Wykorzystanie Chat GPT w marketingu, sprzedaży i Przemyśle 4.0: Zrównoważona automatyzacja i zielona transformacja
Wykorzystanie Chat GPT w marketingu, sprzedaży i Przemyśle 4.0: Zrównoważona automatyzacja i zielona transformacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
- pracownicy firm (zwłaszcza z obszaru Przemysł 4.0), szukający nowych technologii do efektywnego zarządzania i zwiększenia produktywności
- pracownicy działów tj. dział marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, IT i e-commerce, którzy chcą zintegrować ChatGPT do swoich codziennych zadań, aby usprawnić pracę, poprawić efektywność i kreatywność.
- każda osoba, chcąca rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, w celu dostosowania swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie woj. śląskiego, które poszukują adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Wykorzystanie Chat GPT w marketingu, sprzedaży i Przemyśle 4.0: Zrównoważona automatyzacja i zielona transformacja” przygotowuje uczestników do samodzielnego i efektywnego stosowania narzędzi sztucznej inteligencji, w tym Chat GPT, w automatyzacji procesów obsługi klienta, działaniach marketingowych, tworzeniu treści, zarządzaniu dokumentacją, a także w optymalizacji procesów produkcyjnych, zarządzaniu jakością, logistyce i wspieraniu innowacji w Przemyśle 4.0.cd. w Inf. dodatkowych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje podstawowe funkcje i zastosowania Chat GPT | Kryteria weryfikacji Definiuje zdolności modelu dotworzenia angażujących treści, analizowania danych z interakcji z klientami oraz proponowania działań marketingowych na podstawie analizy wyników (np. rekomendacje, segmentacja) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje procesy kreatywne pod kątem zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju i identyfikuje obszary do optymalizacji za pomocą Chat GPT, takie jak redukcja zużycia zasobów i minimalizacja śladu węglowego. Tworzy i wdraża efektywne strategie automatyzacji, które wspierają cele ekologiczne, zwiększając jednocześnie efektywność działań twórczych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje, jak rozwiązania cyfrowe, oparte na sztucznej inteligencji, mogą przyczynić się do efektywniejszego zarządzania infrastrukturą IT i serwerami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje ekologiczne korzyści związane z zastosowaniem Chat GPT do cyfryzacji procesów obsługi klienta | Kryteria weryfikacji Definiuje, w jaki sposób zastosować Chat GPT by poprawić efektywność procesów obsługi klienta, prowadząc do zmniejszenia liczby godzin pracy ludzkich, co przekłada się na mniejsze zużycie energii i zasobów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Charakteryzuje procesy pod kątem ich wpływu na środowisko i identyfikuje możliwości automatyzacji działań w celu minimalizacji śladu węglowego. Projektuje i wdraża strategie optymalizacji z wykorzystaniem narzędzi AI, takich jak Chat GPT, aby wspierać zrównoważony rozwój i efektywne wykorzystanie zasobów. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby, w jakie automatyzacja procesów za pomocą Chat GPT wspiera zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje metody tworzenia treści marketingowych zorientowanych na ekologię i zrównoważony rozwój | Kryteria weryfikacji Przedstawia metody integrowania tematów związanych z ochroną środowiska, odpowiedzialnością społeczną i ekonomią cyrkularną w treściach reklamowych, postach w mediach społecznościowych, artykułach czy materiałach promujących produkty lub usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje procesy komunikacyjne i identyfikuje obszary wymagające optymalizacji z wykorzystaniem Chat GPT. Projektuje i wdraża rozwiązania automatyzujące komunikację, takie jak generowanie treści, zarządzanie e-mailami czy tworzenie raportów, aby zwiększyć efektywność i jakość przekazu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje, jak za pomocą Chat GPT można zoptymalizować zarządzanie komunikacją z klientem i e-mailami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje metody generowania raportów marketingowych z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe elementy raportów marketingowych, które uwzględniają cele zrównoważonego rozwoju (CSR) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Analizuje potrzeby organizacyjne i generuje harmonogramy spotkań za pomocą Chat GPT, uwzględniając dostępność uczestników i priorytety zadań. Optymalizuje proces planowania, tworząc automatyczne przypomnienia i agendy, aby zwiększyć efektywność zarządzania czasem i zasobami. | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody dostępne w Chat GPT, które wspierają automatyzację planowania spotkań i rekrutacji, a także wskazuje metody, w jakich Chat GPT może integrować się z systemami zarządzania kandydatami (ATS –Applicant Tracking Systems),umożliwiając szybsze przetwarzanie aplikacji, segregowanie i analizowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje możliwości automatyzacji tworzenia opisów projektów z wykorzystaniem Chat GPT w Przemyśle 4.0 | Kryteria weryfikacji Definiuje metody automatyzacji tworzenia opisów projektów za pomocą narzędzi AI, wspierające efektywność procesów produkcyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Charakteryzuje procesy kreatywne pod kątem ich zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju i identyfikuje możliwości minimalizacji zużycia zasobów poprzez zastosowanie Chat GPT. Projektuje i wdraża strategie automatyzacji działań twórczych, które wspierają ekologiczne cele organizacji, jednocześnie zwiększając efektywność i innowacyjność procesów. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby optymalizacji procesów kreatywnych przy użyciu Chat GPT, z naciskiem na minimalizację zużycia zasobów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: ocenia wpływ indywidualnych postępowań na środowisko | Kryteria weryfikacji Definiuje przyjmowanie w życiu prywatnym postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawia się nad wpływem własnych zachowań na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
Moduł 1: Wprowadzenie do Chat GPT
- Co to jest Chat GPT i jakie ma zastosowania.
- Podstawy obsługi Chat GPT.
- Zastosowanie Chat GPT w redukcji emisji papieru poprzez automatyzację procesów cyfrowych.
- Korzyści ekologiczne płynące z cyfryzacji obsługi klienta.
- Minimalizacja zużycia zasobów dzięki automatyzacji działań związanych z tworzeniem treści.
- Wspieranie zrównoważonej transformacji poprzez zastosowanie energooszczędnych technologii AI.
Moduł 2: Zastosowanie sztucznej inteligencji w tworzeniu treści oraz zarządzaniu dokumentacją i materiałami wizualnymi
- Wsparcie Chat GPT w tworzeniu i formatowaniu dokumentów, raportów i prezentacji.
- Automatyzacja tworzenia szablonów e-maili i zarządzanie skrzynką odbiorczą.
- Promowanie e-komunikacji w celu redukcji śladu węglowego związanej z fizyczną dystrybucją papierowych dokumentów.
- Oszczędność energii poprzez zoptymalizowane zarządzanie e-mailami i automatyzację procesów.
- Tworzenie szablonów promujących ekologiczne i zrównoważone działania firmy.
- Tworzenie prezentacji uwzględniających cele zrównoważonego rozwoju.
- Wykorzystanie ekologicznych materiałów w komunikacji wizualnej.
- Generowanie skryptów do materiałów promujących zieloną transformację.
- Przygotowanie treści wizualnych do kampanii społecznych dotyczących ochrony środowiska.
Moduł 3: Zastosowanie sztucznej inteligencji w komunikacji z klientem i działaniach marketingowych
- Automatyzacja obsługi klienta.
- Wsparcie w komunikacji z klientem i analiza trendów w zakresie ekologii i zrównoważonego rozwoju na rynku.
- Generowanie treści marketingowych przy pomocy AI.
- Tworzenie treści promujących zielone produkty i usługi.
- Tworzenie kampanii marketingowych uwzględniających ekologię i zrównoważony rozwój.
- Wdrażanie zrównoważonych praktyk w komunikacji marketingowej (np. promowanie zero-waste, eko-produktów).
- Opracowywanie treści promujących odpowiedzialność społeczną firmy (CSR)
- Generowanie raportów marketingowych uwzględniających cele zrównoważonego rozwoju (CSR).
Moduł 4: Organizacyjne zastosowanie Chat GPT
- Planowanie agend i organizacja spotkań oraz eventów
- Wsparcie w rekrutacji i tłumaczenia dokumentów.
- Redukcja kosztów energetycznych poprzez organizowanie spotkań online i optymalizację harmonogramów.
- Wykorzystanie Chat GPT do promowania zrównoważonej polityki pracy zdalnej.
- Tłumaczenie i tworzenie treści dotyczących polityki firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Planowanie i wdrażanie procesów rekrutacyjnych promujących zielone miejsca pracy.
Moduł 5: Chat GPT jako narzędzie do generowania pomysłów i wsparcie kreatywne zwłaszcza w Przemyśle 4.0
- Generowanie pomysłów na innowacyjne projekty wspierające zrównoważoną produkcję.
- Wsparcie AI dla inżynierów i projektantów w szybkim opracowywaniu nowych rozwiązań wizualnych w celu przyspieszania wprowadzania innowacji.
- Tworzenie opisów projektów i automatyzacja prostych zadań tekstowych.
- Optymalizacja procesów projektowych poprzez automatyzację tworzenia opisów produktów i dokumentacji technicznej.
- Generowanie treści promujących ekologię i zrównoważone rozwiązania zwłaszcza w Przemyśle 4.0 (oszczędność energii czy recykling w procesach przemysłowych)
- Wykorzystanie kreatywnych narzędzi Chat GPT do opracowywania koncepcji dla kampanii proekologicznych.
- Tworzenie treści promujących zrównoważoną produkcję i ekologiczne rozwiązania w procesach przemysłowych.
- Tworzenie opisów projektów w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.
- Zmniejszanie zużycia zasobów poprzez cyfrową automatyzację procesów kreatywnych.
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami
DZIEŃ DRUGI:
Moduł 6: Zastosowanie Chat GPT w branżach wymagających analizy danych i zarządzania projektem
- Analiza danych i generowanie raportów.
- Wsparcie w zarządzaniu projektami i generowanie propozycji biznesowych.
- Generowanie raportów dotyczących śladu węglowego w działalności firmy.
- Ułatwienie monitorowania zrównoważonego rozwoju i redukcji emisji poprzez analizę danych.
- Tworzenie strategii projektowych promujących zielone innowacje i zrównoważony rozwój.
- Zoptymalizowanie procesów projektowych w celu minimalizacji zasobów potrzebnych do realizacji celów biznesowych.
Moduł 7: Zastosowanie Chat GPT w optymalizacji procesów produkcyjnych w Przemyśle 4.0
- Automatyzacja zadań produkcyjnych przy wykorzystaniu Chat GPT do monitorowania danych i generowania optymalnych strategii działania.
- Wsparcie w tworzeniu i optymalizacji cyfrowych bliźniaków (digital twins) procesów produkcyjnych, umożliwiające symulacje i usprawnienia przed wdrożeniem zmian.
- Analiza danych produkcyjnych w czasie rzeczywistym w celu prognozowania awarii maszyn i usprawniania działań związanych z konserwacją prewencyjną.
- Wspieranie działań związanych z efektywnością energetyczną i redukcją emisji w zakładach produkcyjnych dzięki analizie danych i raportowaniu wpływu środowiskowego.
Moduł 8: Chat GPT w zarządzaniu jakością i logistyce w Przemyśle 4.0
- Wykorzystanie Chat GPT do automatyzacji procesów zarządzania jakością poprzez monitorowanie wyników testów i identyfikację potencjalnych problemów.
- Optymalizacja logistyki wewnętrznej i zewnętrznej poprzez analizę przepływu towarów oraz optymalizację tras dostaw w oparciu o bieżące dane i prognozy.
- Tworzenie raportów jakości w czasie rzeczywistym z zastosowaniem AI, co pozwala na natychmiastowe działania korekcyjne w celu minimalizacji odpadów.
- Usprawnienie procesów magazynowych oraz zarządzania zasobami przy zastosowaniu Chat GPT do generowania raportów dotyczących stanu zapasów i prognozowania potrzeb logistycznych.
Moduł 9: Wspieranie innowacji i rozwoju produktów z wykorzystaniem AI w Przemyśle 4.0
- Wykorzystanie Chat GPT do analizy rynkowej i generowania pomysłów na innowacje produktowe w oparciu o aktualne trendy i dane rynkowe.
- Tworzenie koncepcji nowych produktów i usług w oparciu o potrzeby klientów, z automatyzacją procesów badawczo-rozwojowych (R&D).
- Wsparcie w projektowaniu produktów zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju, minimalizując zużycie materiałów i optymalizując procesy produkcyjne.
- Automatyzacja komunikacji z partnerami i klientami w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Przemyśle 4.0, promujących zieloną transformację.
Moduł 10: Test walidacyjny
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktyczne z przerwami.
Łącznie: 22h dydaktyczne z przerwami (wg organizatora kursu) = 16:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR).
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części szkoleniowej (stricte merytorycznej) z częścią praktyczną (warsztatową), dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Zakłada się realizacje szkolenia w cześci teoretycznej o wymiarze 11 h dydakt. oraz cześci praktycznej o wymiarze 11h dydaktycznych, co daje łącznie 22h dydaktyczne.
Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb i oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności omawianych modułów.
Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przez uczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
................................................................
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17: Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
W związku z powyższym, niniejsze szkolenie jest kluczowe dla rozwijania zielonych kompetencji w kontekście zielonej gospodarki. Zielone umiejętności są niezbędne, aby pracownicy mogli efektywnie działać w sektorze zielonej gospodarki, który koncentruje się na odnawialnych źródłach energii, niskoemisyjnych technologiach oraz zasobooszczędności. Takie szkolenie umożliwia pracownikom zdobycie wiedzy i umiejętności, które przyczyniają się do tworzenia zielonych miejsc pracy, wspierających efektywność energetyczną i surowcową oraz ograniczanie emisji gazów cieplarnianych. Poprzez wykorzystanie Chat GPT w różnych aspektach działalności zawodowej, uczestnicy szkolenia będą mogli przyczynić się do ochrony i odtwarzania ekosystemów oraz adaptacji do zmian klimatu, co jest fundamentem zielonej gospodarki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Moduł 1: Wprowadzenie do Chat GPT | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Moduł 2: Zastosowanie sztucznej inteligencji w tworzeniu treści oraz zarządzaniu dokumentacją i materiałami wizualnymi | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Moduł 3: Zastosowanie sztucznej inteligencji w komunikacji z klientem i działaniach marketingowych | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Moduł 4: Organizacyjne zastosowanie Chat GPT | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Moduł 5: Chat GPT jako narzędzie do generowania pomysłów i wsparcie kreatywne zwłaszcza w Przemyśle 4.0 | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Moduł 6: Zastosowanie Chat GPT w branżach wymagających analizy danych i zarządzania projektem | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Moduł 7: Zastosowanie Chat GPT w optymalizacji procesów produkcyjnych w Przemyśle 4.0 | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Moduł 8: Chat GPT w zarządzaniu jakością i logistyce w Przemyśle 4.0 | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 przerwa | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Moduł 9: Wspieranie innowacji i rozwoju produktów z wykorzystaniem AI w Przemyśle 4.0 | Prowadzący Dariusz Adamczyk | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Moduł 10: Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto204,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto204,55 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Adamczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
CIĄG DALSZY OPISU POLA CEL EDUKACYJNY (ZGODNIE Z POLECENIEM ADMINISTRATORA BUR PARP POZOSTAŁY TEKST, KTÓRY NIE ZMIEŚCIŁ SIĘ W POLU "CEL EDUKACYJNY" ZE WZGLĘDU NA LIMIT OGRANICZONY DO 500 ZNAKÓW, WPISANO TUTAJ):
Uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do wdrażania praktyk zrównoważonego rozwoju, minimalizacji zużycia zasobów oraz redukcji śladu węglowego w swoich organizacjach. W zakresie zielonych kompetencji szkolenie umożliwi krytyczne analizowanie wpływu działań na środowisko, promowanie postaw proekologicznych oraz stosowanie świadomych, zrównoważonych praktyk, które minimalizują negatywne oddziaływanie na otoczenie.
Szkolenie odpowiada na potrzeby współczesnych organizacji, łącząc innowacyjne technologie z ideą zrównoważonego rozwoju i zielonej transformacji (koniec opisu celu edukacyjnego).
..........................................................
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe ( m.in. skrypt/konspekt) zapisane na pen drive, co pozwoli na minimalizację zużycia papieru i przyczyni się do ochrony środowiska, jednocześnie zapewniając wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów.
..........................................................
Zgodnie z Wykazem obszarów i grup technologii, w odniesieniu do których operatorzy powinni weryfikować usługę rozwojową pod względem spełniania kryterium powiązania z RIS i PRT, w przypadku czego możliwe jest otrzymanie dodatkowych 5 pkt za udział w usłudze dostosowanej do wymienionych w tym Wykazie branż informujemy, że niniejsze szkolenie wpisuje się w OBSZAR TECHNOLOGICZNY: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne – 4.7 Technologie telekomunikacyjne i informacyjne wspierające przemysł 4.0 (podgrupa: Technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego wg RIS Woj. Śląskiego 2030).
.................................................................
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Osoba przeprowadzająca usługę (trener) wykona również działania związane ze skompletowaniem dokumentacji walidacyjnej tj. zbierze od uczestników szkolenia dokumenty do Analizy dowodów i deklaracji oraz rozda uczestnikom test teoretyczny, a następnie zbierze wypełnione testy. Trener nie będzie ingerował w jakikolwiek sposób w proces wypełniania dokumentacji walidacyjnej ani w jej ocenę (tj. trener nie ocenia i nie weryfikuje osiągniętych efektów uczenia się). Analiza dowodów i deklaracji i Test teoretyczny zostaną ocenione po zakończeniu realizacji usługi przez osobę walidującą. Walidator ocenia i weryfikuje osiągnięte efekty uczenia się.
....................................................................
Niniejsza karta zawiera dane osoby walidującej (imię i nazwisko, e-mail, opis doświadczenia). Zgodnie z Zał. 2 do Regulaminu BUR (PARP): „Dane dotyczące osoby walidującej, są widoczne wyłącznie dla Administratora BUR oraz Administratora Regionalnego". Powyższe powoduje, że te dane są ukryte (niewidoczne) dla osób nie pełniących w/w ról.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 8 osób (maksymalnie 15 z uwagi na konieczność zapewnienia komfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności usługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć).
...........................................
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie.
...........................................
Efekty kształcenia zostały opracowane w oparciu o informacje opublikowane na stronie operatora tj. Załącznik 4. Wykaz przykładowych zielonych umiejętności, opracowany przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO w ramach Konkursu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) konkurs uzupełniający.
Informacje dodatkowe
Wszelkie materiały (teksty, grafiki, zdjęcia itp.) przedstawione w niniejszej Karcie usługi są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j.Dz.U.2022 poz. 2509). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody RECON Consulting jest zabronione.
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc.
W trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora, WUP Katowice lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- §3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi