowujące zasady zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nasze działania szkoleniowe mają na celu kompleksowe wsparcie osób dorosłych, które z własnej inicjatywy planują podnieść swoje umiejętności/kompetencje, umożliwiające rozwój w kierunku umiejętności zawodowych, cyfrowych, niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki, podstawowych i przekrojowych, ponadto niezbędnych z punktu widzenia regionalnych/lokalnych specjalizacji dla Śląska (RIS, PRT).
Takimi umiejętnościami/kompetencjami/kwalifikacjami są szkolenia z zakresu zarządzania projektami z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju według definicji zielonej gospodarki określonej przez PARP.
Wspieramy proces podnoszenia i zmiany kompetencji pracowników w kierunku inteligentnych specjalizacji dla Śląska – zielona gospodarka, w ramach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającej Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, z których niniejsze szkolenie AgilePM Foundation jest realizowane.
W ramach niniejszego szkolenia wspieramy działania w ramach zielonej innowacji i efektywnej realizacji dowolnych projektów z obszaru zielonej/cyfrowej transformacji, zawartych zarówno w RIS (Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030, dokument przyjęty uchwałą Zarządu Województwa Śląskiego nr 1554/246/VI/2021 z dnia 30 czerwca 2021 r.) oraz PRT(Program Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, dokument przyjęty uchwałą Zarządu Województwa Śląskiego nr 1902/63/VI/2019 z dnia 21 sierpnia 2019 r.). W szczególności obszaru technologicznego: Technologie Informacyjne i telekomunikacyjne, podobszar: Technologie informacyjne oraz Modelowanie i sumylacje procesów i zjawisk, a także Obszar Technologiczny: Technologie dla ochrony środowiska, podobszar: Technologie zarządzania środowiskiem
Ponadto szkolenie skierowane jest do osób chcących zwiększyć swoją świadomość i wiedzę w zakresie ochrony środowiska oraz wykorzystania międzynarodowej metodyki Agile z obszaru zarządzania projektami do skutecznej i efektywnej realizacji projektów z obszaru zielonej transformacji według modelu ESCO (Energy Service Company).
Niniejsze szkolenie wspiera zdobycie przez Kursanta umiejętności w sektorze zielonej gospodarki oraz cyfrowe kompetencje wdrażając rozwiązania zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zarządzania środowiskiem według KE ( Komisji Europejskiej):
- Umiejętności zielone – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach.
- Umiejętności lub kompetencje cyfrowe – harmonijna kompozycja wiedzy, umiejętności i postaw umożliwiających życie, uczenie się i pracę w społeczeństwie cyfrowym, tj. społeczeństwie wykorzystującym w życiu codziennym i pracy technologie cyfrowe. Kompetencje cyfrowe określono w Ramie DigComp, o której mowa w podrozdziale 6.1 pkt 4 Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027.
Realizacja niniejszego szkolenia umożliwia rozwój wiedzy i umiejętności w dziedzinie zarzadzania projektami w obszarze zielonych kompetencji, poprzez zwiększenie świadomości w zakresie ochrony środowiska, ekologicznych narzędzi pracy mających na celu minimalizację negatywnych następstw dla środowiska, redukcji niskiej emisji oraz zmian klimatycznych a przede wszystkim zwiększa prawdopodobieństwo skutecznej realizacji projektów z obszaru zielonej/cyfrowej transformacji. Program szkolenia został opracowany m.in. z wykorzystaniem wykazu zielonych umiejętności, opracowanych przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzięki udziałowi w szkoleniu, Uczestnik posiada wiedzę i umiejętności oraz postawę społeczną z zakresu całego programu szkolenia w ujęciu realizacji projektów w obszarze zielonej/cyfrowej transformacji:
- Definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami w zrównoważonym środowisku.
- Rozróżnia popularne metody i metodyki zarządzania projektami skierowanymi na w zrównoważony rozwój.
- Wykorzystuje wiedzę z zakresu zwinnego zarządzania projektami (w tym terminy, praktyki, pryncypia Agile) ukierunkowane na ochronę środowiska.
- Rozumie i opisuje role i obowiązki projektowe w zrównoważonym środowisku.
- Rozróżnia i opisuje powiązania pomiędzy poznanymi elementami z zakresu zarządzania projektami a innowacyjnymi rozwiązaniami zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
- Zwinnie zarządza zespołem projektowym z wykorzystaniem skutecznej komunikacji promując edukację ekologiczną.
- Świadomie stosuje metodę zwinnego zarządzania projektami w zrównoważonym środowisku.
- Identyfikuje kluczowe procesy dla organizacji i osoby do ról projektowych w zakresie wdrażania i zarządzania ochroną środowiska.
- Przygotowuje środowisko projektowe, które minimalizują zużycie zasobów i emisję zanieczyszczeń.
- Samodzielnie realizuje projekty zgodnie z podejściem Agile używając technologii cyfrowych zarządzania środowiskiem.
- Wdraża metodyki Agile do swojej organizacji używając wiedzy i umiejętności wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
- Projektuje cykl życia projektu z zachowaniem zasad zasobooszczędności.
- Zarządza ryzykiem w projekcie zgodnie ze strategią innowacji zielonej gospodarki
- Priorytetyzuje wymagania w projekcie zachowując zasady negatywnego wpływu na środowisko.
- Zwiększa swoją świadomość odpowiedzialności społecznej i środowiskowej w zarządzaniu projektami.
- Promuje świadomość ekologiczną
Niniejsze szkolenie z zarządzania projektami wykorzystuje w swoim zakresie aspekty GOSPODARKI EKOLOGICZNEJ oraz ZIELONEJ TRANSFORMACJI i ZIELONYCH KOMPETENCJI a także TRANSFORMACJI CYFROWEJ.
Program szkolenia:
DZIEŃ 1
Pre test przed szkoleniem
- Wprowadzenie do zarządzania projektami z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju
- Ogólna charakterystyka metodyk projektowych, wdrażania systemów zarzadzania środowiskiem.
- Podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami w zrównoważonym środowisku.
- Różnice w podejściu PMI, PRINCE2, Agile, SCRUM z innowacyjnym podejściem do zrównoważonego rozwoju.
- Popularne metody i metodyki zarządzania projektami skierowanymi na w zrównoważony rozwój.
- Podstawowa filozofia i zasady pracy w projektach zwinnych minimalizując wpływ na środowisko i emisję zanieczyszczeń.
- Pojęcia zwinnego zarządzania projektami (w tym terminy, praktyki, pryncypia Agile) ukierunkowane na ochronę środowiska.
- Porównanie tradycyjnego i zwinnego sposobu pracy w projektach wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań.
- Powiązania pomiędzy poznanymi elementami z zakresu zarządzania projektami a innowacyjnymi rozwiązaniami zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
- Pryncypia Agile, czyli co zrobić, żeby projekty przybiegały szybko, efektywnie i kończyły się sukcesem umiejętnie rozwijając i wdrażając innowacje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
- Zarządzanie zespołem projektowym z wykorzystaniem skutecznej komunikacji promując edukację ekologiczną.
- wymagania w projekcie zachowując zasady negatywnego wpływu na środowisko.
DZIEŃ 2
- Role i obowiązki w ramach Agile zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
- Role i obowiązki projektowe w zrównoważonym środowisku.
- Zarządza ryzykiem w projekcie zgodnie ze strategią innowacji zielonej gospodarki
- Cykl życia projektu Agile, w tym alternatywne konfiguracje z zachowaniem zasad zasobooszczędności.
- Metoda zwinnego zarządzania projektami w zrównoważonym środowisku.
- cykl życia projektu z zachowaniem zasad zasobooszczędności.
- Produkty wytwarzane w ramach projektu Agile czyli co warto zapisywać i jak, wykorzystanie wiedzy i umiejętności wykorzystania technologii i zarządzania minimalizującej zużycie zasobów i ochrony środowiska.
- Kluczowe procesy dla organizacji i osoby do ról projektowych w zakresie wdrażania i zarządzania ochroną środowiska.
- Dobre praktyki, zalecane techniki pracy, zalety i przykłady zastosowania dostosowane do zrównoważonego rozwoju.
- Środowisko projektowe, które minimalizują zużycie zasobów i emisję zanieczyszczeń.
- Metodyki Agile w organizacji.
- Zwinne planowanie i kontrola postępów zarzadzania w środowisku skierowanym na zieloną gospodarkę i ESG.
- Projekty zgodnie z podejściem Agile używając technologii cyfrowych zarządzania środowiskiem.
Walidacja - post test z automatycznym zliczaniem wyników.
Czas szkolenia jest liczony w godzinach dydaktycznych. 1h = 45 minut
[18*45=810 810/60=13,5 - 13h 30 minut]
Przerwy oraz walidacja są wliczone w czas trwania szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Pre test przed szkoleniem; Wprowadzenie do zarządzania projektami z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Ogólna charakterystyka metodyk projektowych, wdrażania systemów zarzadzania środowiskiem. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Różnice w podejściu PMI, PRINCE2, Agile, SCRUM z innowacyjnym podejściem do zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Podstawowa filozofia i zasady pracy w projektach zwinnych minimalizując wpływ na środowisko i emisję zanieczyszczeń | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Porównanie tradycyjnego i zwinnego sposobu pracy w projektach wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Pryncypia Agile, czyli co zrobić, żeby projekty przybiegały szybko, efektywnie i kończyły się sukcesem umiejętnie rozwijając i wdrażając innowacje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Role i obowiązki w ramach Agile zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Cykl życia projektu Agile, w tym alternatywne konfiguracje z zachowaniem zasad zasobooszczędności. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Przerwa | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Produkty wytwarzane w ramach projektu Agile czyli co warto zapisywać i jak. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Dobre praktyki, zalecane techniki pracy, zalety i przykłady zastosowania dostosowane do zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Zwinne planowanie i kontrola postępów zarzadzania w środowisku skierowanym na zieloną gospodarkę i ESG | Prowadzący Iwona Korczak | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto277,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto277,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Korczak
W ostatnich trzech latach (2021–2024) przeprowadził ponad 180 godzin praktycznych szkoleń z wykorzystania metodyki Agile w realizacji projektów wspierających gospodarkę niskoemisyjną oraz cyfryzację procesów zarządzania zasobami.
Aktywnie udzielała się także jako doradca zawodowy i trener w wielu projektach unijnych realizowanych przez Park Naukowo – Technologiczny „Technopark Gliwice” Sp. Z o.o.;
Jest absolwentką Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ukończyła także studia podyplomowe z obszaru psychologii transportu na Uniwersytecie Jagiellońskim, doradztwa zawodowego w Wyższej Szkole Zarządzania w Katowicach oraz Prawa Pracy w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Posiada licencję doradcy zawodowego, uprawnienia do badań psychotechnicznych oraz Licencję SLG Thomas International Management System.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują zestaw elektronicznych akredytowanych materiałów szkoleniowych (w formacie PDF):
- prezentacje;
- słownik;
- studium przypadku i ćwiczenia;
Informacje dodatkowe
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, tj. 1 godzina = 45 minut.
Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi. Walidacja zostanie przeprowadzona w formie elektronicznego testu z automatycznym ocenianiem. Test automatyczny samo zliczający wyniki będzie realizowany za pomocą aplikacji Microsoft Forms. Uczestnicy dostępy do testu dostaną na szkoleniu w postaci kodu QR.
Warunki techniczne: Aby wypełnić test w aplikacji Microsoft Forms, użytkownicy potrzebują urządzenia z dostępem do internetu, takiego jak komputer, laptop, tablet lub smartfon. Formularze można wypełniać za pomocą popularnych przeglądarek internetowych, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge i Safari. Należy mieć włączony JavaScript w przeglądarce, aby poprawnie wyświetlały się wszystkie funkcje formularza. W przypadku słabego połączenia internetowego mogą wystąpić problemy z zapisywaniem odpowiedzi. Microsoft Forms ma także aplikację mobilną dostępną na
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi