Szkolenie Canva - projektowanie graficzne w biznesie w czasie transformacji cyfrowej
Szkolenie Canva - projektowanie graficzne w biznesie w czasie transformacji cyfrowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierówników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Usługa również jest adresowana do uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji08-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi jakim jest Canva. Pozwala zdobyć wiedzę na temat korzystania z narzędzia i tworzenia prostych grafik do użytku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje czym jest projektowanie graficzne w środowisku biznesowym. | Kryteria weryfikacji Definiuje czym są wykresy, diagramy, infografiki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafiki zgodne z konkretnymi wymaganiami biznesowymi, takimi jak czytelność, spójność z identyfikacją wizualną firmy, czy przystępność dla odbiorcy biznesowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji projektuje grafiki, które są zgodne z identyfikacją wizualną swojej firmy lub klienta, co pozwoli na utrzymanie spójnego wizerunku marki w środowisku online. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy materiały marketingowe i promocyjne | Kryteria weryfikacji projektuje różnorodne materiały marketingowe i promocyjne, takie jak plakaty, ulotki, bannery reklamowe, grafiki do mediów społecznościowych itp., które będą skuteczne w czasie transformacji cyfrowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
Liczbę godzin praktycznych:6h
Liczna godzin teoretycznych: 2h
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, internaktywny chat za pomocą, którego będa przesyłane linki do postron i omawianych tematów. Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Trener: Magdalena Głomska
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I Blok - Rejestracja w Canva i ustawienia konta – (teoria+praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Dlaczego warto korzystać z Canvy?
- Omówienie funkcjonalności
- Tworzenie folderów
II Blok - Omówienie wzorców i przejście przez najważniejsze narzędzia -(teoria, praktyka) - rozmow na żywo, ćwiczenia
- Dobór czcionki
- Dobór kolorystki
- Dobór stałych elementów graficznych
III Blok - Projektowanie grafik na media społecznościowe- (praktyka)- ćwiczenia
- Wymiary grafik na media społecznościowe (formaty standardowe i niestandardowe)
- Tworzenie grafik pod Facebooka, LinkedIn, Instagrama (posty, relacje, cover, reklama)
- Tworzenie ikon pod Insta stories
IV Blok – Kluczowe formaty projektów w Canvie: treści MP4- (praktyka)- ws;półdzielenie ekranu, ćwiczenia
- Tworzenie przejść i treści w formacie MP4 (animacje)
- Tworzenie content video na Social Media
- Tworzenie prezentacji
- Tworzenie papieru firmowego oraz ulotek
- Tworzenie ulotek i zaproszeń
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Rejestracja w Canva i ustawienia konta – (teoria+praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Omówienie wzorców i przejście przez najważniejsze narzędzia -(teoria, praktyka) - rozmow na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Projektowanie grafik na media społecznościowe- (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Kluczowe formaty projektów w Canvie: treści MP4- (praktyka)- współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 5 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Marketingowej oraz Centrum Szkoleniowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1500 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat i przeszkoliła ponad 800 osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych)
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Załóż bezpłatny program graficzny Canva. Nie trzeba go instalować, wystarczy logować się w przeglądarce internetowej. Można także skorzystać testowej, bezpłatnej wersji Canva PRO (okres testowy wynosi 30 dni)
- Przygotuj 3-4 zdjęcia firmowe (mogą być także prywatne) oraz logo firmy
Uczestnicy otrzymują certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (
warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem
- )
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
- https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo
- w formie Instrukcji pdf na stronie
- https://digitalbrand.com.pl/