Język hiszpański - zajęcia indywidualne 36h - poziom A2
Język hiszpański - zajęcia indywidualne 36h - poziom A2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób,które znają podstawy języka, nie ma problemu w poprawnej i swobodnej
komunikacji w języku hiszpańskim w obrębie rozmów z przyjaciółmi, oraz różnych specjalności
biznesowych i w rozmaitych sytuacjach z życia codziennego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji21-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs języka i kultury, którego celem jest rozwijanie wszystkich kompetencji językowych. Bazą jestmetoda komunikatywna, której celem jest opanowanie zdolności porozumiewania się, podniesienie
kompetencji językowych uczestnika. Aby poprawnie i bez kompleksów porozumiewać się językiem,
należy również poznać zasady gramatyki, która jest niezbędnym fundamentem znajomości języka.
Kurs rozwija wszystkie cztery sprawności językowe(mówienie, pisanie, czytanie i słuchanie) z
naciskiem na mówienie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchanie -Uczestnik wychwytuje najważniejsze informacje w krótkich rozmowach, ogłoszeniach czy komunikatach radiowych. Rozpoznaje intencję rozmówcy oraz rozumie myśli standardowych wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie wyrażenia i najczęściej używane słowazwiązane ze sprawami ważnymi, zrozumie główny sens zawarty w krótkich, prostych komunikatach i ogłoszeniach związane z życiem codziennym zakupów, otoczenia, pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Mówienie - Uczestnik potrafi porozumiewać się w prostych, rutynowych sytuacjachkomunikacyjnych, wymagających jedynie prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe. Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie, otoczenie, a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze udział w zwykłej, typowej rozmowie wymagającejprostej i bezpośredniej wymiany informacji na znane tematy. Poradzi sobie w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumie wystarczająco dużo, by samemu podtrzymać rozmowę. -Potrafi posługiwać się ciągiem wyrażeń i zdań, by w prosty sposób opisać swoją rodzinę, innych ludzi, warunki życia i swoje wykształcenie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie - Uczestnik czyta i zrozumie bardzo krótkie i proste teksty, proste listy prywatne, znajdziekonkretne, przewidywalne informacje w prostych tekstach dotyczących życia codziennego, takich jak ogłoszenia, reklamy, prospekty, karty dań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie wyrażenia i najczęściej używane słowazwiązane ze sprawami ważnymi, zrozumie główny sens zawarty w krótkich, prostych komunikatach i ogłoszeniach. -Przeczyta i zrozumie bardzo krótkie i proste teksty, proste listy prywatne, znajdzie konkretne, przewidywalne informacje w prostych tekstach dotyczących życia codziennego, takich jak ogłoszenia, reklamy, prospekty, karty dań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie -Uczestnik potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie, otoczenie, a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi pisać krótkie i proste notatki lub wiadomościwynikające z doraźnych potrzeb. Potrafi napisać bardzo prosty list prywatny, na przykład dziękując komuś za coś. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pełny harmonogram zostanie uzupełniony w trakcie trwania usługi.
Dokładny termin i godziny zajęć zostaną ustalone przed rozpoczęciem kursu
Na kursie, uczestnik zaznajamia się z podstawami języka, przełamuje bariery komunikacyjne umożliwiające płynną komunikację w typowych sytuacjach dnia codziennego. W trakcie kursu pogłębiana jest znajomość struktur gramatycznych jednocześnie rozwijając pozostałe sprawności językowe. Naszym priorytetem jest przygotowanie do efektywnej, poprawnej i swobodnej komunikacji w języku hiszpańskim w obrębie rozmów z przyjaciółmi, oraz różnych specjalności biznesowych i w rozmaitych sytuacjach z życia zawodowego.
36h lekcyjnych = 27h zegarowych
Funkcje komunikacyjne:
- Witać, przedstawiać się, żegnać się
- Podawać adres, informować, opisywać
- Opisywać osoby
- Wyrażać potrzeby i preferencje
- Podawać godzinę, opisywać czynności powtarzające się, podawać częstotliwość czynności
- Pytać o produkty i ceny
- Wyrażać gusta i preferencje
- Zamawiać
- Opisywać czynność trwającą
- Pytać i opisywać ilość
- Planować, sugerować, wyrażać opinię
- Zgadzać się lub odmawiać zgody, pytać i podawać przyczyny
- Podawać instrukcje, prosić o pozwolenie, zapraszać
Głowne zagadnienia gramatyczne:
- alfabet
- czasowniki - presente de indicativo
- liczebniki
- zaimki wskazujące
- rodzaj i liczba
- kontrast hay/está
- zaimki dzierżawcze
- porównania
- przyimki en, a, de
- czasowniki zwrotne
- czasowniki gustar, encantar, etc
- zaprzeczenia i pytania
Tematyka:
- Narodowość
- Zawód
- Uczelnia
- Dom
- Rodzina
- Wygląd zewnętrzny
- Transport
- Sklepy
- Rozrywka
- Czas
- Jedzenie
- U lekarza
- Miasto (kierunki)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Alejandro Ameábar - geniusz czy niesamowicie pracowity hiszpański reżyser. Ćwiczenia porównujące Pretérito Perfecto i Pretérito Indefinid. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 EL ¨CHE¨. Elementy kultury krajów Ameryki Łacińskiej. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Młodzi gniewni. Ćwiczenia z imiesłowem (gerundio). Kontrukcje peryfrastyczne z gerundio. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Hiszpanie i Polacy. Przypomnienie słownictwa dotyczącego wyglądu i charakteru. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 To tylko stereotypy. Ćwiczenia rozwijające 4 sprawności językowe. Hogar, dulce hogar. Jak urządzić mieszkanie marzeń. Rodzaje mieszkań oraz elementy słownictwa specjalistycznego | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 ¿Qué te gusta? Wyrażanie upodobań i preferencji. Ogłoszenia mieszkaniowe. Porówniania i zaimki el mío, la mía , el tuyo, el tuya, el suyo, la suya. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 De todo un poco. Kontrukcje peryfrastyczne z bezokolicznikiem. (deber +infinitivo, tener+ infinitivo). Podróż marzeń. Forma i użycie Futuro Imperfecto. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Un billete de ida y vuelta. Praktyczne sytuacje. Rozwijanie sprawności mówienia. ¿Adónde vas? podróże zagraniczne. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Hiszpańskie święta. Zwyczaje i tradycje. Co dziś muszę zrobić? Kontrukcje peryfrastyczne z bezokolicznikiem. (deber +infinitivo, tener+ infinitivo). | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Moje najśmieszniejsze przyzwyczajenia. Czasowniki zwrotne, rutyna każdego dnia. Somos como somos. Tworzenie zdrobnień i zgrubień. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Hiszpańskie zabawy. Formy skrócone przymiotników. Nasze marzenia. Konstrukcje peryfrastyczne z imiesłowem. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Nasze zainteresowanie. Czasowniki ułomne - interesar, encantar, doler, dar igual, preocupar, molestar. Juego de la oca. Użycie liczebników głównych w funkcji porządkowych. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Co jedzą w Ameryce Łacińskiej. Nowe słownictwo. Konkurs na najlepsze tapas. Tworzymy najciekawsze przepisy. Praktyka form trybu rozkazującego. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Ćwiczenia czterech sprawności językowych. Moje najlepsze wspomnienia. Porównanie 3 czasów przeszłych. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Pretérito Pluscuamperfecto - forma i użycia. Juana la Loca. Ćwiczenia w formie bezosobowej. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Wymarzona praca. Ubieganie się o wymarzone stanowisko - przydatne zwroty i wyrażenia. Wesołe anegdoty prosto z pracy | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Głodni przygód. Prośba o udzielanie korzystnych informacji. Dyktando. Znaki interpunkcyjne oraz wyrażenia używane w czasie dyktowania. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 En la tienda de ropa. Słownictwo: ubrania. Zaimki osobowe (pronombres personales), użycie czasownika quedar. W czym mogę pomóc? Dziękowanie i przepraszanie oraz wyrażanie opinii | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Kiedyś ludzie byli szczęśliwsi. Debaty podparte porządną argumentacją. Porównanie czasów przeszłych. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Rozumienie tekstu czytanego. Określanie głównej myśli tekstu oraz określanie poszczególnych części tekstu. Wypowiedź pisemna - wiadomość, notatka, ogłoszenie i zaproszenie. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Życie w mieście. Słownictwo: transport, budynki w mieście, liczebniki i przysłówki ilości. Gdzie się znajduje biuro informacji turystycznej? Pytania i udzielanie informacji. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Halo, kto mówi? Prowadzenie rozmów telefonicznych formalnych i nieformalnych. Jesteśmy w kontakcie. Las TIC’s , słownictwo wiadomości telefonicznych. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Coś Cię boli? Słownictwo: ciało człowieka. U lekarza. Słownictwo: symptomy, choroby i formy leczenia. Podstawowe użycie Condicional Simple. | Prowadzący Małgorzata Buraczewska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 465,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 465,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto96,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto96,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Buraczewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik kursu otrzymuje starannie dobrane materiały dydaktyczne, dostosowane do jego indywidualnych potrzeb. Zostały one opracowane przez naszych doświadczonych lektorów oraz wzbogacone o najciekawsze zasoby pochodzące z renomowanych, specjalistycznych stron do nauki języka hiszpańskiego. Dzięki temu nauka jest nie tylko skuteczna, ale także angażująca i oparta na autentycznych materiałach.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z ćwiczeniami.
Usługa jest zgodna z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).
Warunkiem ukończenia kursu jest uzyskanie co najmniej 80% frekwencji weryfikowanej listą obecności.
Na zakończenie kursu zostanie wydany certyfikat.
Harmonogram zostanie uzupełniony po uzgodnieniu terminów zajęć z lektorem.
Kurs obejmuje 36 godzin szkolenia. Jedna godzina szkolenia oznacza jedną godzinę dydaktyczną - 45 min.
Jest to usługa która prowadzi do nabycia kompetencji cząstkowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi