Efektywne delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności za ich realizację - warsztaty praktyczne. Popraw skuteczność działania zespołu i pracowników!
Efektywne delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności za ich realizację - warsztaty praktyczne. Popraw skuteczność działania zespołu i pracowników!
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
- kadra zarządzająca
- właściciele firm
- managerowie
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
- specjaliści biorący udział w delegowaniu zadań
- osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie delegowania zadań
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do nabycia kompetencji w zakresie delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności za realizację delegowanych zadań. Dodatkowo zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- definiuje pojęcia związane z delegowaniem zadań dla pracowników - określa właściwe i adekwatne do sytuacji i osoby przydzielanie celów, zadań oraz monitorowanie stopnia ich wykonania w trakcie realizacji, - Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- oprawnie definiuje podstawowe pojęcia z zakresu delegowania zadań (np. zadanie, cel, odpowiedzialność, uprawnienia). - dobiera cele i zadania do kompetencji pracownika oraz uzasadnia sposób monitorowania postępów. - wymienia aktualne trendy w HR i omówić ich konsekwencje dla własnej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- motywuje pracowników do wykonania powierzonych zadań zgodnie z wymaganiami (wskaźnikami) jakościowymi, ilościowymi, przydzielonym czasem realizacji oraz zasobami i narzędziami, - planuje jak ulepszyć skuteczność działania zespołu i pracowników - Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. -Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. -Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- stosuje narzędzia motywacyjne adekwatne do wymagań jakościowych, ilościowych i terminów realizacji. - sporządza plan działania zawierający konkretne rozwiązania poprawiające efektywność pracy zespołu. - wskazuje korzyści, ograniczenia i zagrożenia stosowanych praktyk HR w branży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- buduje środowisko pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi - ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. - Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu:- wskazuje rozwiązania dostosowujące środowisko pracy do potrzeb różnych osób. - ocenia i wybiera adekwatne reakcje w różnych sytuacjach zawodowych - identyfikuje problemy komunikacyjne i proponuje rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 2 dni (łącznie 12h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
- zajęcia odbywają się w godzinach 09.30-15.30 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień I
Godz. 09:30 - 09:40 – PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz. 09:40 - 11:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
- Prezentacja sylwetki wykładowcy i Uczestników warsztatów.
- Omówienie głównych elementów warsztatów.
- Rozpoznanie oczekiwań i doświadczeń Uczestników.
2. Delegowanie zespołem – trudna sztuka w procesie zarządzania procesami w organizacji.
- Rola menedżera jako osoby organizującej pracę podwładnych i delegującej zadania.
- Umiejętności i kompetencje pożądane i niepożądane w procesie skutecznego delegowania i motywowania.
Godz. 11:00 – 11:15 – przerwa
Godz. 11:15 - 12:40 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
3. Wspieranie samodzielności pracowników, wyznaczenie celów dla pracowników.
- Dojrzałość funkcjonalna i psychologiczna podwładnego.
- Zróżnicowanie potencjału pracowniczego kadry.
- Umiejętne precyzowanie potencjału pracownika i dopasowanie do niego celów i obowiązków.
Godz. 12:40 – 13:00 – przerwa
Godz. 13:00 - 14:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
4. Skuteczne delegowanie zadań – główne zasady.
- Przygotowanie do delegowania zadań.
- Wyznaczenie obszaru zdań do delegowania – nasze cele i priorytety.
Godz. 14:00 – 14:15 – przerwa
Godz. 14:15 - 15:30 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
- Ocena kompetencji pracownika przed delegowaniem zadania.
- Klasyfikacja pracowników: podwładny o wysokiej świadomości i odpowiedzialności, pracownik o niskiej świadomości własnej wartości.
Dzień II
Godz. 09:30 - 11:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
5. Przebieg rozmowy delegującej.
- Pierwszy etap: przekazanie dyspozycji i termin u wykonania zadania.
- Zawartość informacji delegującej.
- Najistotniejsze błędy przy delegowaniu zadań.
- Przyczyny niepowodzeń podczas delegowania.
- Zwyciężanie barier komunikacyjnych na linii przełożony-podwładny.
Godz. 11:00 – 11:15 – przerwa
Godz. 11:15 - 12:40 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
6. Sztuka motywowania pracownika.
- Wybrane koncepcje motywowania pracowników i ich konsekwencje dla funkcjonowania organizacji.
- Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
- Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka.
- Jak motywować – czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
- Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników.
Godz. 12:40 – 13:00 – przerwa
Godz. 13:00 - 14:00 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
7. System pomiaru i kontroli realizacji zadań.
- Delegowanie zadań-tradycyjna i nowoczesna szkoła.
- Znaczenie kontroli w procesie zarządzania zespołem.
- Warunki i zasady kontroli realizacji zadania - monitoring postępu prac i kosztów.
- Dokonanie oceny podwładnego w aspekcie osiągnięć i rozwoju.
- Niezadowolenie z osiągniętych przez podopiecznego wyników – przekazanie informacji o konieczności poprawy rezultatów.
- Przekazanie pełnej, opartej na faktach informacji zwrotnej.
Godz. 14:00 – 14:15 – przerwa
Godz. 14:15 - 15:10 – szkolenie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia)
8. Rozwijanie samodzielności pracowników – ćwiczenia praktyczne.
- Kreowanie wartościowego pracownika – jak obudzić w pracownikach chęć do myślenia i działania.
- Zakres odpowiedzialności pracownika jako podstawa do pobudzenia do działania pracownika.
- Rozwijanie, inspirowanie pomysłowości i kreatywności personelu.
- Gry psychologiczne.
- Samoutrudnianie, stosowanie mechanizmów obronnych.
- Zrzucanie odpowiedzialności w czasie rozwiązywania trudnych spraw na osobę zwierzchnika.
Godz. 15.10 - 15:20 – POST TEST walidacja usługi
Godz. 15:20 - 15:30 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 12-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej (60min.)
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych. 2. Delegowanie zespołem – trudna sztuka w procesie zarządzania procesami w organizacji. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 3. Wspieranie samodzielności pracowników, wyznaczenie celów dla pracowników. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 4. Skuteczne delegowanie zadań – główne zasady. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 - Ocena kompetencji pracownika przed delegowaniem zadania. - Klasyfikacja pracowników: podwładny o wysokiej świadomości i odpowiedzialności, pracownik o niskiej świadomości własnej wartości. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 5. Przebieg rozmowy delegującej. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 6. Sztuka motywowania pracownika. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 7. System pomiaru i kontroli realizacji zadań. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 8. Rozwijanie samodzielności pracowników – ćwiczenia praktyczne. | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 POST TEST walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 586,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 290,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 132,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 107,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
płk SW w st.spocz. Elżbieta Krakowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie z podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity DzU. 2025 poz. 832).
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
- Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.