Budowanie widoczności w social mediach oraz budowanie relacji z klientem z uwzględnieniem umiejętności coachingowych w pracy z klientem - szkolenie w formie zdalnej.
Budowanie widoczności w social mediach oraz budowanie relacji z klientem z uwzględnieniem umiejętności coachingowych w pracy z klientem - szkolenie w formie zdalnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana do właścicieli MŚP, kadry menadżerskiej przedsiębiorstw lub pracowników przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego oraz do programistów aplikacji internetowych i webmasterów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji07-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zna możliwości i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej w gospodarce cyfrowej dzięki wykorzystaniu stron internetowych i projektowanie zgodne z UX i UI. Zna zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w projektowaniu interfejsów WWW. Identyfikuje korzyści ze stosowania rozwiązań UX i UI. Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta na stronie WWW. Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się buduje widoczność oraz relacje z klientem w social mediach | Kryteria weryfikacji Przedstawia plan budowania widoczności w social mediach na podstawie analizyzmierzonych wyników w social mediach oraz analizy trendów i przy wykorzystaniu nowych technologii w social mediach | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się wykorzystuje umiejętności coachingowe w pracy z klientem | Kryteria weryfikacji konstruuje dobre pytania - pytania otwarte i zamknięte adekwatnie do sytuacji,przedstawia zalety i opisuje przykłady sytuacji aktywnego słuchania, wybiera przykłady asertywności w pracy z klientem opisuje rozwiązania radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z klientami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Budowanie widoczności oraz budowania relacji z klientem w social mediach:
Wprowadzenie do nowoczesnego marketingu i strategii w social mediach
Budowanie widoczności w social mediach
Budowanie relacji z klientem w social mediach
Analiza i mierzenie wyników w social mediach
Trendy i nowe technologie w social mediach
Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy – warsztaty i case studies
Umiejętności coachingowe w pracy z klientem:
Zadawanie dobrych pytań - pytania otwarte i zamknięte.
Aktywne słuchanie.
Asertywność w pracy z klientem.
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami z klientami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Ewaluacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto168,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Klisko
Emilia Wojciechowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacje z zajęć w formie pdf
- pliki ćwiczeniowe do pobrania
- nagrania z zajęć udostepniane Kursantowi do pobrania
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera (środowisko Windows).
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN.
Podpisanie umowy.
Wpłacenie zaliczki/wkładu własnego przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Szkolenie obejmuje 24 godzin zegarowych
- Szkolenie jest dopasowane do poziomu Uczestnika oraz jego zainteresowań. Ścieżka nauki jest odpowiednio spersonalizowana, bazuje na indywidualnych umiejętnościach osoby uczącej się i podąża za jej efektami w przyswajaniu wiedzy.
- Uczestnik kończący szkolenie otrzyma zaświadczenie MEN i certyfikat zgodny z wymogami projektu
- Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym, z możliwością obustronnej komunikacji między prowadzącym zajęcia a uczestnikiem.
- Lekcje są nagrywane a nagrania udostępniane Uczestnikowi szkolenia.
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój”;
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- platforma Evenea Live, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
- Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
- Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
- Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na:
- Safari oraz Chrome w systemie iOS
- Chrome w systemie Android
Lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera.
Wymagania sprzętowe:
- Internet. Prędkość łącza (pobieranie/przesyłanie) - min. 2 Mbps.
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Komputer wyposażony w kamerkę internetową i mikrofon. głośnik
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Usługa jest realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem połączeń on-line, trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie usługi - zajęcia mają charakter warsztatów, podczas których będzie możliwość stałej interakcji z trenerem, przez ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu. Materiały dydaktyczne mają formę e-podręczników, plików dokumentów pdf, przygotowanych nagrań z zajęć.
Usługa będzie rejestrowana/nagrywana do celów kontroli/adytu z zachowaniem zasad RODO i ochorny wizerunku oraz praw autorskich i tajemnic handlowych i nagrania będą przekazane uczestnikom.
Wykorzystanie nagrania na inne cele niż kontrola/audyt, wymaga pozyskania przez Usługodawcę zgody Trenera i Uczestników. Zgoda jest dobrowolna.