Pozycjonowanie stron SEO
Pozycjonowanie stron SEO
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenia prowadzimy indywidualnie lub w małych grupach, dlatego istnieje możliwość dostosowania poziomu i zakresu szkolenia do potrzeb uczestnika.
Szkolenie dedykowane jest do projektów: Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Kierunek - Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji01-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osoby uprawnionej do pracy w charakterze osoby zajmującej się copywritingiem i szerzej emarketingiem i pozycjonowaniem SEO. Uczestnik pozna zasady tworzenia treści pod kątem celów marketingowych. Uczestnik szkolenia pozna też zasady pozycjonowania stron SEO/SEM, budowania marki w mediach społecznościowych dzięki różnego typu aktywnościom, np. reklamom na Facebooku, Instagramie oraz content marketingowi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie działania algorytmów wyszukiwarek internetowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje i wykorzystuje mechanizmy działania wyszukiwarek, w tym Google (SERP, rankingi, Domain Authority, Trust Rank, wiedzę o aktualizacjach algorytmów Panda, Pingwin, Phoantom, Bert) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia, jak poszczególne zmiany algorytmu wpływają na widoczność stron internetowych oraz dostosowuje strategie SEO. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętność efektywnej optymalizacji on-page i off-page SEO | Kryteria weryfikacji Znajomość zasad optymalizacji technicznej, takich jak:budowanie poprawnej struktury strony (nagłówki, nawigacja, linkowanie wewnętrzne, breadcrumbs), optymalizacja meta tagów (title, meta description, keywords), treści i frazy kluczowe (analiza, testowanie, planowanie za pomocą Google Trends), Zarządzanie ozrazami (alt text, title) i responsywnością strony (AMP, mobile-first). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ma wiedzę jak pozyskiwać wartościowe backlinki oraz kiedy stosować techniki long tail i canonical links. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skuteczna analiza danych i monitorowanie efektów kampanii SEO | Kryteria weryfikacji Korzysta z zaawansowanych narzędzi, takich jak:Google Analytics, Google Search Console, Senuto i inne, Interpretacja kluczowych wskaźników: CTR, współczynnik odrzuceń, gęstość słów kluczowych, wskaźnik popularności i reputacji domeny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wie jak testować i mierzyć efektywność kampanii SEO oraz jak optymalizować wyniki w oparciu o zebrane dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Strategiczne podejście do planowania kampanii SEO i content marketingu | Kryteria weryfikacji Planuje kampanie oparte na długim ogonie, aktualizacjach treści i wykorzystaniu różnorodnych formatów, takich jak poradniki, artykuły, infografiki oraz treści multimedialne (wideo, grafika). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy unikalne treści produktowe i optymalizować je pod SEO w kontekście sklepów internetowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody zwiększania zaangażowania użytkowników i wykorzystania recenzji oraz ocen jako elementu pozycjonowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Praktyczne umiejętności zarządzania zagrożeniami i ryzykiem związanym z SEO | Kryteria weryfikacji Wie, jak unikać pułapek SEO, takich jak techniki Black Hat (SWL, piramidy linków, Scrapebox). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zrozumie, jakie działania mogą prowadzić do nałożenia banów i filtrów przez Google oraz jak je skutecznie usuwać (Disavow links, ręczne zgłaszanie, odblokowywanie stron). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wie jak reagować na zmiany w algorytmach i adaptować strategie SEO w obliczu nowych aktualizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Pozycjonowanie stron SEO
1. Czym jest pozycjonowanie, podstawowe pojęcia, wyszukiwarki, wyniki wyszukiwania, standardy - HTML, CSS, W3C, główne cele promowania stron
2. Optymalizacja witryn internetowych: znaczniki meta, treści na stronie, grafika, galerie na stronie, przyjazna struktura strony internetowej
3. Linki, czyli odnośniki do stron. Linkowanie na stronie, Linkowanie do strony, gdzie szukać darmowych, a zarazem przydatnych linków, wymiany linków, wskaźniki
4. Narzędzia dla właścicieli stron / dla webmasterów. Darmowe narzędzia od Google do słów kluczowych, do statystyk / analizy strony, do linków sponsorowanych. Inne przydatne narzędzia. zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform;
5. Mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR — Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurl, inanchor, ext, filetype, define;
6. Działania silnika Google, cashowania stron wg Google; dowie się, jak tworzyć kopię strony w database Google; jak działa AdWords w służbie SEO; działania planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu title;
7. Analiza konkurencji pod kątem SEO, wykorzystanie nietypowych opisów stron oraz ikonografik; wykorzystania kodowania ANSI/ASCII oraz CTR, budowania skutecznego meta description; użycia znaczników keywords oraz optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title);
8. Zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji oraz treści na stronie, zasady optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania; jak działają: Google robots, ręcznego zgłaszania strony, pingowania, Google Tools — Search Console;
9. Tworzenia i testowania Web maps, robots.txt, określania robotów w sekcji head, linkowania strony, dodawania Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych, budowania popularności witryny, dostępności witryny,
10. Jaki wpływ na SEO mają awarie; co to jest reputacja domeny, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical URLs, robić przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google, budowania zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacji zaplecza oraz jak wybrać domenę i analizować hostingi; autoryzacja serwisu w Search Console; circle link, piramid structure, Backlink, Black hat SEO, ban lub filtr od Google oraz co obniża skuteczność pozycjonowania; nałożonych ręcznie działań oraz dowiesz się, jak się odblokowuje strony i jak się zdejmuje blokady założone przez Google; algorytmu PageRank, wskaźnik Trust Rank, systemy SWL — wg nowych zasad; samodzielnego pozycjonowania, w tym strategii dla zuchwałych: Scrapebox i Xrumer;
11. Zasady pozycjonowania sklepu; jak wykorzystywać artykuły, poradniki, grafikę i kinografikę, infografiki, oceny i recenzje użytkowników; jaki jest wpływ filmów video na traffic, zasad pozycjonowania na YouTubie;
12. Przydatne narzędzia, markery danych, Accelerated Mobile Pages (AMP); czym są strony responsywne;
13. Metody sprawdzania stanu indeksowania, zasady współpracy z agencjami SEO, z AdSense; precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update;
14. Nowe zasady po zmianach algorytmów Google..
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Pozycjonowanie stron SEO - terminy do uzgodnienia | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 368,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto94,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto94,72 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Sarasvati
optymalizacji automatyzacji sprzedaży. Wiedzę zdobywała przez lata prowadząc własną agencję kreatywną, obsługując znane marki. Odpowiedzialna za kreacje wizerunkowe wielu marek, specjalizacja propocji startupów oraz personal brand. W kreacjach graficznych stawia nacisk na konwersję, nowoczesność, zgodność z trendami, nieszablonowość oraz spójność z całym wizerunkiem marki. Wykształcenie wyższe informatyczne. Kilkadziesiąt szkoleń z tego zakresu dla Quali
Katarzyna Klisko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie w formacie pdf
- ćwiczenia w postaci plików do pobrania
- nagrania szkolenia przekazane Kursantowi na własny użytek
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Szkolenie dopasowane do konkretnych potrzeb Zamawiającego, tzw. "szyte na miarę": dostosowane do stanu wiedzy i predyspozycji kursanta.
Szkolenie trwa 18 godzin zegarowych i 45 minut, które przeznaczone jest na ewaluację. Co odpowiada 25 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), które są wskazane w karcie zgodnie z wymaganiami projektu i są uwzględniane do rozliczania bonami
Prowadzi je doświadczony specjalista ds. marketingu.
Szkolenie dedykowane do projektów:
Małopolski Pociąg do kariery,
Nowy start w Małopolsce z EURESEM,
Kierunek - Rozwój,
Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój”;
Kompetencja związana z cyfrową transformacją
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Evenea Live lub Google Meet, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przeglądarek:
Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na smartfonie lub tablecie - lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera:
Safari oraz Chrome w systemie iOS
Chrome w systemie Android
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Wystarczy laptop lub komputer z stabilnym dostępem do Internetu.