ROZSZERZENIE kursu PREMIUM “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027”
ROZSZERZENIE kursu PREMIUM “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Finanse i doradztwo finansowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” dedykowany jest osobom związanym zawodowo z tematyką dotacji UE, a także firmom, które chciałyby skorzystać z dofinansowania UE, m. in. kadrze zarządzającej, księgowym i właścicielom firm. Polecany także jednostkom samorządowym, które realizują projekty unijne oraz organizacjom pozarządowym, które chcą pozyskać środki unijne na swoją działalność (Fundacjom, Stowarzyszeniom, Klubom Sportowym).
Oferowane rozszerzenie jest adresowane głównie do uczestników poprzednich edycji Kursu PREMIUM, którzy chcieliby zdobyć dodatkową wiedzę i umiejętności w zakresie objętym programem Kursu PLATINUM (tj. dotacje z programów miękkich / szkoleniowych, dotacje na cyfryzację i internacjonalizację przedsiębiorstw, Fundusze Europejskie dla JST, dotacje dla Fundacji i innych NGO’s, dotacje dla branży Horeca, dotacje ZUS BHP).
Adresowane również do uczestników Projektów Kierunek - Rozwój, Małopolski pociąg do Kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESem
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi46
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Ukończenie ROZSZERZENIA do kursu “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” przygotowuje do pozyskiwania funduszy unijnych w zakresie programów objętych programem szkolenia.Uczestnik zdobędzie wiedzę teoretyczną dotyczącą projektów współfinansowanych z funduszy europejskich oraz będzie potrafił realizować procesy pozyskiwania, monitorowania i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy europejskich w omawianym zakresie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady księgowości projektów współfinansowanych z funduszy europejskich | Kryteria weryfikacji wskazuje zasady prowadzenia wyodrębnionej księgowości projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje zasady dokonywania płatności za wydatki projektowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy europejskich | Kryteria weryfikacji wskazuje etapy aplikowania o dotacje i rozliczania dla przykładowego projektu unijnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje potencjalne ryzyka związane z realizacją projektu i sposobyzapobiegania im oraz niwelacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji wskazuje możliwe partnerstwa i obszary współpracy w przykładowym projekcie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa zasady wykazywania wkładu własnego w projektach grantowych | Kryteria weryfikacji określa, czy świadczenia wolontariackie mogą być wykazane jako wkład własny w projektach grantowych, zgodnie z regulaminami konkursowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje warunki formalne i dokumentacyjne dotyczące uznania świadczeń wolontariackich jako wkładu własnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Identyfikuje podmioty kwalifikujące się do ubiegania się o dotacje w wybranych naborach | Kryteria weryfikacji wskazuje organizacje pozarządowe uprawnione do składania wniosków grantowych, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa, czy dane podmioty mogą aplikować o dotacje w wybranym naborze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady sporządzania studium wykonalności projektów realizowanych przez JST | Kryteria weryfikacji wskazuje generalne zasady sporządzania studium wykonalności dla projektów JST | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje, jakie elementy powinno zawierać studium wykonalności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa pojęcia związane z analizą finansową projektów unijnych | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie dyskontowania w kontekście analiz finansowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia rolę stopy dyskontowej w ocenie efektywności finansowej projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje poziomy gotowości technologicznej (TRL) | Kryteria weryfikacji definiuje skrót TRL (Technology Readiness Level) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje zastosowanie poziomów TRL w ocenie projektów badawczo-rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozróżnia rodzaje innowacji w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wyjaśnia różnice między innowacją procesową a organizacyjną, zgodnie z OSLO2018 | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji podaje przykłady innowacji procesowych i organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje potencjał eksportowy Wnioskodawcy | Kryteria weryfikacji wyjaśnia pojęcie potencjału eksportowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa, jakie elementy decydują o potencjale eksportowym Wnioskodawcy w kontekście projektów dotacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady wyliczania kosztów delegacji w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wskazuje podstawy wyliczania kwot za diety dzienne oraz noclegi w podróżach służbowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje dokumenty i regulacje określające zasady wyliczania tych kosztów w projektach unijnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady konkurencyjności w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wymienia niezbędne działania przy zachowaniu zasady konkurencyjności przy zbieraniu ofert o wartości powyżej 50 tys. zł netto | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje etapy procesu konkurencyjnego wyboru dostawców | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Definiuje skróty stosowane w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wyjaśnia znaczenie skrótu KIS (Krajowa Inteligentna Specjalizacja) w kontekście projektów unijnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji podaje przykłady Krajowych Inteligentnych Specjalizacji i ich zastosowanie w projektach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program Kursu
ROZSZERZENIE kursu PREMIUM "Doradca ds. projektów unijnych" obejmuje poniższe zagadnienia:
- Księgowość projektów unijnych. Kontrola projektów unijnych. Nieprawidłowość i nadużycia finansowe.
- Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym.
- Fundusze Europejskie dla JST.
- Przygotowywanie analiz finansowych do projektów dotacyjnych.
- Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych.
- Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s.
- Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw.
- Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw.
Warunki organizacyjne:
- Forma i tryb szkolenia: Szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć online (zdalnie w czasie rzeczywistym) w trybie godzin dydaktycznych (45 minut). Zaplanowano 46 godzin dydaktycznych zajęć, które zostaną zrealizowane w ciągu 9 dni, w tym 30 min (pół godziny zegarowej - w przeliczeniu na jednego Uczestnika) na walidację efektów uczenia się ostatniego dnia, wliczającą się w czas trwania szkolenia. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia wynosi 34,5 (bez przerw).
- Zarówno w trakcie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu istnieje możliwość zadawania pytań e-mailowo, na które eksperci odpowiedzą od razu lub podczas kolejnego spotkania.
- Potwierdzenie udziału w szkoleniu: Po zakończeniu kursu Uczestnik otrzyma imienny Certyfikat poświadczający ukończenia szkolenia wraz z informacją o zakresie i liczbie godzin z podziałem na część teoretyczną oraz praktyczną.
- Udział zdalny: Każdy uczestnik korzysta z własnego sprzętu komputerowego. Nie dopuszcza się uczestnictwa w usłudze za pomocą jednego konta przez więcej niż jednego Uczestnika.
- Liczba uczestników: Maksymalna liczba uczestników w grupie wynosi 20 osób.
- Przerwy: W trakcie każdego dnia szkoleniowego, obejmującego więcej niż 2 godziny dydaktyczne zajęć, przewidziane są dwie przerwy (jedna 15-minutowa i jedna 30-minutowa), które nie wliczają się w czas trwania usługi. W przypadku dni szkoleniowych, w trakcie których realizowana będzie tylko 1 godzina dydaktyczna zajęć, przerw nie zaplanowano.
- Walidacja: Walidacja efektów uczenia się odbywa się w sposób zautomatyzowany. Ostatniego dnia Uczestnicy kursu otrzymują link do testu wiedzy online od osoby prowadzącej usługę. Sprawdzenie poprawności odpowiedzi następuje w sposób automatyczny w systemie. Uczestnik otrzymuje informację o uzyskanym wyniku w wiadomości email podanym podczas wypełniania testu. Ewentualne zastrzeżenia, co do oceny rozpatrywane są przez osobę prowadzącą walidację (bez automatycznego sprawdzania).
- Akredytacja Doradcy365: Uczestnik może dodatkowo, po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu po ukończonym szkoleniu, podjąć współpracę z marką Doradcy365 w zakresie różnych działań związanych z obsługą klientów dotacyjnych, pisaniem i rozliczaniem projektów i uzyskać dzięki temu akredytację marki Doradcy365.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - współdzielenie ekranu | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Przerwa | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - współdzielenie ekranu | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Przerwa | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - współdzielenie ekranu | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Przygotowywanie analiz finansowych do projektów dotacyjnych - współdzielenie ekranu | Prowadzący Rafał Czerkawski | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Księgowość projektów unijnych. Kontrola projektów unijnych. Nieprawidłowość i nadużycia finansowe - współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ciura - Sierota | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Przerwa | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Przerwa | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - współdzielenie ekranu | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Fundusze Europejskie dla JST - współdzielenie ekranu | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Przerwa | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Fundusze Europejskie dla JST - współdzielenie ekranu | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Przerwa | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Fundusze Europejskie dla JST - współdzielenie ekranu | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - współdzielenie ekranu | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Przerwa | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - współdzielenie ekranu | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Przerwa | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - współdzielenie ekranu | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Test sprawdzający wiedzę | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 335,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 899,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto41,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Chomicz
W ciągu ostatnich 5 lat, Pan Piotr samodzielnie oraz ze swoim zespołem pozyskał setki projektów, zapewniając wsparcie finansowe dla firm z różnych branż, w tym IT, marketingowej, chemicznej, teleinformatycznej, produkcyjnej (wszelakiego rodzaju) i handlowej. Jego umiejętności obejmują również analizy potencjału eksportowego oraz kwestie formalno-prawne związane z ekspansją na rynki zagraniczne.
Od 2016 roku prowadzi własną działalność konsultingową, realizując kompleksowe projekty dla klientów w zakresie pozyskiwania środków ze UE oraz realizacji usług doradczych. Współpracował również z wieloma firmami jako kierownik projektów i specjalista, zdobywając bogate doświadczenie w diagnozie organizacyjnej, analizie strategicznej oraz opracowywaniu strategii w oparciu o Balanced Scorecard (BSC).
Swoje doświadczenie przekłada także na realizację szkoleń i kursów z zakresu strategii rozwoju, zarządzania projektami, cyfryzacji oraz ekspansji na rynki zagraniczne, dzieląc się wiedzą i najlepszymi praktykami.
Marcin Kibitlewski
Wieloletni trener szkoleń z zakresu współfinansowania inwestycji przy wsparciu środków unijnych, sporządzania biznes planów, studium wykonalności oraz analiz finansowych, posiadający doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji jak również weryfikacji projektów od strony Instytucji Wdrażającej. W ramach przeprowadzonych szkoleń przeszkolił ponad 6 100 osób w trakcie ponad 8 700 godzin szkoleniowych. Ekspert ds. oceny projektów w zakresie studium wykonalności Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Z wykształcenia jest magistrem ekonomii. Ukończył Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu w Białymstoku, studia podyplomowe z zakresu Zintegrowanych systemów zarządzania jakością, był stypendystą Universidade da Beira Interior w Portugalii. Ukończył kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, kurs „Nowoczesny Project Manager – zarzadzanie projektami według IPMA” –szkolenie z zakresu zarządzania projektami oraz kurs „Analityk Finansowy – szkolenia i certyfikacja CFA” – szkolenie zrealizowane przez Danish Technological Institute Polska Sp. z o.o.
Anna Ciura - Sierota
Od 2005 roku specjalista w zakresie rozliczanie, realizacji oraz kontroli projektów unijnych. Zajmuje się określaniem szczegółowego zakresu projektu, planowaniem, realizacją i kontrolą harmonogramów rzeczowych i finansowych, oceną ryzyka na poziomie całego cyklu życia projektu, doborem odpowiedniej kardy zaangażowanej w projekt.
Od 2005 roku doświadczenie zawodowe związane z księgowością i kadrami oraz zarządzaniem finansami. Dyrektor finansowy, główny księgowy odpowiada w wielu podmiotach za budżetowanie, realizacja planu finansowego i kontrola realizacji planów na poziomie przedsiębiorstw lub projektów inwestycyjnych, zarządzanie długoterminowe i krótkoterminowe, bieżąca kontrola nad optymalnym wykorzystywaniem funduszy.
Od 2010 roku doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji kierownika jednostek prawa handlowego (w tym podmiotów notowanych na giełdzie) w branżach konsultingowych, finansowych, informatycznych; związanych z wymianą walut, nieruchomościami, usługami dla biznesu.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Anita Bogusch
Realizuje także projekty związane z automatyzacją, robotyzacją oraz cyfryzacją przedsiębiorstw, a także wspiera działania w ramach zielonego ładu i oszczędności energetycznej. Posiada doświadczenie w zakresie funduszy zagranicznych, specjalizując się m.in. w pozyskiwaniu rumuńskich środków dla przedsiębiorców planujących ekspansję na tamtejszy rynek.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas licznych warsztatów i prelekcji. Dzięki unikalnemu połączeniu doświadczenia i kreatywnego podejścia do biznesu, Pani Anita tworzy strategie ekspansji uwzględniające wsparcie ekonomiczne. Jest cenioną prelegentką licznych konferencji, w tym „Kompetencje XXI wieku – debata”, „Kongres Kobiet XXI wieku”, „Wsparcie Biznesu – Bibby Financial Polska”, a także wydarzeń takich jak „Polska Firma w Rumunii – Skorzystaj z Szansy Jaką Dają Fundusze Europejskie” i „Seminarium 'Doing Business in Romania’”.
Rafał Czerkawski
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, zarówno ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Grup Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, zarówno ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Grup Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomagam w trakcie kontroli.
W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – pomaga efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.
Swoje bogate doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.
Ewa Hys
W 2019 r. nominowana do tytułu Prawnika Pro Bono w konkursie organizowanym przez Fundację Uniwersyteckich Poradni Prawnych oraz dziennik „Rzeczpospolita”. Autorka publikacji pokonferencyjnych dot. funkcjonowania sektora non-profit. W latach 2014-2022 r. wspierała realizację projektów w sektorze publicznym oraz biznesowym.
Certyfikowany manager Institute of Leadership and Management. Posiada certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania projektami zgodnie z metodyką PM2 Komisji Europejskiej. Twórca „Pracowni Projektów Prospołecznych”. W 2023 r. uzyskała akredytację potwierdzającą posiadanie umiejętności praktycznych z zakresu pozyskiwania i rozliczania dotacji z perspektywy budżetowej UE 2021-2027.
Olga Pasztaleniec
Posiada kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Project Managera w projekcie dofinansowanym ze środków unijnych. Przez 4 lata była również Członkiem Rady Nadzorczej Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Bucze" w Górkach Wielkich.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, kierunek Finanse i Rachunkowość, specjalizacja: Finanse, Podatki i Rachunkowość Spółek, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunek: Wiedza o Unii Europejskiej "Agro-Unia".
Po studiach odbyła staż w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Biurze Pomocy Technicznej i Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich.
W swojej karierze zawodowej Pani Olga obsługiwała między innymi takie firmy, jak:
- sto2 Sp. z o.o. (właściciel serwisu Pyszne.pl),
- Delikatesy Centrum Wiesław Krzewiński,
- KOSD Wrocław Sp. z o.o. Sp. k.,
- SKSM Sp. z o.o.,
- AET Sp. z o.o. Sp. k.,
- KAL-PAB Sp. z o.o.,
- Foltrans Center Sp. z o.o.,
- Nerli Gruppen, i in.
Na co dzień zajmuje się wyszukiwaniem programów dotacyjnych, oceną szans projektu, sporządzaniem dokumentacji aplikacyjnej (wniosków, biznesplanów, studiów wykonalności) oraz rozliczaniem dotacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma prezentację szkoleniową w programie PowerPoint (dostępnej również w wersji PDF) oraz gotowe wzorcowe wnioski o dotacje, opracowane przez ekspertów na bazie projektów, które uzyskały dofinansowanie, zawierające wszystkie opisy, budżety, części finansowe zgodne z wymaganiami instytucji organizujących konkursy.
Dodatkowo udostępnimy nagrania z filmami instruktażowymi – opracowywanymi przez naszych ekspertów – z praktycznymi aspektami wypełniania wniosków o dofinansowanie do przykładowych programów.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
Istnieje możliwość ubiegania się o 90% dofinansowania w ramach Projektu Kierunek – Rozwój, przy czym możliwość otrzymania dofinansowania do Usług mają jedynie Uczestnicy Projektu realizowanego przez WUP w Toruniu. Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych określonych na stronie www.zainwestujwsiebie.pl
Podpisaliśmy także Regulamin współpracy w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem”.
Powyższe programy są niektórymi, w ramach których możliwe jest uzyskanie dofinansowania do naszych szkoleń. Wielkość dofinansowania może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania i sytuacji zawodowej.
W przypadku dofinansowania usługi w co najmniej 70% ze środków publicznych podatek VAT nie będzie naliczany - podstawa zwolnienia z VAT §3 ust. 1. pkt 14.
Szkolenie realizowane w trybie godzin dydaktycznych (46 godz. dydaktyczne = 34,5 godz. zegarowe)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone na platformie Zoom (lub innej o podobnym sposobie działania), która umożliwia kontakt face to face z prowadzącym w czasie rzeczywistym oraz generowanie raportów z listą logowań Uczestników.
Linki do poszczególnych dni szkoleniowych zostają udostępnione przez organizatora po zakwalifikowaniu danej osoby do udziału w kursie i są ważne w konkretnych dniach i godzinach trwania usługi.
Dostępu do pokoju szkoleniowego udziela Trener prowadzący szkolenie, poprzez weryfikację danych Uczestnika, zgodnie z listą osób uprawnionych.
W przypadku problemów z zalogowaniem się prosimy o skontaktowanie się pod adresem biuro@doradcy365.pl lub tel 500 181 151.
Uczestnictwo w szkoleniu wiąże się z minimalnymi wymaganiami technicznymi. Uczestnik powinien posiadać urządzenie typu smartfon, tablet lub komputer z dostępem do Internetu, umożliwiające transmisję dźwięku i obrazu.
Zalecane jest połączenie internetowe o przepustowości co najmniej 1 Mbps dla stabilnej transmisji audio i video.
Uczestnik powinien mieć zainstalowane oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów, np. przeglądarka internetowa oraz oprogramowanie biurowe typu Office do pracy z dokumentami oraz arkuszami kalkulacyjnymi Excel.
Uczestnicy proszeni są o przetestowanie swojego połączenia internetowego i sprzętu przed rozpoczęciem szkolenia.
Każdy Uczestnik loguje się do platformy/komunikatora z własnego konta i uczestniczy w szkoleniu na osobnym urządzeniu. Nie dopuszcza się uczestnictwa w usłudze za pomocą jednego konta przez więcej niż jednego Uczestnika.