SZKOLENIE ZAMKNIĘTE STACJONARNE 1-dniowe - Jak redukować stres podczas zarządzania?
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE STACJONARNE 1-dniowe - Jak redukować stres podczas zarządzania?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Managerowie, szefowie, osoby decyzyjne i dowodzące zespołami.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia zdobywa cenną wiedzę i praktyczne umiejętności związane z efektywnym zarządzaniem stresem w kontekście kierowania zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik porządkuje wiedzę z zakresu skutecznego zarządzania stresem, zdobywając jednocześnie nowe narzędzia i techniki pozwalające na utrzymanie równowagi psychicznej w wymagających sytuacjach zawodowych związanych z kierowaniem zespołem. | Kryteria weryfikacji - wie, czym jest i jak działa mechanizm stresu- wie, jak skutecznie budować kondycję i obniżać poziom stresu u siebie i w zespole - wie, co robić, aby lepiej radzić sobie ze zmianami, napięciem i stresem związanym z zarządzaniem zespołem - zna metody na wzmacnianie równowagi emocjonalnej i lepiej radzi sobie z trudnymi sytuacjami stresowymi - w oparciu o model odporności psychicznej, wypracował własne strategie na wprowadzenie nowych, efektywnych zachowań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem biznesowym szkolenia jest zwiększenie efektywności i odporności psychicznej uczestników, co przekłada się na lepsze wyniki organizacji. Poprzez naukę skutecznych technik redukcji stresu uczestnicy mogą podejmować bardziej świadome i trafne decyzje, poprawiać komunikację w zespole, efektywniej zarządzać oraz minimalizować negatywne skutki zadaniowej presji i napięcia. Dzięki szkoleniu nauczy się profesjonalnie zarządzać w sytuacjach stresowych i presji czasu.Efekt usługi
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Imienny Certyfikat
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Świat VUCA - czym się stresujemy? Jak stres obniża naszą efektywność zawodową i osobistą?
Stresory w pracy kierownika
Nadmiar zadań oraz informacji
Goniące terminy
Kierowanie i współpraca z zespołem
Zła organizacja pracy
Konflikty i komunikacja podczas zarządzania
Czy ja sam/ sama jestem przyczyną stresu?
- Jak być bardziej odpornym na stres jako kierownik i lepiej nad nim panować?
Reakcja stresowa naszego mózgu – pułapka czy świadomy wybór?
Czym jest odporność psychiczna i jakie mamy z niej korzyści?
Czym charakteryzują się osoby odporne na stres i silne psychicznie? Czego możemy się od nich nauczyć?
- Komunikacja kierownika jako metoda redukcji stresu w zespole
Sytuacyjne podejście do kierowania w środowisku wysokiego stresu
Jak komunikacja może minimalizować napięcia i wzmacniać współpracę w zespole pracowniczym?
- Zmiany, wyzwania i trudności w pracy kierownika – jak lepiej stawiać czoła przeciwnościom?
Umiejętność stawiania czoła wyzwaniom – jak ją wykształcić?
Przeramowanie poznawcze
Praca na zasobach
- Techniki redukcji poziomu stresu, presji i napięć
Embodiment, czyli wpływ ciała na emocje i zachowanie
Jak ludzie najczęściej odreagowują stres? Zdrowe metody na redukcję napięcia
Metoda zielonej strefy – jak zadbać o równowagę i siłę psychiczną?
- Co to konkretnie znaczy „zarządzać sobą” w stresie?
Jak pogodzić poważne zadania z naglącymi terminami, potrzebę stabilizacji z oszalałą zmianą oraz niepewność jutra z koniecznością przewidywania i planowania?
Do and dont’s
- Pokonywanie stresu i zmęczenia w pracy
Strategie walki ze stresem do natychmiastowego zastosowania
Krótkotrwałe techniki antystresowe, czyli kilka szybkich sposobów opanowania stresu w ciągu kilku sekund, minuty i kilku minut
- Szybkie techniki ochrony wysokiej efektywności podczas pracy
Umiejętność szybkiego dystansowania się
Odwołanie się do przeszłych sukcesów
Przewartościowanie negatywnych przekonań na swój temat
Umiejętność podejmowania decyzji
Jasny system zasad indywidualnych
- Zarządzanie poprzez budowanie równowagi emocjonalnej
Przekazywanie pracownikom celów, zadań i wymagań przy jednoczesnym zachowaniu bezstresowej atmosfery
Exposé szefa – praktyczny schemat przekazywania zasad pracy i swoich wymagań
Ustalanie celów pracy
Kontrola realizacji zadań
Rozliczanie z realizacji zadań
Badanie przyczyn niepowodzeń
- Zasady udzielania informacji zwrotnych o pracy – jak to robić motywująco i bez stresu?
Dlaczego informacje zwrotne są kluczowe dla minimalizowania napięcia w zespole?
O czym świadczy brak komunikacji z podwładnymi i nieudzielanie feedbacku?
Zrób to profesjonalnie! Podstawowe zasady udzielania feedbacku
Udzielanie pochwał
Pochwała jako narzędzie budowania motywacji
Błędy pracownika
Jak konstruktywnie krytykować i nie stresować?
Sposoby na rozwiązanie problemu i jednoczesne obniżenie stresu wśród pracowników
Prawidłowa komunikacja w udzielaniu informacji zwrotnych o pracy
Najczęstsze błędy szefów, które wywołują stres pracownika
Przyjmowanie feedbacku przez pracowników
Reakcje niedojrzałe i sposoby radzenia sobie z nimi
- Symulacje sytuacji kierowniczych – jak stres wpływa na wykonywanie zadań?
Ćwiczenie w kierowaniu zespołem, gry liderskie.
- Trudne case'y uczestników szkolenia i pomocne rozwiązania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Szkolenie | Prowadzący Olga Koc-Olszewska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 439,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 170,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto205,59 PLN
- Koszt osobogodziny netto167,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Olga Koc-Olszewska
Stworzyła i zrealizowała kilkadziesiąt programów szkoleniowych dla firm; głównie z zakresu handlowego (sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje handlowe), zarządzania personelem (kierowanie zespołem, motywowanie zespołu), umiejętności osobistych (zarządzanie stresem, komunikacja) i budowania zespołów.
Jako konsultant zajmowała się wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, tworzeniem strategii personalnych, jak i doradztwem z zakresu opracowywania systemów ocen pracowniczych, planowania polityki zatrudnienia oraz opracowywania systemów motywacyjnych.
Jest magistrem kierunku psychologia, o specjalizacji menedżerskiej oraz studiów podyplomowych - zarządzanie zasobami ludzkimi.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm, jak: SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA, BRUGMAN, VIESSMANN, BIMs PLUS, HYDROSOLAR, CONSONNI, CENTROSTAL, LUMEL, MITTAL STEEL POLAND, ONNINEN, VIBRACOUSTIC POLSKA, EATON ELECTRIC, ROCKWELL, SYNEXUS, PAGEN, ARINSO PEOPLE, CAPGEMINI, AIRPOL, POLTRAF, SCHRACK TECHNIK POLSKA, STRASCHU ELEKTRO-DYSTRYBUCJA.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają bogate materiały szkoleniowe w formie wydrukowanych i zbindowanych książek z ćwiczeniami i regułami.
Informacje dodatkowe
Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejscu oraz terminie ustalonym z klientem.
Cena obejmuje:
- przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 7 godzin zegarowych. Ostatnie 15 minut jest przeznaczone na walidację,
- bogate materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Test walidacyjny zostanie przeprowadzony poprzez formularze Google.