WERBOSENSOMOTORYKA® - Zaburzenia funkcji słuchowych. Kurs wieloaspektowej diagnozy i terapii
WERBOSENSOMOTORYKA® - Zaburzenia funkcji słuchowych. Kurs wieloaspektowej diagnozy i terapii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Logopedia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do logopedów, neurologopedów, pedagodów, nauczycieli, psychologów, fizjoterapeutów oraz terapeutów integracji sensorycznej pracujących z pacjentami z problemami przetwarzania słuchowego.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek-Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery - sezon 1, Nowy start w Małopolsce z EURESem, dla firm w okresowych trudnościach (SWO)
Od uczestników wymagane jest posiadanie ogólnej wiedzy o budowie twarzoczaszki oraz doświadczenia w pracy z pacjentem logopedycznym/uczniem/podopiecznym.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji14-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po ukończeniu kursu przygotowany będzie do skutecznej pracy z dziećmi z trudnościami z zakresu APD przy wykorzystaniu właściwych narzędzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i diagnozuje zaburzenia przetwarzania słuchowego pacjenta | Kryteria weryfikacji Definiuje istotę zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (APD ) oraz podstawową terminologię w tym obszarze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposób objawiania się zaburzenia przetwarzania słuchowego u pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Rozróżnia i definiuje nadwrażliwość / męczliwość słuchową | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wpływ motoryki na jakość słyszenia | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Dokonuje oceny w kierunku hipermobilności oraz kontroli posturalnej | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Wyszczególnia i rozróżnia etapy i elementy diagnozy APD pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik orientuje się i wykonuje terapię funkcji słuchowych pacjenta | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady prowadzenia ćwiczeń słuchowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętnie dobiera ćwiczenia do profilu klinicznego dziecka z APD | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Orientuje się i stymuluje funkcje słuchowe pacjenta od okresu niemowlęcego po wiek szkolny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki testów wyższych funkcji słuchowych | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Planuje i tworzy program terapeutyczny pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Wyszczególnia i charakteryzuje filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego | Kryteria weryfikacji Definiuje różne poziomy filary wsparcia dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Podejmuje sposoby wsparcia pacjenta przy nadwrażliwości słuchowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Dokonuje regulacji zaburzeń przetwarzania słuchowego u pacjentów | Kryteria weryfikacji Definiuje regulację wpływu na percepcję słuchową i jakość terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyszczególnia i opisuje strefy regulacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Orientuje się w teorii poliwagalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Definiuje i dobiera warunki sprzyjające regulacji zaburzeń przetwarzania słuchowego u pacjentów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik planuje oraz wykonuje terapię nadwrażliwości słuchowej | Kryteria weryfikacji Podejmuje i definiuje aktywności poprawiające regulację nadwrażliwości słuchowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji Wykonuje ćwiczenia motoryczne mające wpływ na jakość słyszenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Definiuje i dobiera aktywności wzmacniające stabilizację centralną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa ma na celu przygotowanie Uczestników do do skutecznej pracy z dziećmi z trudnościami z zakresu APD przy wykorzystaniu właściwych narzędzi.
Kurs skierowany do logopedów, neurologopedów, pedagodów, nauczycieli, psychologów, fizjoterapeutów oraz terapeutów integracji sensorycznej pracujących z pacjentami z problemami przetwarzania słuchowego.
Od uczestników wymagane jest posiadanie ogólnej wiedzy o budowie twarzoczaszki oraz doświadczenia w pracy z pacjentem logopedycznym/uczniem/podopiecznym.
PROGRAM KURSU:
Moduł 1 - Zaburzenia przetwarzania słuchowego. Diagnoza. Wsparcie:
- Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (APD ) - istota zaburzenia
- Czym jest centralne przetwarzanie bodźców dźwiękowych
- Przyczyny APD
- W jaki sposób objawiają się Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
- Nadwrażliwość / męczliwość słuchowa – objawy, rodzaje, sposoby wsparcia
- Wpływ motoryki na jakość słyszenia
- Ocena w kierunku hipermobilności
- Ocena kontroli posturalnej
- Etapy i elementy diagnozy APD:
- Badania słuchu niezbędne przy diagnozie APD
- Testy behawioralne wyższych funkcji słuchowych
- Profile kliniczne
- Filary wsparcia osób z Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego
- Treningi słuchowe
- Analiza wyników testów wyższych funkcji słuchowych
- O rozwoju percepcji słuchowej
Moduł 2 - Terapia funkcji słuchowych:
- Zasady prowadzenia ćwiczeń słuchowych
- Dobór ćwiczeń do profilu klinicznego dziecka z APD
- Stymulacja funkcji słuchowych od okresu niemowlęcego po wiek szkolny / cel i prezentacja ćwiczeń, praca warsztatowa:
- Wykrywanie dźwięku
- Świadomość dźwięku
- Budowanie reakcji na dźwięk
- Różnicowanie i identyfikowanie cech dźwięku
- Lokalizowanie dźwięków
- Rytmy
- Identyfikowanie dźwięków
- Ćwiczenia słuchu werbalnego na samogłoskach
- Ćwiczenia rozwijające bezpośrednią pamięć słuchową
- Ćwiczenia słuchowe rozwijające sekwencyjność
- Ćwiczenia rozwijające selekcję słuchową
- Różnicowanie i identyfikowanie słów
- Ćwiczenia stymulujące funkcje fonologiczne
- Ćwiczenia prozodyczne.
- Ćwiczenia słuchowo-ruchowe
- Case study
- Analiza wyników testów wyższych funkcji słuchowych oraz tworzenie programu terapeutycznego
Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego. Regulacja. Terapia nadwrażliwości słuchowej:
- Filary wsparcia. Jak pomóc dziecku z Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego ma różnych poziomach:
- technologie wspierające terapię dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego
- strategie postępowania w codziennym życiu (domu, szkole, przedszkolu)
- terapia wspomagająca dziecko z APD
- dla logopedy, pedagoga, psychologa
- treningi słuchowe
- Sposoby wsparcia przy nadwrażliwości słuchowej
- Regulacja – wpływ na percepcję słuchową i jakość terapii
- Strefy regulacji
- Teoria poliwagalna czyli o nerwie błędnym
- Warunki sprzyjające regulacji (m.in. o diecie normalizującej poziom kortyzolu, rodzaju komunikatów, nastawienie na zasoby, wyregulowany dorosły)
- Aktywności poprawiające regulację:
- trening autogenny Schulza
- masaż proprioceptywny
- techniki oddechowe
- pobudzanie nerwu błędnego
- medytacja prowadzona
- gruntowanie
- uważność
- Ćwiczenia motoryczne mające wpływ na jakość słyszenia
- Aktywności wzmacniające stabilizację centralną
- Dyskusja
Walidacja
Korzyści z udziału w kursie:
- Praktyczna wiedza i umiejętności
Po szkoleniu nabierzesz pewności siebie w pracy z APD, a także zdobędziesz niezbędną wiedzę do aplikowania o wymarzone stanowisko, wdrożysz nowe techniki diagnostyczno-terapeutyczne, oszczędzając czas i zwiększając efektywność. Będziesz świetnie przygotowany merytorycznie i praktycznie.
- Kompleksowe materiały PDF
Otrzymasz obszerne materiały szkoleniowe
- Dożywotni dostęp
Zyskujesz nieograniczony czasowo dostęp do materiałów szkoleniowych
Techniki aktywne podczas zajęć: dyskusja, warsztat, praca własna, pogadanka, case study, symulacje, praca na zasobach, praca na materiałach
Forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielenie i udostępnianie ekranu oraz efektów prac, praca na dok.
W trakcie usługi zaplanowane są przerwy, które
nie są wliczone do procesu kształcenia
(do czasu trwania i kosztu usługi).Walidacja wliczona jest do procesu kształcenia (czasu trwania i kosztu usługi)
Liczba godzin teoretycznych: 8h
Liczba godzin praktycznych: 13h
WAŻNE! 1h = 45 min
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien zapoznać się z ogólnodostępną literaturą z zakresu pracy z dziećmi z trudnościami z zakresu APD.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 1 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 2 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 3 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 4 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 5 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Przerwa | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 6 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 7 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 8 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:20 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Moduł 1. Zaburzenia przetwarzania słuchowego: Temat 9 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Moduł 2 - Terapia funkcji słuchowych: Temat 1 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Moduł 2 - Terapia funkcji słuchowych: Temat 2 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Przerwa | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Moduł 2 - Terapia funkcji słuchowych: Temat 3 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Moduł 2 - Terapia funkcji słuchowych: Temat 4 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Moduł 2 - Terapia funkcji słuchowych: Temat 5 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 1 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 2 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 3 i 4 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 5 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Przerwa | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 6 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 7 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 8 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 9 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Moduł 3 - Filary wsparcia dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego: Temat 10 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Violetta Podsiadła-Kabacińska | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:20 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Walidacja - rozmowa na żywo, udostęp. testu i współdziel. ekranu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto80,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto80,95 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Violetta Podsiadła-Kabacińska
dziećmi z opóźnieniami i zaburzeniami rozwojowymi. Asystowała Pani Aleksandrze Ładzie podczas różnorodnych szkoleń i warsztatów dotyczących pobierania pokarmu przez dzieci z poważnymi wyzwaniami
rozwojowymi. Od ponad 25 lat szkoli i pracuje z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Diagnozuje przyczyny trudności i zaburzeń rozwojowych u dzieci. Zajmuje się pracą z dziećmi z niedosłuchem, z zaburzeniami przetwarzania bodźców sensorycznych oraz różnorodnymi zaburzeniami mowy i języka. Specjalizuje się w pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz z nieprawidłowościami w zakresie kontroli postawy i napięcia mięśniowego. Liczne szkolenia i studia Somatic Experiencing®. Opracowała autorskie kilkumodułowe szkolenie WERBOsensoMOTORYKA® oraz poradniki: TRENING SŁUCHOWY - zabawy, ćwiczenia krok po kroku, od wieku niemowlęcego po szkolny oraz Dziecko z zaburzeniami
przetwarzania sensorycznego w terapii logopedycznej i pedagogicznej. Stworzyła i prowadzi od ponad 10 lat Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczno-Szkoleniowe LOGO SENS. Posiada ponad 200h doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z ww. obszarów rokrocznie przed terminem realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na początku kursu Uczestnicy otrzymują materiały w wersji elektronicznej (prezentację) przygotowane dla danego kursu.
Warunki uczestnictwa
Organizator zastrzega sobie, iż może poprosić Uczestnika o przedłożenie właściwej dokumentacji, poświadczającej posiadaną wiedzę anatomiczną.
Wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie REGULAMINU usług ZAKLAMERKOWANI.PL na zaklamerkowani.pl
Uczestnik ma zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu
Wymagane 100% obecności
Uczestnik wyraża zgodę na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek do rozliczenia usługi
Organizator zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia usługi zgłosić Organizatorowi dodatkowe wymagania/swoje potrzeby dot. umożliwienia mu udziału w usłudze
Informacje dodatkowe
Uczestnik powinien zapisać się na usługę na 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia
Usługa realizowana jest w ramach działalności Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego
Podstawa zwolnienia z VAT:
art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w tym Organizator nie pokrywa kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem lub wyżywieniem
Zawarto umowę z: WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój, WUP w Krakowie w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – ZOOM
- Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na minimum 3 dni przed rozpoczęciem usługi
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
- Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej
ZOOM:
Wymagania systemowe:
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
- Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
System operacyjny:
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej.
- Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany