Elastyczne zarządzanie sobą w biznesie
Elastyczne zarządzanie sobą w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla właścicieli i pracowników firm MŚP którzy chcą skuteczniej zarządzać sobą w dynamicznym środowisku biznesowym, zwiększając swoją elastyczność, efektywność i odporność na zmiany.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do rozwinięcia umiejętności skutecznego zarządzania sobą w dynamicznym środowisku biznesowym poprzez zwiększenie elastyczności, efektywności oraz umiejętności adaptacji do zmian. Uczestnicy nauczą się, jak lepiej organizować swoją pracę, zarządzać czasem i priorytetami, a także utrzymywać wysoką motywację i odporność psychiczną w zmieniających się warunkach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje rolę strategii w zarządzaniu i jej wpływ na skuteczność działań biznesowych. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, czym jest strategia i dlaczego jest kluczowa w zarządzaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady skutecznych strategii w różnych kontekstach biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje kluczowe elementy strategii, takie jak wizja, misja i cele, oraz umiejętnie je definiować. | Kryteria weryfikacji Formułuje własną wizję i misję zgodnie z wytycznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyznacza SMART cele strategiczne dla swojej działalności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje etapy budowania strategii: analizę, wybór opcji, wdrożenie i monitorowanie wyników. | Kryteria weryfikacji Uporządkowuje proces budowania strategii w logiczną sekwencję. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje schemat planu strategicznego dla własnej działalności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Efektywnie zarządza czasem i zadaniami, wykorzystując zasadę 80/20 oraz sprawdzone techniki organizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje 20% działań przynoszących 80% efektów w swojej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje przynajmniej jedną technikę zarządzania czasem (np. technika Pareto). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Skutecznie monitoruje postępy i identyfikuje obszary wymagające poprawy. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan monitorowania postępów swoich działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje obszary wymagające optymalizacji i zaproponować rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przyjmuje szerszą perspektywę biznesową, wykorzystując metaforę ogrodu do lepszego planowania i podejmowania decyzji. | Kryteria weryfikacji Przekłada metaforę ogrodu na konkretne aspekty swojej działalności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje długoterminowe działania w oparciu o tę koncepcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i radzi sobie z niepomocnymi myślami oraz emocjami w procesie zarządzania sobą. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje swoje negatywne schematy myślowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie ze stresem i emocjami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Skutecznie podejmuje trudne decyzje, korzystając z narzędzia „ogród” oraz doprecyzowuje użyteczne działania wspierające rozwój osobisty i zawodowy. | Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzie „ogród” do podejmowania decyzji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Określa konkretne działania, które pomogą mu skuteczniej zarządzać sobą w biznesie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1 - Wprowadzenie i cele szkolenia
2 - Rozwijanie umiejętności strategicznego myślenia
- Rola strategii w zarządzaniu
- Kluczowe elementy strategii: wizja, misja, cele.
- Narzędzia analityczne punkt wyboru
3 - Pytania i odpowiedzi
Dzień 2
1 - Rozwijanie umiejętności strategicznego myślenia
- Etapy budowania strategii: analiza, opcje, wybór, wdrożenie.
- Czynniki wpływające na decyzje strategiczne (dane, intuicja, analiza ryzyka).
2- Skuteczne metody organizacji pracy i zarządzania zadaniami
- Zasada 80/20 (Pareto) w zarządzaniu czasem
- Techniki zarządzania czasem
3 - Pytania i odpowiedzi
Dzień 3
1 - Skuteczne metody organizacji pracy i zarządzania zadaniami
- Monitorowanie postępów
- Metafora baterii - na co przepalasz czas
2 - Pokonywanie trudności
- zapoznanie się z metaforą ogrodu, która pomaga zobaczyć szerszy kontekst swojego biznesu
3 - Pytania i odpowiedzi
Dzień 4
1 - Pokonywanie trudności
- nauka radzenia sobie z niepomocnymi myślami i emocjami
- pogłębienie pracy na wartościach
- nauka podejmowania trudnych decyzji za pomocą narzędzia ogród
- doprecyzowanie użytecznych działań
2 - Pytania i odpowiedzi
3 - Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Wprowadzenie i cele szkolenia | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Rozwijanie umiejętności strategicznego myślenia | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Pytania i odpowiedzi | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:10 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Rozwijanie umiejętności strategicznego myślenia | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Skuteczne metody organizacji pracy i zarządzania zadaniami | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Pytania i odpowiedzi | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Skuteczne metody organizacji pracy i zarządzania zadaniami | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Pokonywanie trudności | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Pytania i odpowiedzi | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Pokonywanie trudności | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 02:50 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:50 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Pytania i odpowiedzi | Prowadzący Joanna Gawrońska | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 072,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 072,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto192,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Gawrońska
specjalistka psychoterapii uzależnień nr SP/2305/N/2024 oraz certyfikowana coachka ICF. Pracują również w charakterze wykładowcy na poznańskim Uniwersytecie SWPS, gdzie wykładam ACT. Członkini stowarzyszeń Association for Contextual Behavioral Science Polska – ACBS Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Somatic Experiencing. Moje szczególne zainteresowania obejmują ACT, FAP, RFT, PBT, SE, teorię poliwagalną, neurobiologię, biofizjologię oraz biohacking. Patrzę na człowieka wielowymiarowo: od strony biofizjologii, przez perspektywę poznawczą, aż po duchowość. Swoją wiedzą i umiejętnościami dzieli się prowadząc liczne szkolenia specjalistyczne z III fali terapii behawioralnych, coachingu ACC dla psychoterapeutów, psychologów, coachów i innych osób pracujących z ludźmi, jak i szkolenia dla biznesu (umiejętności miękkie, menedżerskie, efektywność, elastyczność). W ciągu ostatnich
3 lat przeprowadziła ponad 10 szkoleń costanowi ponad 200 h z zakresu
bezpieczeństwa w terapii i regulacji emocjonalnej oraz AUN.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zostaną przekazane uczestnikowi szkolenia w formie elektronicznej. Materiały zostaną przesłane e-mailem na podany adres skrzynki elektronicznej uczestnika szkolenia.
- Dostęp do materiałów
- 1 godzina szkoleniowa = 60 minut
- Przerwy wliczają się w czas trwania szkolenia
- 8 godzin teoretycznych, 8 godzin praktycznych zajęć
Informacje dodatkowe
- Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom.
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
- 1 godziny usługi rozwojowej = 60 minut.
- Uczestnictwo w szkoleniu, będzie weryfikowane na podstawie raportu z logowań wygenerowanego z systemu. Konieczne jest uzyskanie przez uczestnika minimum 80% frekwencji.
- Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
- Prezentacja
- Za i przeciw
- Burza mózgów
- Dyskusja
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa jest stworzenie przez uczestnika szkolenia konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz wywiązanie się z warunków, które są przedstawione przez konkretnego Operatora, do którego przekazywane są dokumenty o dofinansowanie do danej usługi rozwojowej.
Przedsiębiorca jest zobowiązany do założenia konta uczestnika instytucjonalnego w BUR. Pracownik przewidziany do udziału w Projekcie jest zobowiązany do założenia konta uczestnika indywidualnego w BUR, na stronie www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl oraz przypisania się do profilu instytucjonalnego przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy powinni spełniać warunki przedstawione przez danego Operatora, do którego zostały złożone dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Dostęp do materiałów
Informacje dodatkowe
- Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom.
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
- 1 godziny usługi rozwojowej = 60 minut.
- Uczestnictwo w szkoleniu, będzie weryfikowane na podstawie raportu z logowań wygenerowanego z systemu. Konieczne jest uzyskanie przez uczestnika minimum 80% frekwencji.
- Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
- Prezentacja
- Za i przeciw
- Burza mózgów
- Dyskusja
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymaganie sprzętowe:
komputer wyposażony w kamerę i głośnik z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM
Parametry łącza sieciowego:
szybkość pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s.
Minimalne parametry potrzebne do obsługi komunikatora dla:
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).