Szkolenie z zakresu rozwoju umiejętności trenerskich, facylitacji, technik prezentacyjnych i wystąpień publicznych.
Szkolenie z zakresu rozwoju umiejętności trenerskich, facylitacji, technik prezentacyjnych i wystąpień publicznych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą doskonalić swoje kompetencje w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów, spotkań oraz wystąpień publicznych. Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, które mają już doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, ale chcą udoskonalić swoje umiejętności
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji07-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do rozwinięcia umiejętności niezbędnych do efektywnego przekazywania wiedzy, angażowania grupy, zarządzania procesem szkoleniowym oraz budowania pewności siebie podczas wystąpień. Szkolenie łączy teorię z praktyką, umożliwiając rozwój warsztatu trenerskiego, poprawę komunikacji i doskonalenie technik prezentacyjnych w sposób dynamiczny i interaktywny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Prowadzi angażujące szkolenia ifacylitacje. | Kryteria weryfikacji Przekazuje wiedzę, dobieraodpowiednie metody szkoleniowe oraz zarządza dynamiką grupy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Dobiera techniki prezentacyjne itechniki wystąpień publicznych. | Kryteria weryfikacji Opanowuje sposoby budowaniapewności siebie, pracy nad głosem, mową ciała oraz angażowania odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i opisuje technikiaktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Skutecznie komunikuje się i zarządzainterakcją z uczestnikami. | Kryteria weryfikacji Reaguje na trudne sytuacje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje relacje podczas wystąpień iszkoleń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane do oosób, które chcą doskonalić swoje kompetencje w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów, spotkań oraz wystąpień publicznych.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną (45 minut).
->Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi. Warunki organizacyjne:
->Skompletowanie jednej grupy uczestników 2-4 osobowej
->Przydzielenie każdej z osób miejsca siedzącego i stolika
Program:
Dzień 1: Udana prezentacja
- Przywitanie, wypełnienie testu początkowego
- Warunki skutecznej prezentacji.
- Kluczowe warunki udanej prezentacji.
-Jak prezentować dane liczbowe by nie zanudzić słuchaczy?
- Prezentacja jako opowieść
- rola angażującej narracji. Modele strukturalne angażujących i perswazyjnych opowieści.
- Typologia opowieści a cele i kontekst prezentacji. Zastosowanie "story arc" w celu budowania dramaturgii i poruszania emocji. Oś przekazu, ewolucja postaci i rola koniktu.
- Komunikacja niewerbalna. Style komunikacji niewerbalnej. Rodzaje komunikatów niewerbalnych i interakcyjnych.
-Język ciała jako narzędzie komunikacji.
Dzień 2: Efektywna komunikacja
- Komunikacja poprzez głos. Intonacja i modulacja
- w jaki sposób wykorzystywać tembr i natężenie oraz barwę głosu. Warunki akustyczne pomieszczenia a techniki mówienia. - Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z audytorium. Analiza potrzeb i oczekiwań odbiorców prezentacji. -Rozpoznawanie i podążanie za reakcjami odbiorców. Rola rekwizytów i innych "haczyków" na uwagę.
- Prezentacja jako dialog. Rola interakcji z audytorium w podnoszeniu skuteczności prezentacji. Aktywne słuchanie - rodzaje technik i ich zastosowanie.
- Odgrywanie przez uczestników w ramach ćwiczeń scen pokazujących właściwą modulację głosu.
- Podsumowanie szkolenia, nabytej wiedzy i umiejętności; uwagi.
- Zakończenie szkolenia, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych po szkoleniu.
Walidacja efektów uczenia się: test końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Test początkowy; Udana prezentacja cz. 1 | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Udana prezentacja cz. 2 | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Efektywna komunikacja cz. 1 | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Efektywna komunikacja cz. 2 | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja efektów uczenia się: test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Rudzka - Głodzik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notatnik, długopis i teczkę. Ponadto, w toku szkolenia, uczestnik będzie otrzymywał wydrukowane karty pracy, artykuły do przeczytania w domu, ćwiczenia do uzupełniania oraz na swój adres mailowy otrzyma linki do lmów i materiałów związanych z tematem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia testu końcowego.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi