Pozyskiwanie klientów poprzez Social Media: Podstawy MetaAds i Kreatywne Projekty w Canvie, z uwzględnieniem zielonych kompetencji - szkolenie
Pozyskiwanie klientów poprzez Social Media: Podstawy MetaAds i Kreatywne Projekty w Canvie, z uwzględnieniem zielonych kompetencji - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje / umiejętności w zakresie pozyskiwania Klientów poprzez Social Media. Przede wszystkim usługa skierowana do osób tj.:
- osoby pracujące lub zamierzające podjąć pracę w organizacjach które posiadają wdrożone zielone rozwiązania i chcą podnieść swoją wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz zwiększyć wiedzę nt. odpowiedzialności środowiskowej.
- specjaliści ds. marketingu pracujący w branży Odnawialnych Źródeł Energii
- specjaliści ds. PR i komunikacji w branży Odnawialnych Źródeł Energii
- freelancerzy i konsultanci marketingowi w branży Odnawialnych Źródeł Energii
- osoby planujące założyć własną działalność gospodarczą.
- osoby z różnych branż planujące zmienić zawód
- absolwenci szkół średnich i wyższych poszukujący pracy, którzy chcą zdobyć nowe kompetencje w zakresie pozyskiwania klientów i obsługi systemu MetaAds,
Każdy uczestnik powinien posiadać podstawową umiejętność obsługi komputera.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Pozyskiwanie Klientów poprzez Social Media: podstawy Meta Ads i Kreatywne Projekty w Canvie”, przygotowuje uczestników do stosowania zasad zrównoważonego rozwoju w kampaniach marketingowych w social mediach, oraz Opracowania strategii marketingowej dla firm z branży OZE, promującej produkty lub usługi związane z zieloną gospodarką i zrównoważonym rozwojem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje działania w social mediach i jego wpływ na marketing i sprzedaż w firmie | Kryteria weryfikacji Przygotowuje scenariusze do tworzenia strategii w social mediach | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Opracowuje strategię kampanii marketingowej dla branży OZE I dostosowanej do specyfiki wybranej platformy w social mediach | Kryteria weryfikacji Prezentuje plan kampanii dla wybranej platformy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Posługuje się programem Canva w celu projektowania grafik na social media | Kryteria weryfikacji Prezentuje projekty graficzne stworzone w programie Canva. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Definiuje grupy odbiorców na social mediach | Kryteria weryfikacji Przygotowuje raport ze szczegółowymi profilami użytkowników uwzględniając ich zachowania on-line, preferowane treści, dane demograficzne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki kampanii reklamowych w MetaAds | Kryteria weryfikacji Przygotowuje raport skuteczności kampanii reklamowych na platformach MetaAds zawierający analizę wskaźników CTR, CPR, ROAS. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Posługuje się narzędziami AI do tworzenia treści marketingowych | Kryteria weryfikacji Prezentuje treści stworzone przy wykorzystaniu narzędzi AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą nt. Ochrony środowiska i zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji Definiuje kompetencje dla zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje wartości ekologiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady zrównoważonego rozwoju w kampaniach marketingowych w social mediach | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię marketingową, która promuje produkty lub usługi związane z zieloną gospodarką i zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Prezentuje kampanię, która minimalizuje ślad węglowy (np. preferuje cyfrowe treści zamiast materiałów drukowanych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Optymalizuje procesy kampanii reklamowych w MetaAds z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Prezentuje zautomatyzowaną kampanię reklamową zoptymalizowaną pod kątem wydajności i efektywności zasobów (np. minimalizacja budżetu reklamowego poprzez algorytmy AI) | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Prezentuje analizę oszczędności zasobów dzięki automatyzacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Buduje relacje on-line z potencjalnym klientem poprzez social media | Kryteria weryfikacji Przygotowuje strategię komunikacji w social mediach, uwzględniającą budowanie relacji z klientami. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje plan działań proekologicznych, który może być wdrożony podczas rozmowy z potencjalnym klientem | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Analizuje konkretne przypadki komunikacyjne i proponuje odpowiednie strategie oraz rozwiązania. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Stosuje techniki komunikacyjne sprzyjające zapobieganiu i rozwiązywaniu konfliktów w trudnych sytuacjach związanymi z klientami w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Opracowuje studium przypadku na temat trudnej sytuacji z klientem w mediach społecznościowych, opisując zastosowane techniki komunikacyjne i ich efektywność. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie powiązane jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 tj. "Technologie informacyjne i komunikacyjne" oraz Technologie dla ochrony środowiska" oraz wykazem przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach kwalifikacji ESCO
Uczestnik szkolenia nabędzie zielone i cyfrowe kompetencje m.in. tj.
- obszar technologiczny: technologie informacyjne i komunikacyjne ; technologie dla ochrony środowiska Narzędzia takie jak MetaAds i Canva są kluczowe dla działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania danymi i kampaniami reklamowymi są to, wspierające narzędzia komunikacji urządzeń, technologie mają na celu wspomagać zarządzanie środowiskiem co jest zgodne z programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, poprzez wykorzystanie instrumentów/narzędzi które mają na celu sprzyjać ochronie środowiska oraz podejmować działania na rzecz rozwoju zrównoważonej konsumpcji i produkcji
- Automatyzacja procesów: nauka automatyzacji działań marketingowych za pomocą narzędzi MetaAds oraz szablonów Canvy, które umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, ,
- Cyfryzacja usług: rozwój cyfrowych kanałów komunikacji, umożliwi integrację z systemami zarządzania relacjami klienta.
- Angażuje innych w zachowania przyjazne dla środowiska,
- Promuje odpowiedzialne zachowania konsumenckie i świadomość środowiskową
- Dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej.
Uzyskane kompetencje mogą być zastosowane w różnych branżach i dziedzinach m.in tj. ochrona środowiska , energetyka, przemysł, technologie informacyjne.
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystywania kluczowych kompetencji, które prowadzą do zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju gospodarki .
Szkolenie ma formę praktycznych warsztatów, pracy indywidualnej, dyskusji moderowanej, prezentacji. Obejmuje część teoretyczną i cześć warsztatową.
Jest skierowane do osób pracujących w obszarze związanym z marketingiem, budowaniem wizerunku w Internecie, pozyskiwaniem klientów, prowadzeniem social mediów, do osób pracujących w różnych branżach, które chcą zmienić zawód, do absolwentów szkół średnich i wyższych, którzy chcą zdobyć nowe kompetencje w zakresie pozyskiwania klientów i obsługi systemu MetaAds.
Szkolenie trwa 21 godzin zegarowych w tym 7 godzin teoretycznych i 14 godzin praktycznych.
W trakcie trwania szkolenia przewidziano jedną przerwę kawową oraz jedną przerwę obiadową .
Wszystkie przerwy zostały wliczone do godzin usługi szkoleniowej.
Szkolenie zostanie przeprowadzone na platformie szkoleniowej ClickMeeting.
Walidacja usługi - przeprowadzona zostanie w sposób zautomatyzowany. Zostaną wykorzystane dwie metody:
1. Test teoretyczny -W ostatnim dniu szkolenia odbędzie się test online. Każdy uczestnik uzyska wyniki w momencie zakończenia testu - wyniki będą generowane automatycznie. Test zostanie przygotowany i opracowany przez Trenera.
2. Analiza i dowody - podczas szkolenia wszystkie dowody będą zbierane i przekazywane osobie walidującej, która dokona analizy. Wszelkie wyniki, będą przedstawione w ostatnim dniu szkolenia, przez trenera walidującego.
3. Debata swoboda - wymiana argumentów na wskazany temat. Temat dyskusji określa trener.
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
Dzień pierwszy:
- Wprowadzenie - zebranie oczekiwań uczestników, zebranie dotychczasowych doświadczeń związanych z działaniami marketingowymi w social mediach (rozdanie pre-testów)
- Wprowadzenie do social mediów w kontekście biznesowym- przegląd poszczególnych platform społecznościowych, omówienie roli social mediów w marketingu oraz w budowaniu świadomości ekologicznej
- Tworzenie strategii marketingowej w social mediach z naciskiem na ekologiczne działania firm
- Tworzenie strategii marketingowej w social mediach – ciąg dalszy
- Narzędzia AI do generowania treści - rodzaje treści w social mediach, najlepsze praktyki, wpływ narzędzi opartych na sztucznej inteligencji na zieloną gospodarkę poprzez automatyzację procesów i zwiększenie efektywności
- Generowanie angażujących treści dla eko firm z wykorzystaniem narzędzi AI (warsztat, praca w grupach)
Dzień drugi
- Wprowadzenie do programu Canva - wykorzystanie programu do projektowania materiałów cyfrowych na rzecz drukowanych, optymalizacja działań marketingowych i zmniejszenie śladu węglowego
- Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – w jaki sposób projekty zwiększają świadomość ekologiczną (warsztaty, praca własna)
- Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – ciąg dalszy (warsztaty, praca własna)
- Zarządzanie społecznością – budowanie lojalności klientów, obsługa klienta w social mediach, promowanie działań zrównoważonych (mini wykład, dyskusja moderowana)
- Reklamy w social mediach – możliwości reklamowe na Facebooku i Instagramie, w jaki sposób działania reklamowe wpływają na budowanie świadomości ekologicznej (mini wykład)
- Reklamy w social mediach – studium przypadku, analiza kampanii firm związanych z zieloną gospodarką (warsztat, praca w grupach)
Dzień trzeci
- Podstawy MetaAds (Facebook, Instagram) – budowa systemu, omówienie funkcji i narzędzi reklamowych, optymalizacja działań reklamowych i ich wpływ na zieloną gospodarkę
- Określenie celu reklamowego, grupy docelowej, budżetu reklamowego (warsztaty, praca w grupach)
- Tworzenie kampanii reklamowej MetaAds dla wybranej firmy z obszaru odnawialnych źródeł energii (warsztaty, praca indywidualna)
- Monitorowanie i analiza efektów prowadzonych kampanii reklamowych – narzędzia dostępne w Meta, wykorzystanie narzędzi AI w analizie i zrównoważonym zarządzaniu kampaniami (mini wykład, warsztaty, praca w grupach
- Tworzenie strategii marketingowej z uwzględnieniem kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie dla firmy działającej w branży OZE
- Walidacja usługi z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych - test wiedzy (post-test)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Wprowadzenie - zebranie oczekiwań uczestników, zebranie dotychczasowych doświadczeń związanych z działaniami marketingowymi w social mediach. Rozmowa na żywo. | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Wprowadzenie do Social Mediów – przegląd poszczególnych platform społecznościowych, omówienie roli social mediów w marketingu oraz w budowaniu świadomości ekologicznej. Rozmowa na żywo , mini wykład. | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Tworzenie strategii marketingowej w social mediach, z naciskiem na ekologiczne działania firm (warsztat, praca w grupach).Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Tworzenie strategii marketingowej w social mediach – ciąg dalszy (warsztat, praca w grupach). rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Narzędzia AI do generowania treści-rodzaje treści w social mediach, wpływ narzędzi AI na zieloną gospodarkę-automatyzacja procesów zwiększenie efektywności. Wykład, współdzielenie ekranu. | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Generowanie angażujących treści dla eko firm z wykorzystaniem narzędzi AI w optymalizacji zasobów, personalizacji treści i ograniczeniu emisji CO₂. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Wprowadzenie do programu Canva - projektowanie materiałów cyfrowych na rzecz drukowanych, optymalizacja działań marketingowych i zmniejszenie śladu węglowego. Mini Wykład, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – w jaki sposób projekty zwiększają świadomość ekologiczną (warsztaty, praca własna). Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Projektowanie grafik na Social Media w programie Canva – ciąg dalszy (warsztaty, praca własna) Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Zarządzanie społecznością – budowanie lojalności klientów, obsługa klienta w social mediach, promowanie działań zrównoważonych (mini wykład, dyskusja moderowana). Rozmowa na żywo | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Reklamy w social mediach – możliwości reklamowe na Facebooku i Instagramie, w jaki sposób działania reklamowe wpływają na budowanie świadomości ekologicznej. Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Reklamy w social mediach – studium przypadku, analiza kampanii firm związanych z zieloną gospodarką (warsztat, praca w grupach, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Podstawy MetaAds – budowa systemu, omówienie funkcji i narzędzi reklamowych, optymalizacja działań reklamowych i ich wpływ na zieloną gospodarkę. Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Określenie celu reklamowego, grupy docelowej, budżetu reklamowego (warsztaty, praca w grupach, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Tworzenie kampanii reklamowej MetaAds dla wybranej firmy z obszaru odnawialnych źródeł energii (warsztaty, praca indywidualna, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 przerwa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Monitorowanie, analiza efektów prowadzonych kampanii reklamowych–narzędzia dostępne w Meta, wykorzystanie AI w analizie i zrównoważonym zarządzaniu kampaniami. Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Tworzenie strategii marketingowej z uwzględnieniem kampanii reklamowej na Facebooku i Instagramie dla firmy działającej w branży OZE. rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja usługi . Test za pomocą narzędzi cyfrowych, ankieta. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
GABRIELA WOCH
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas usługi , każdy uczestnik otrzyma skryp szkoleniowy.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną:
Dz.U. 2023 poz. 955
§ 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania ?
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- komputer lub laptop z dostępem do Internetu , kamerką i mikrofonem
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego
Rodzaj połączenia | Uczestnik |
Dźwięk | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps |
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.
Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do usługi. Zostaną zaproszeni poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju szkoleniowego.
Okres ważności linku aktywacyjnego - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z sytemu raportu, umożlwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.