Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony dla osoby dorosłej, która osiągnęła poziom A2 i chciałaby rozwinąć swoje umiejętności językowe w zakresie języka angielskiego na poziomie B1. Kurs jest adresowany również do uczestników projektu " Kierunek - Rozwój ".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa " Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1" przygotowuje uczestników do swobodnej komunikacji w języku angielskim na poziomie B1, rozwijając umiejętności i językowe niezbędne w codziennych i zawodowych sytuacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy spójne wypowiedzi ustne i pisemne, na tematy, które ją interesują. Uzasadnia podjęte decyzje, argumentuje opinie. Potrafi w miarę płynnie i poprawnie opisywać doświadczenia, zdarzenia, marzenia, nadzieje oraz plany. Pisze bardziej rozbudowane teksty. Prowadzi rozmowy na tematy dotyczące pracy, szkoły czasu wolnego. Rozumie najważniejsze treści zawarte w tekście lub wypowiedzi ustnej, a jej ogólny sens jest zrozumiały. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia czasy Present, Past, Future i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania na poziomie B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zadaje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym, udziela bardziej rozbudowanych odpowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Pisze bardziej rozbudowane teksty związane z życiem codziennym, prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opowiada o swoich zainteresowaniach, wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości, czynnościach wykonywanych w danej chwili.Używa trybów warunkowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych czyli 1h - 45 min (53 h X 45 minut).
Kurs obejmuje 53 godziny dydaktyczne. Celem kursu jest nabycie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1.
Lp. | Tematy zajęć | Wymiar zajęć (w godzinach) | |
Liczba godzin praktyki | Liczba godzin teorii | ||
1. | Temat: Eating in…. and out SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
2. | Temat: Eating in…. and out SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
3. | Temat: Modern families – Współczesne rodziny SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
4. | Temat: Modern families – Współczesne rodziny SŁOWNICTWO
GRAMATYKA Formy przyszłe: present continuous, be going to, will / won’t | 1h | 1h |
5. | Temat: Spending money - wydawanie pieniędzy SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
6. | Temat: Spending money - wydawanie pieniędzy SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
7. | Temat: Changing lives- Zmieniając życia SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
8. | Temat: Changing lives- Zmieniając życia SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
Present perfect continuous | 1h | 1h |
9. | Temat: Survive the drive – Przetrwać podróż SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
10. | Temat: Survive the drive – Przetrwać podróż SŁOWNICTWO
GRAMATYKA wybieranie pomiędzy stopniem wyższym i najwyższym przymiotników | 1h | 1h |
11. | Temat: Men, women, the children- Mężczyżni, kobiety, dzieci SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
12. | Temat: Men, women, the children- Mężczyżni, kobiety, dzieci SŁOWNICTWO
GRAMATYKA Przedimki: a / an, the, brak przedimka | 1h | 1h |
13. | Temat: Bad manners?- Złe maniery? SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
14. | Temat: Bad manners?- Złe maniery? SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
15. | Temat: Yes, I can! – Tak, mogę! SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
16. | Temat: Yes, I can! – Tak, mogę! SŁOWNICTWO
GRAMATYKA Zdolność i możliwość: can, could, be able to | 1h | 1h |
17. | Temat: Sporting superstitions – Przesądy sportowe SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
18. | Temat: Sporting superstitions – Przesądy sportowe SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
19. | Temat: #thewaywemet – W jaki sposób się poznaliśmy? SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
20. | Temat: #thewaywemet – W jaki sposób się poznaliśmy? SŁOWNICTWO
GRAMATYKA Obecne i przeszłe zwyczaje i stany | 1h | 1h |
21. | Temat: Behind the scenes- Za kulisami SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
22. | Temat: Behind the scenes- Za kulisami SŁOWNICTWO
GRAMATYKA Strona bierna | 1h | 1h |
23. | Temat: Every picture tells a story – Każde zdjęcie opowiada historię SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
24. | Temat: Every picture tells a story – Każde zdjęcie opowiada historię SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
25. | Temat: Live and learn – Żyj i ucz się SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
26. | Temat: Live and learn – Żyj i ucz się SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
| 1h | 1h |
27. | Temat lekcji: Test teoretyczny i wywiad swobodny. | 1h |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Eating in…. and out | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Eating in…. and out | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Modern families – Współczesne rodziny | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Modern families – Współczesne rodziny | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Spending money - wydawanie pieniędzy | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Spending money - wydawanie pieniędzy | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Changing lives- Zmieniając życia | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Changing lives- Zmieniając życia | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Survive the drive – Przetrwać podróż | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Survive the drive – Przetrwać podróż | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Men, women, the children- Mężczyżni, kobiety, dzieci | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Men, women, the children- Mężczyżni, kobiety, dzieci | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 02-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Bad manners?- Złe maniery? | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Bad manners?- Złe maniery? | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Yes, I can! – Tak, mogę! | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Yes, I can! – Tak, mogę! | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Sporting superstitions – Przesądy sportowe | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Sporting superstitions – Przesądy sportowe | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 #thewaywemet – W jaki sposób się poznaliśmy? | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 #thewaywemet – W jaki sposób się poznaliśmy? | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Behind the scenes- Za kulisami | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Behind the scenes- Za kulisami | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Every picture tells a story – Każde zdjęcie opowiada historię | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Every picture tells a story – Każde zdjęcie opowiada historię | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Live and learn – Żyj i ucz się | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Live and learn – Żyj i ucz się | Prowadzący Selamolela Botsepehi | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 360,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 360,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Selamolela Botsepehi
Pani Selamolela bierze udział w szkoleniach dla lektorów prowadzonych przez dyrektora szkoły i metodyka. Cały czas rozwija swoje umiejętności jako nauczyciel języka. Jej zajęcia są regularnie hospitowane.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma podręcznik o nazwie " English File 4th " firmy Oxford oraz dostęp do jego wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest poprawny zapis uczestnika na usługę w Bazie Usług Rozwojowych.
Przystąpienie do kursu jest uwarunkowane określeniem poziomu biegłości językowej na podstawie testu poziomującego online oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Uczestnik przed rozpoczęciem zajęć z trenerem wypełnia także formularz badania potrzeb szkoleniowych aby kurs był jak najbardziej efektywny.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu " Kierunek – Rozwój ".
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi