Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy/pracowniczki odpowiedzialni/ne za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do pozyskiwania (w tym w procesie rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników w ramach dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling) oraz kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Bada stopień zaspokojenia potrzeb kadrowych firmy (np. liczba obsadzonych stanowisk w stosunku do liczby ogłoszeń). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest stopa rotacji kadry (procent pracowników opuszczających firmę w określonym okresie). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Ocenia trafność i rzetelność stosowanej metody oceny potencjału zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocena adekwatność metody oceny do specyfiki branży, stanowiska pracy i kultury organizacyjnej firmy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy identyfikowane potrzeby dotyczące potencjału pracowników są zgodne z głównymi celami biznesowymi i strategicznymi firmy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy branżowe i rynkowe, które wpływają na wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenia pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Analizuje, czy zróżnicowanie pracowników przyczynia się do podejmowania lepszych, bardziej przemyślanych decyzji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Bada stopień zadowolenia i zaangażowania pracowników z uwzględnienia różnorodności w miejscu pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Ocenia, czy programy rekrutacyjne przyciągają kandydatów o różnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ocenia trafności procesów selekcji w identyfikowaniu kandydatów posiadających odpowiednie kompetencje i talenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Bada stopnień integracji pracowników o różnym pochodzeniu, doświadczeniach i talentach w zespole i kulturze organizacyjnej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność narzędzi HR w monitorowaniu poziomu kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Bada częstotliwość i regularność monitorowania kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Ocenia elastyczność narzędzi i procesów HR w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia i rozwiązania HR do identyfikowania nowych wyzwań organizacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Bada stopień, w jakim narzędzia HR umożliwiają identyfikację różnic pomiędzy aktualnymi kompetencjami pracowników a nowymi wymaganiami. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Wymienia programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia procesy identyfikacji potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Bada, czy programy rozwoju uwzględniają różnorodność możliwych ścieżek kariery w ramach organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Ocena, czy zespół pracowników odzwierciedla różnorodność pod względem doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego i poglądów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Monitoruje środowiska pracy pod kątem włączania i szanowania różnorodności pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Bada dostępność różnorodnych szkoleń i programów rozwoju dla pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia zaangażowanie kierownictwa i menedżerów w promowanie kultury stałego rozwoju w organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Analizuje jakość komunikacji w organizacji pod kątem zachęcania do eksploracji nowych pomysłów i wyzwań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Promuje środowisko pracy pod kątem zachęty do eksperymentowania, uczenia się na błędach i poszukiwania nowych sposobów rozwiązywania problemów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ogólny cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
- Przekazanie umiejętności identyfikowania i wykorzystywania potencjału pracowników.
- Budowanie kultury pracy sprzyjającej adaptacji do zmian i stałemu rozwojowi.
- Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy ( prezentacja)
- Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja)
- Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. (praca w grupie)
- Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach)
- Metody oceny potencjału zawodowego (praca w grupach, praca indywidualna)
- Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidalana)
- Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników (prezentacja, wykład, praca w grupach)
- Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja, wykład)
- Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach)
- Kształtowanie kultury wspierającej zróżnicowanie i rozwój (prezentacja, praca w grupach)
- Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja)
- Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach)
- Budowanie programów rekrutacji i onboardingu (praca w grupach, praca indywidualna)
- Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna)
- Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju (praca indywidualna, praca w grupie)
- Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna)
- Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie)
- Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)
- Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie)
- Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)
- Inicjowanie programów wymiany wiedzy (prezentacja, praca w grupie)
- Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. (prezentacja)
- Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń. (praca w grupie)
- Promowanie reskillingu i kultury stałego rozwoju (dyskusja, ćwiczenia indywidualne)
- Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy. (dyskusja)
- Ćwiczenia indywidualne rozwijające umiejętności reskillingu i adaptacji do nowych kompetencji. (ćwiczenia indywidualne)
- Kształtowanie wartości i kultury pracy (prezentacja, praca w grupie)
- Warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja)
- Ćwiczenia praktyczne rozwijające umiejętności kształtowania pozytywnego nastawienia i gotowości do nauki. (praca w grupie)
- Walidacja:
test teoretyczny wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru)
- czas przeznaczony na wykonanie testu: 60 minut
- próg zaliczenia 60%
- metoda testu: 10 zadań - test wyboru (1pkt),
- osoba walidująca: Bogna Zaborowska
analiza dowodów i deklaracji - walidacja zgodna z harmonogramem
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń.
- Test wiedzy.
1 godzina zegarowa = 60 min. (przerwy są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipczart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy - wprowadzenie | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Metody oceny potencjału zawodowego | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników - analiza | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Kształtowanie kultury wspierającej zróżnicowanie i rozwój | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Budowanie programów rekrutacji i onboardingu | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Walidacja - analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Inicjowanie programów wymiany wiedzy | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Promowanie reskillingu i kultury stałego rozwoju | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Kształtowanie wartości i kultury pracy | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Walidacja - test teoretyczny wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Omówienie wyników testu | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Podsumowanie szkolenia - dyskusja | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 894,31 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Pieprzyk
Absolwentka Uniw im. A Mickiewicza oraz Un Ekonom w Poznaniu na Wydz Zarządzania.
Szkoleniowiec, pracownik resortu Ministerstwa Finansów, trenerka pracowników kontroli, handlowców, logistyków, zarządzających, biur obsługi klienta, księgowych, , biur rach. w zakresie m.in. procedur należytej staranności i poprawnej komunikacji, motywacji. Realizuje programy szkoleniowe obejmujące koncep. stanów ja Erica Berne’a, diagnoz potencjału osób oraz metody NVP, umożl. efektywne wyrażanie opinii i współpracę w zespole. Skutecznie motywuje pracowników, stosując „ekonomię wzmocnień” oraz techniki pochwał i krytyki.
Ekspertka praw.podatk. szkol. w BTLA i TAX & DUTY, W ostatnich 2 latach przeprowadziła ponad 120 godzin szkoleń również z zakresu komunikacji i motywacji. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia np: AUTONOMIA CONSUTLING Lucyna Ławniczak (40 g.) MRM CONSULTING Sp. z o.o., (12 g.) My Life Sp. z o.o. (24 g.), dla kl. TAX&DUTY (400 g.) RIPH Leszno (120 g.) Unia Gospodarcza Reg. Śrem (32 g.), DigooArti Karol Draśpa (24g.)
Dośw. zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Prezentacje w formie papierowej
2. Prezentacje w postaci projekcji na projektorze (opcjonalnie)
3. Program szkolenia
4. Flipchart
Warunki uczestnictwa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest: uczestnictwo w co najmniej 60% zajęć oraz zaliczenie testu końcowego.
Informacje dodatkowe
W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Podczas każdego dnia szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu.
Adres
Adres
- Szerokość geograficzna: 51.8014° N
- Długość geograficzna: 16.3142° E
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi