"Akademia Handlowca - kluczowe elementy efektywności w sprzedaży "
"Akademia Handlowca - kluczowe elementy efektywności w sprzedaży "
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa: "Akademia Handlowca - kluczowe elementy efektywności w sprzedaży " kierowana jest do przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców oraz wszystkich pracowników mających stały kontakt z klientem, którzy dzięki umiejętności właściwej komunikacji będą skutecznie prowadzić rozmowy handlowe i w konsekwencji zwiększać skuteczność sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji17-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: "Akademia Handlowca - kluczowe elementy efektywności w sprzedaży" przygotowuje uczestników do skutecznego prowadzenia rozmów handlowych. Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie umiejętność identyfikacji typu klienta i jego potrzeb oraz wartości, którymi kieruje się w swoich wyborach i decyzjach. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną przygotowani również do tworzenia planów krótko i długoterminowych, zarządzania celami, pracy pod presją czasu oraz właściwej komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje sztukę komunikacji i relacji interpersonalnej na podstawie typologii osobowości | Kryteria weryfikacji Opisuje metody budowania relacji na podstawie poznanych modeli komunikacji, typów osobowości oraz czynników mających wpływ na komunikację | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie etapów rozmowy i budowania relacji z klientem | Kryteria weryfikacji Prezentuje scenariusz "rozmowy handlowej” w oparciu o zidentyfikowane potrzeby klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje elementy zarządzania sobą w czasie i zarządzania przez cele | Kryteria weryfikacji Opisuje narzędzia niezbędne do zarządzania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie przeprowadzania skutecznych telefonicznych rozmów handlowych | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czynniki mające wpływ na skuteczność telefonicznej rozmowy handlowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni styl komunikacji , komunikuje się w sposób zwięzły, jasny , przystępny, kulturalny | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
SZTUKA KOMUNIKACJI I RELACJI INTERPERSONALNEJ NA PODSTAWIE TYPOLOGII OSOBOWOŚCI.
• Model komunikacji Alberta Mehrabiana i co z niego wynika.
• Komunikacja niewerbalna – dlaczego warto się jej uczyć?
• Nasza przestrzeń - Cztery strefy Edwarda Halla.
• Arkana głosu - siła, barwa, artykulacja, dykcja, frazowanie i intonacja.
• Oddech - klucz do pokonania stresu.
• Jak rozpoznawać typy osobowości?
• Używanie i stosowanie typologii osobowości w budowaniu relacji.
• Jak się komunikować, aby być zrozumianym.
• Typologia osobowości „Kolorowi ludzie”, jak główny czynnik komunikacji interpersonalnej.
Dzień II
TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI JAKO FUNDAMENT ETAPÓW ROZMOWY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM.
• Otwarcie rozmowy „handlowej”.
• Komunikowanie się, porozumiewanie i budowanie relacji.
• Identyfikacja typu klienta – Typologia Kolorowych Ludzi.
• Identyfikacja potrzeb klienta.
• Przedstawienie oferty.
• Radzenie sobie z obiekcjami.
• Zamykanie sprzedaży.
Dzień III
ZARZĄDZANIE W CZASIE, ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE.
• Analiza czasu, jak wygląda nasz dzień?
• Wytycznie priorytetów i celów- zasada Pareto, reguła ABC, matryca Eisenhowera, SWOT.
• SMART – KOMAR jako kluczowe narzędzie do wyznaczanie celów krótko i długoterminowych.
• Mind Mapping, Burza Mózgów.
• Narzędzia do zarządzania.
Dzień IV
MYSLĘ JAK MÓJ KLIENT, DLACZEGO KLIENCI KUPUJĄ.
• Kim jestem dla mojego klienta.
• Świat mojego klienta, czy go znam?
• Model wyników klienta A-B-C.
• Wartości motywujące klienta do współpracy, zakupu.
Dzień V
STRUKTURA ZŁEJ I DOBREJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ.
• Najczęstsze błędy w rozmowie telefonicznej.
• Myślę, jak handlowiec: przesada, zbytni entuzjazm, ogólniki, egocentryzm.
• Bariery fizyczne w słuchaniu.
• Nowomowa, unikanie odpowiedzi, kłamstwo, brak orientacji w sprawie.
• Rodzaje rozmów telefonicznych.
• Przedstawienie się: można inaczej.
• Po co dzwonimy: łączenie z osobą, łączenie z działem, łączenie w sprawie, zostawiania wiadomości, co ustalamy?
• Jakość mówienia: dykcja, głośność, szybkość.
Dzień VI
TELEMARKETING- SPECYFIKA KONTAKTU Z KLIENTEM, WARSZTAT PRACY TELEMARKETERA.
• Rozmowa telefoniczna, a wizyta handlowa.
• Rozmowa telefoniczna, a inne nośniki reklamy.
• Personalizacja, kontrolowanie, efektywność.
• Materiały informacyjne o firmie: do rozmowy, do wysyłki.
• Materiały informacyjne o sprawie: do rozmowy, do wysyłki.
• Dobra baza danych: cechy i zasady budowania, prowadzenia i aktualizowania.
• Kwalifikowanie klienta na kandydata.
• Cykl zakupów.
• Planowanie, ustalanie celu rozmów, dyscyplina.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto164,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto164,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Sutowicz
Konsultant psychoterapii pozytywnej z międzynarodową akredytacją WAPP.
Certyfikowany konsultant DISC D3 – (Certified Behavioral Consultant) oraz Konsultant Talent Reflect.
Posiada 11 lat doświadczenia coachingowego i trenerskiego.
Specjalizacja trenerska: warsztaty sprzedażowe i szefowskie, komunikacja w firmie, obsługa klientów, coaching, trening mentalny dla sportowców.
Ukończył Studium profesjonlnego coacha NOVO – kurs zaawansowany PCC (Professional Certified Coach program – International Coach Federation). Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO – akredytacja: ACTP Accredited Coaching Training Program-International Coach Federation.
Certyfikowany trener Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.
Absolwent studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie: Psychologia biznesu z akredytacją EQUIS (European Quality Improvement System) oraz kierunku:
Zarządzanie ludźmi w firmie.
Ukończył specjalistyczny program studiów podyplomowych dla kadry zarządzającej w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku: Lider biznesu.
Wrocławski Instytut Psychoterapii – Transkulturowa Psychoterapia Pozytywna. Ukończył kurs coachingu u Jenny Rogers, autorki bestselerowej książki “Coaching oraz posiada certyfikat międzynarodowej koncepcji do pracy z metaforą i obrazem Points of You The Coaching.
Sławomir Młynarczyk
Absolwent Międzynarodowego Kursu Mentorów „Promentor”,
Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development-Partners,
Magister ekonomii Politechniki Radomskiej o specjalizacjach - ekonomika i organizacja handlu i
usług, polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorstw.
Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor.
V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050.
Członek Grona Targowego Targów Kielce.
Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”, były koordynator
Świętokrzyskiego Klubu Trenerów Zarządzania „MATRIK”.
Od 2000 roku funkcjonuje w strukturach sprzedaży. Ponad 7 lat na stanowiskach kierowniczych w
branżach: gastronomicznej, budowlanej, komputerowej, sportowej, odzieżowej, higieny, czystości i
innych. Od 2010 roku zarządza firmą szkoleniową, projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia.
Przeprowadził ponad 5 tys. godzin szkoleniowych.
SPECJALIZACJA TRENERSKA: Psychologia sprzedaży, Rozwój w Biznesie, Mentoring sprzedażowy,
sportowy, Inspirowanie i samorozwój, Coaching sprzedażowy, zarządzanie sobą w czasie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt tematyczny.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testu wiedzy lub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 42 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie zaplanowane jest jako sześciodniowe. Planujemy 15 minutowe przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Zaliczenie szkolenia nastąpi, gdy uczestnik będzie obecny na 80% zajęć.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe