Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w aspekcie zrównoważonego rozwoju oraz automatyzacji działań w social media z egzaminem kwalifikacyjnym.
Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w aspekcie zrównoważonego rozwoju oraz automatyzacji działań w social media z egzaminem kwalifikacyjnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe ze średnio zaawansowaną umiejętnością obsługi komputera, otwarte na nowe technologie chcące podnieść kompetencje cyfrowe i nabyć kwalifikacje w zakresie wiedzy i umiejętności dotyczących narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w aspekcie zrównoważonego rozwoju oraz automatyzacji działań prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych. Osoby chcące zintegrować narzędzia AI z codziennymi działaniami w celu osiągania lepszych rezultatów w komunikacji z odbiorcami.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do zdobycia wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego projektowania, wdrażania oraz oceny rozwiązań sztucznej inteligencji wspierających cele zrównoważonego rozwoju oraz automatyzacji działań w social media. Uczestnicy szkolenia zostaną przygotowani do zewnętrznego egzaminu kwalifikacyjnego, który potwierdzi ich kompetencje i nada kwalifikacje do zawodu Specjalista ds. sztucznej inteligencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawy GenAI i LLM orazich rolę w złożonych systemach technologicznych, społecznych i środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia GenAI i modelujęzykowego, przedstawia ich cele i zastosowania. Opisuje korzyści ze stosowania GenAI i LLM w różnych dziedzinach, w tym w kontekście zrównoważonego rozwoju. Omawia proces trenowania modeli, w tym tokenizację i modele sekwencyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje GenAI i LLM do pracy ztekstem, promując zrównoważony rozwój poprzez holistyczne podejście. | Kryteria weryfikacji Stosuje wstępnie trenowane modele dogenerowania tekstu z określonej dziedziny. Używa technik prompt engineering i ocenia jakość wygenerowanych treści. Dostosowuje parametry modeli dla optymalizacji wyników tekstowych. Tworzy treści wspierające cele zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje dobre praktyki w korzystaniu z ChatGPT. Formułuje efektywne komendy i zapytania dla ChatGPT i Copilot. | Kryteria weryfikacji Tworzy prawidłowe komendy i zapytania. Omawia zagadnienia bezpieczeństwa danych i etyki w kontekście AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy i edytuje obrazy przy użyciuGenAI. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje modele generatywne dotworzenia oryginalnych obrazów oraz edycji istniejących. Stosuje odpowiednie prompty do uzyskania pożądanych efektów wizualnych. Ocenia jakość wygenerowanych obrazów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Implementuje GenAI i LLM wśrodowisku pracy, uwzględniając wpływ na organizację i środowisko naturalne. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jak GenAI i LLM wspomagająanalizę danych i wyciąganie wniosków. Automatyzuje zadania związane z przetwarzaniem tekstu, obrazów i dźwięku. Identyfikuje zastosowania w różnych branżach, uwzględniając aspekty zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje wideo zwykorzystaniem GenAI, przedstawiając interakcje w systemach społecznych i środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Stosuje modele AI do generowaniasekwencji wideo, animacji i efektów specjalnych. Łączy wygenerowane elementy wideo z innymi mediami. Ocenia płynność i spójność wygenerowanych materiałów wideo. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Stosuje zasady etyki i odpowiedzialności w użyciu GenAI iLLM, oceniając systemowe skutki dla społeczeństwa i środowiska. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zagrożenia związane zGenAI i LLM oraz proponuje działania minimalizujące ryzyko. Omawia zasady ochrony danych osobowych i prywatności. Rozpoznaje problemy dyskryminacji i uprzedzeń w modelach AI. Analizuje wpływ wykorzystania AI na środowisko w kontekście zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje GenAI w projektowaniu imarketingu, integrując cele zrównoważonego rozwoju i analizując długoterminowy wpływ na systemy społeczne i ekologiczne. | Kryteria weryfikacji Omawia zastosowanie AI w tworzeniukonceptów projektowych i prototypów. Analizuje wykorzystanie GenAI w personalizacji treści marketingowych i kampaniach reklamowych. Uwzględnia aspekty zrównoważonego rozwoju w projektach marketingowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Optymalizuje procesy biznesowe dziękizastosowaniu narzędzi AI, zwiększając efektywność w sposób zrównoważony i minimalizując negatywny wpływ na środowisko. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowe rozwiązania AI,takie jak automatyzacja rutynowych zadań, analiza danych operacyjnych, mające na celu optymalizację konkretnych procesów biznesowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ GenAI na różne sektoryi społeczeństwo, uwzględniając globalne i lokalne zależności oraz przewidując potencjalne długoterminowe skutki. | Kryteria weryfikacji Omawia potencjalne zmiany w różnychsektorach gospodarki i życiu społecznym wynikające z rozwoju GenAI. Proponuje strategie adaptacji do nowych realiów technologicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje AI promującedukację i myślenie systemowe. | Kryteria weryfikacji Omawia, w jaki sposób AI mazastosowanie w myśleniu systemowym i edukacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy efektywne prompty uwzględniajączłożoność systemów i promując holistyczne podejście. | Kryteria weryfikacji Omawia najnowsze modele językowe ipotrafi je wykorzystać, by wspierać działania związane ze zrównoważonym rozwojem. Potrafi określić efektywność promptów i dokonać ich optymalizacji, w szczególności w kontekście wspierania działań proekologicznych i społecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Dobiera serwisy społecznościowe dodanej branży | Kryteria weryfikacji Określa specyfikę różnych branż i dopasowywać do nich odpowiednie platformy Social Media.Identyfikuje grupy docelowe w różnych serwisach społecznościowych. Wykorzystuje potencjał niszowych platform Social Media. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku. | Kryteria weryfikacji Określa cele reklamowe.Tworzy reklamy dopasowane do celu(zasięg, ruch, lead ads…) przy użyciu AI. Tworzy grupy odbiorców z wykorzystaniem AI. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Generuje treści graficzne z wykorzystaniem AI. | Kryteria weryfikacji Tworzy wirtualnego influencera/chat bota.Kopiuje tożsamość za pomocą AI. Kopiuje własny głos do narzędzi AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje markę osobistą. | Kryteria weryfikacji Tworzy treści z pomocą ChatGpt.Wykorzystuje prompter’a i awatara dotworzenia treści wideo. Posługuje się technikami budowy marki osobistej z wykorzystaniem ruchu organicznego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne. | Kryteria weryfikacji Rozwija umiejętność analizy długofalowych konsekwencji wdrażania rozwiązań AI w kontekście zrównoważonego rozwoju, oceniając zarówno korzyści, jak i potencjalne zagrożenia.Rozumie, jak projekty z zakresu AI wpływają na różne grupy społeczne i środowisko. Nabywa zdolność dostosowywania technologii AI do potrzeb społecznych, minimalizując negatywne skutki środowiskowe i społeczne oraz promując działania zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp. z o. o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu: każdy uczestnik powinien posiadać średniozaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
Praktyczne umiejętności: Program szkolenia jest nastawiony na praktyczne ćwiczenia i studia przypadków, co pozwala uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Praktyczne podejście gwarantuje, że uczestnicy będą gotowi do efektywnej pracy od razu po ukończeniu szkolenia.
Egzamin zewnętrzny: Po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin ICVC potwierdzający nabycie kwalifikacji do wykonywania zawodu: Specjalista ds. sztucznej inteligencji.
W cenie kursu jest podręcznik, zaświadczenie ukończenia szkolenia, egzamin oraz Certyfikat ICVC do wykonywania zawodu Specjalista ds. sztucznej inteligencji.
Zakres szkolenia jest powiązany z obszarami wskazanymi w Regionalnej Strategii Rozwoju Województwa Podlaskiego 2030 oraz Planie Rozwoju Przedsiębiorczości w oparciu o inteligentne specjalizacje Województwa Podlaskiego na lata 2021-2027+ RIS3 2027+
Szkolenie wprowadza uczestników do świata AI, skupiając się na podstawowych narzędziach i technikach. Celem jest rozwijanie przekrojowych kompetencji cyfrowych, które mogą być zastosowane w różnych branżach i dziedzinach dzięki temu szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystywania AI w sposób, który wspiera zrównoważony rozwój. Wiedza i umiejętności zdobyte podczas tego szkolenia są kluczowe dla dostosowania się do dynamicznych zmian na rynku pracy.
Osiągnięte efekty uczenia się pozwolą uczestnikom szkolenia nie tylko na zdobycie wiedzy i umiejętności technicznych związanych AI ale także na rozwinięcie kompetencji w zakresie myślenia systemowego. Dzięki temu są oni przygotowani do:
Automatyzacji działań w social media – wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji do planowania, analizowania i zarządzania treściami w mediach społecznościowych, co umożliwia efektywniejsze dotarcie do odbiorców, oszczędność czasu i optymalizację kampanii marketingowych.
Holistycznego Rozumienia Problemów - Dostrzegania wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem i technologią.
Kreatywnego i Odpowiedzialnego Rozwiązywania Problemów - Tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które są etyczne i uwzględniają długoterminowy wpływ na systemy.
Efektywnej Komunikacji i Współpracy - Przekazywania skomplikowanych idei w przystępny sposób oraz współpracy z różnymi podmiotami.
Świadomego Wykorzystania Technologii - Stosowania AI w sposób, który wspiera cele zrównoważonego rozwoju i minimalizuje negatywne skutki.
Poprzez integrację tych kompetencji w efektach uczenia się, szkolenie zapewnia uczestnikom kompleksowe przygotowanie do pracy jako Specjaliści ds. Sztucznej Inteligencji.
Godziny realizacji szkolenia: Szkolenie obejmuje 50 godzin zajęć lekcyjnych. Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut.
Przerwy: Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, w tym przewidziane są prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe.
PROGRAM
Zajęcia teoretyczne i praktyczne:
1. Wprowadzenie do GenAI, LLM. Czym jest Sztuczna inteligencja?
Sztuczna Inteligencja AI (Artificial Intelligence).
Historia powstania AI.
Uczenie maszynowe.
Generatywna Sztuczna Inteligencja, przykłady.
Synergia między AI a zrównoważonym rozwojem.
Podstawy wykorzystania dużych modeli językowych, przykłady.
2. Przykłady z omówieniem najpopularniejszych narzędzi opierających się na AI:
Omówienie najpopularniejszych modeli i narzędzi. Przećwiczenie każdego z osobna.
Praktyczne ćwiczenia z tworzeniem modeli tekstu, obrazu, wizualizacji.
CHAT GPT
COPILOT
GAMMA APP
DESCRIPT
RUNWAY
MIDJOURNEY
LEONARDO AL
LIVEPERSON
CANVA
3. Wprowadzenie do CHAT GPT:
Czym jest CHAT GPT.
Do czego służy CHAT GPT, możliwości zastosowania w biznesie i zarządzaniu.
Podstawy tworzenia efektywnych promptów.
Techniki prompt engineering.
Model językowy CHAT GPT.
Praktyczne wykorzystanie GenAI i LLM w pracy z tekstem.
Generowanie tekstu wspierającego cele zrównoważonego rozwoju.
4. Zalety i ograniczenia CHAT GPT:
Skuteczne procesy biznesowe.
Optymalizacja pracy w firmie. Automatyzacja czynności.
Ograniczenia i błędy.
Ocena i optymalizacja generowanych treści.
5. Przykłady zastosowania CHAT-u GPT:
Reklama i marketing.
Możliwości zastosowania chatbotów. Jak tworzyć chatboty? Przykłady zastosowań. Chatboty wspierające zrównoważony rozwój: interaktywna edukacja i obsługa klienta.
Tworzenie ofert.
Własny CHAT GPT - do kontaktu z klientem, pracownikami, zarządzanie firmą przy użyciu CHAT-u GPT.
6. Budowa marki osobistej
Techniki budowy marki osobistej z wykorzystaniem ruchu organicznego.
Analiza działań konkurencji z wykorzystaniem AI.
Wykorzystanie prompter’a do tworzenia treści wideo.
Tworzenie awatara do tworzenia treści wideo.
7. Opracowanie strategii działania
Techniki podglądu reklam konkurencji.
Opracowanie grupy niestandardowych odbiorców.
Budowa grupy podobnych odbiorców.
8. Kampanie reklamowe w środowisku Facebook jako sposób na dotarcie do klientów.
Cele reklamowe.
Tworzenie reklam w środowisku Meta dopasowanych do celu (zasięg, ruch, lead ads…) z wykorzystaniem AI.
Tworzenie grup odbiorców z wykorzystaniem AI.
9.Generowanie treści graficznych z wykorzystaniem AI na potrzeby Social Media.
Tworzenie wirtualnego influencera/chatbota.
Kopiowanie tożsamości za pomocą AI.
Kopiowanie własnego głosu do narzędzi AI.
Automatyzacja działań w Social Media za pomocą Manychat.
10. Przykłady i wprowadzenie do możliwości wspomagania sprzedaży i obsługi klienta.
Analiza danych środowiskowych z wykorzystaniem AI.
Techniki analizy danych w chmurze.
Techniki skutecznej prezentacji danych.
Przygotowanie raportów i dokumentacji.
11. Zagrożenia wynikające z gigantycznego rozwoju AI.
Etyka i odpowiedzialność w wykorzystywaniu GenAI.
Prywatność i ochrona danych.
Zarządzanie generowanymi treściami.
Analiza zmian w gospodarce i życiu społecznym wynikających z rozwoju GenAI.
12.Krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów.
Techniki krytycznego myślenia.
Metody rozwiązywania problemów.
Analiza przypadków z życia wziętych.
13. Omówienie potrzeb i dalszej edukacji w zakresie stosowania AI jako rozwój znaczącej kompetencji przyszłości.
14.Przygotowanie do egzaminu
Podsumowanie kluczowych zagadnień.
Sesja pytań i odpowiedzi.
15. Walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 44 Wprowadzenie do generatywnej sztucznej inteligencji oraz duże modele językowe w kontekście rozwoju AI i z równoważonego rozwoju. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 44 Przegląd najpopularniejszy ch narzędzi AI i ich zastosowanie w tworzeniu treści tekstowych, wizualnych oraz multimedialnych. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 44 Praktyczne ćwiczenia z tworzeniem modeli tekstu, obrazu, wizualizacji | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 44 Praktyczne ćwiczenia z tworzeniem modeli tekstu, obrazu, wizualizacji | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 44 Praktyczne ćwiczenia. Zastosowanie sztucznej inteligencji w nowoczesnych narzędziach kreatywnych. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 44 Praktyczne ćwiczenia. Zastosowanie sztucznej inteligencji w nowoczesnych narzędziach kreatywnych. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 44 ChatGPT w biznesie i zarządzaniu. Zastosowania, tworzenie efektywnych promptów oraz wsparcie dla zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 44 Zastosowania i tworzenie efektywnych promptów. Modele językowe Chat GPT. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 44 Praktyczne wykorzystanie GenAI i LLM w pracy z tekstem. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 44 Zalety, ograniczenia i praktyczne wskazówki ChatGPT. Ocena i optymalizacja generowanych treśc | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 44 Przykłady zastosowań. Chat boty wspierające zrównoważony rozwój: interaktywna edukacja i obsługa klienta. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 44 Własny CHAT GPT - do kontaktu z klientem, pracownikami, zarządzaniem firmą przy uż CHAT-u GPT | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 44 Analiza danych środowiskowych z wykorzystaniem AI i technologii chmurowych | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 44 Wykorzystanie AI w analizie danych środowiskowych. Techniki efektywnej prezentacji i tworzenia dokumentacji. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 44 Zagrożenia wynikające z rozwoju AI. Etyka i odpowiedzialnoś ć w wykorzystywaniu GenA | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 44 Techniki krytycznego myślenia | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 44 Omówienie potrzeb i dalszej edukacji w zakresie stosowania AI jako rozwój znaczącej kompetencji przyszłości | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 44 Omówienie potrzeb i dalszej edukacji w zakresie stosowania AI jako rozwój znaczącej kompetencji przyszłości. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 44 Social Media jako medium do promocji marki przy użyciu AI | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 44 Generowanie treści graficzny wykorzystaniem AI na potrzeby Social Media. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 44 Nowoczesna sprzedaż produktów i usług w social media przy użyciu narzędzi AI -ćwiczenia. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 44 Nowoczesna sprzedaż produktów i usług w social media przy użyciu narzędzi AI -ćwiczenia | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 44 Aplikacje w marketingu cyfrowym. Pisanie reklam, postów z zastosowaniem sztucznej inteligencji. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 44 Jak stworzyć prof idealny za pomocą SI. Nowoczesna sprzedaż i promocja w social media. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 44 Podsumowanie kluczowych zagadnień. Sesja pytań i odpowiedzi. | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 44 Przerwa | Prowadzący Lidia Jagłowska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 44 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto170,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto170,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto170,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Lidia Jagłowska
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trenerka oraz ekspertka w dziedzinie prowadzenia szkoleń z zakresu programów biurowych MS Office, kursów przygotowujących do egzaminu ECDL na poziomie Base i Advanced, oraz zagadnień związanych z szeroko pojętą AI.
Posiada tytuł magistra zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, jest dyplomowaną coachką z przygotowaniem pedagogicznym. Jest Egzaminatorem Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych ECCC. Posiada Certyfikat do wykonywania zawodu Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji. Posiada tytuł Technik Informatyk.
Trener posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia zdobyte podczas szkoleń i kursów:
- Kurs zaawansowanej obsługi komputera i internetu z zakresu e- usług publicznych i bezpieczeństwa w Internecie oraz praktyczne wykorzystanie ChatGPT i Copilot - 120 godzin.
- Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w aspekcie zrównoważonego rozwoju oraz automatyzacji działań social media z egzaminem kwalifikacyjnym - 80 godzin.
- Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w aspekcie zrównowazonego rozwoju oraz automatyzacji działań z egzaminem kwalifikacyjnym - 80 godzin.
Kontakt lidiajaglowska@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych : podręcznik zawierający materiał dydaktyczny wraz z ćwiczeniami, notatnik, teczka, długopis.
Materiały szkoleniowe zawierają podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na których zostały oparte z poszanowaniem praw autorskich.
Warunki uczestnictwa
-średnio zaawansowana wiedza z zakresu obsługi komputera, weryfikacja umiejętności cyfrowych z wykorzystaniem narzędzia Europass,
-podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania kosztów usługi rozwojowej,
-minimum 80 % obecności na zajęciach, udokumentowana w liście obecności,
-zaliczenie egzaminu zewnętrznego ICVC,
-wypełnienie ankiety po szkoleniu w BUR.
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, który udziela dofinansowania.
Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Informacje dodatkowe
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu teoretycznego w celu sprawdzenia, czy osoba ubiegająca się o nadanie kwalifikacji, niezależnie od sposobu uczenia się, osiągnęła wyodrębnioną część lub całość efektów uczenia się wymaganych dla tej kwalifikacji. Walidator jest autorem testu. Zachowano warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji stosując rozdzielność osobową.
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznacznemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
Harmonogram może ulec zmianie.
W cenie kursu jest podręcznik, Zaświadczenie ukończenia szkolenia, egzamin oraz Certyfikat ICVC do wykonywania zawodu Specjalista ds. sztucznej inteligencji.
Zapewniamy zachowanie wszelkich standardów bezpieczeństwa epidemiologicznego.
Zapewniamy wodę, soki, kawę i herbatę podczas zajęć oraz słodkie i słone przekąski.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- dogodna lokalizacja bezpłatny parking