Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie.
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy/pracowniczki odpowiedzialni/ne za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie/menadżerki lub kandydaci/kandydatki na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową" przygotowuje do wykorzystywania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji, poprzez budowanie rozwiązań opartych o intermentoring, przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowym czy wdrażanie regulacji i rozwiązań prawnych sprzyjających zatrudnianiu osób starszych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Oblicza wskaźnik zatrudnienia i rotacji pracowników w różnych grupach wiekowych pozwala ocenić, jak firma radzi sobie z zarządzaniem różnorodnością wiekową oraz adaptacją do zmieniających się demograficznych warunków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Oblicza stopnień adaptacji nowych technologii przez firmę oraz jej pracowników, zwłaszcza w kontekście młodszych pokoleń, które mają wyższe oczekiwania wobec technologii w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje statystykę z ankiety i badania satysfakcji oraz zaangażowania pracowników w różnych grupach wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wprowadza elastyczne formy zatrudnienia i organizacji pracy, takich jak praca zdalna, elastyczne godziny pracy, praca na część etatu oraz programy work-life balance. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza:Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Ocenia jakość komunikacji oraz współpracy między pracownikami z różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Sprawdza efektywność programów szkoleniowych i integracyjnych, które mają na celu zrozumienie i zarządzanie różnicami pokoleniowymi. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji Monitoruje wskaźniki retencji oraz satysfakcji zawodowej pracowników starszych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Porównuje wskaźniki zatrudnienia osób starszych przed i po wprowadzeniu regulacji prawnych i rozwiązań sprzyjających ich zatrudnianiu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. | Kryteria weryfikacji Mierzy zasięg kampanii społecznych poprzez analizę liczby odbiorców, zaangażowania w mediach społecznościowych, liczby wyświetleń materiałów promocyjnych oraz udziału w wydarzeniach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ocenia poziom wsparcia i zaangażowania pracodawców w kampanie społeczne poprzez analizę liczby firm uczestniczących w kampanii, liczby partnerstw i koalicji na rzecz zatrudniania osób „50+”, oraz wdrożonych przez pracodawców programów i inicjatyw promujących zatrudnienie starszych pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza badania ankietowe i wywiady z pracownikami w różnych grupach wiekowych w celu zrozumienia ich oczekiwań dotyczących warunków pracy, elastyczności godzin pracy oraz możliwości pracy zdalnej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności:Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Efektywnie identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe, można je mierzyć poprzez dokładność i pełność zgromadzonych danych na temat różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje ankietę do pomiaru poziomu satysfakcji i zaangażowania wśród różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Analizuje rezultaty pracy zespołu, takich jak realizacja celów, terminowość dostarczania projektów, oraz ogólna wydajność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Analiza liczby i jakości programów, ich zasięgu oraz skuteczności w promowaniu współpracy między pokoleniami. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Przygotowanie ankiety, którą będzie obejmować regularne oceny umiejętności oraz badania satysfakcji, które będą pokazywały, czy pracownicy z różnych pokoleń zyskali nowe umiejętności i czy czują się bardziej usatysfakcjonowani z pracy i wzajemnej współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Mierzenie poziomu zaangażowania i satysfakcji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Ocenia wyników pracy zespołów, w tym realizacja celów, terminowość oraz wprowadzanie nowych pomysłów i rozwiązań, co wskazuje na pełne wykorzystanie potencjału pracowników z różnych pokoleń. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników. | Kryteria weryfikacji Monitorowanie i redukcja objawów wypalenia wśród starszych pracowników oraz mierzy poprzez regularne badania i ankiety dotyczące poziomu stresu, zmęczenia oraz zaangażowania pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Badania satysfakcji i ankiety dotyczące atmosfery w pracy, współpracy oraz relacji między pracownikami. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Analiza liczby i intensywności konfliktów międzypokoleniowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ogólny cel szkolenia: Wykorzystanie potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych o intermentoring. Przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Procesy demograficzne i ich wpływ na funkcjonowanie firmy
- Rejestracja i powitanie uczestników (dyskusja grupowa)
- Przedstawienie celu i programu szkolenia.
- Zapoznanie z prowadzącymi i uczestnikami.
- Wprowadzenie do procesów demograficznych (case study, analiza)
- Opis znaczenia procesów demograficznych w Polsce i Europie.
- Analiza zjawisk takich jak starzenie się społeczeństwa i zamiana pokoleń.
- Omówienie wpływu tych procesów na funkcjonowanie i rozwój firm.
- Analiza wpływu demografii na organizacje (case study, dyskusja w grupie)
- Case study dotyczące wpływu demografii na funkcjonowanie firm.
- Dyskusja na temat dostosowywania strategii firm do zmian demograficznych.
- Racjonalne wykorzystanie zasobów ludzkich (case study, praca w grupach)
- Identyfikacja działań pozwalających na efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich.
- Omówienie sposobów uwzględniania potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku.
- Przygotowanie charakterystyki pracowników różnych grup wiekowych (case study, ćwiczenia praktyczne - praca w grupach)
- Opis różnic między pokoleniami: wartości, styl pracy, potencjalne nieporozumienia.
- Ćwiczenia praktyczne dotyczące opracowywania charakterystyki pracowników.
Regulacje prawne i adaptacja kampanii społecznych
- Regulacje prawne dotyczące zatrudniania osób starszych (case study, analiza)
- Omówienie regulacji i rozwiązań prawnych sprzyjających zatrudnianiu osób starszych
- Analiza praktycznych przykładów wdrożenia regulacji w firmach.
- Adaptacja kampanii społecznych dla osób „50+” (case study, warsztaty - praca w grupach)
- Przegląd kampanii społecznych dotyczących wyrównywania szans dla osób „50+”.
- Warsztaty na temat adaptacji kampanii społecznych do potrzeb firmy.
- Identyfikacja potrzeb różnych grup wiekowych ( case study)
- Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych i zawodowych pracowników w różnych grupach wiekowych.
- Ćwiczenia praktyczne dotyczące analizowania potrzeb i planowania wsparcia.
- Oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych (analiza, warsztaty- praca w grupach)
- Analiza oczekiwań i aspiracji rozwojowych pracowników z różnych grup wiekowych.
- Opracowanie strategii rozwoju dostosowanej do potrzeb różnych pokoleń.
Wykorzystanie potencjału i efektywna współpraca. (wykład)
- Ocenianie i wykorzystanie potencjału różnych wiekowo grup pracowników (warsztaty- praca w grupach)
- Metody oceny i pozytywnego wykorzystania potencjału pracowników z różnych grup wiekowych.
- Inicjowanie i wspieranie pracy w zróżnicowanych wiekowo zespołach (case study)
- Techniki budowania efektywnych, zróżnicowanych wiekowo zespołów.
- Rozwiązywanie problemów związanych z różnorodnością wiekową w zespole.
- Budowanie rozwiązań wymiany kompetencji (case study)
- Opracowanie rozwiązań umożliwiających wymianę kompetencji i doświadczeń między pokoleniami.
- Przykłady i warsztaty dotyczące implementacji takich rozwiązań.
- Wdrażanie strategii zatrzymywania wiedzy przedemerytalnej. (case study, warsztaty- praca w grupach)
- Metody ukierunkowane na zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym.
- Planowanie działań i tworzenie planów przejrzystości i kontynuacji wiedzy.
Integracja, zapobieganie wypaleniu i budowanie kultury pracy.
- Integracja pracowników z różnych pokoleń (case study, warsztat - praca w grupach)
- Rozwiązania do włączania pracowników z różnych pokoleń w zespoły.
- Warsztaty dotyczące wykorzystania potencjału różnych pokoleń.
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu (case study)
- Techniki zapobiegania wypaleniu zawodowemu, szczególnie wśród starszych pracowników.
- Ćwiczenia i strategie wsparcia mentalnego i motywacyjnego.
- Budowanie kultury pracy opartych na wzajemnym szacunku. (case study, warsztat- praca w grupach)
- Tworzenie atmosfery wzajemnego szacunku i integracji w zespole.
- Ćwiczenia i dyskusje na temat budowania kultury pracy.
- Walidacja:
- test z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru) czas przeznaczony na wykonanie testu: 30 minut, próg zaliczenia 70%, metoda testu: 10 zadań - test wyboru (1pkt), osoba walidująca: Artur Oleś
- analiza dowodów i deklaracji - walidacja zgodna z harmonogramem
- Podsumowanie i wdrożenie rozwiązań - ocena efektywności szkolenia i opracowanie dalszych kroków.
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń
- Analiza
- Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 60 min. (przerwy są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipczart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnik może skorzystać z różnych form, metod i narzędzi, aby uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę. Oto kilka sugestii:
1. Wstępne Materiały Edukacyjne
Podręczniki i publikacje: Uczestnik może zapoznać się z rekomendowanymi książkami, artykułami naukowymi lub publikacjami branżowymi, które wprowadzą go w tematykę szkolenia.
2. Kursy Online
Platformy edukacyjne: Skorzystanie z kursów online dostępnych na platformach takich jak Akademia PARP (https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online), które pozwalają na uporządkowanie podstawowej wiedzy z zakresu tematu szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Przedstawienie celu i programu szkolenia (prezentacja) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Zapoznanie z prowadzącymi i uczestnikami(dyskusja w grupie) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Wprowadzenie do procesów demograficznych (case study, analiza) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Analiza wpływu demografii na organizacje (case study, dyskusja w grupie) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Racjonalne wykorzystanie zasobów ludzkich (case study, praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przygotowanie charakterystyki pracowników różnych grup wiekowych (case study, ćwiczenia praktyczne -praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Regulacje prawne dotyczące zatrudniania osób starszych(case study, analiza) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Adaptacja kampanii społecznych dla osób „50+” (case study, warsztaty -praca w grupach | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Identyfikacja potrzeb różnych grup wiekowych( case study) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych(analiza, warsztaty- praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Walidacja (analiza dowodów i deklaracji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Inicjowanie i wspieranie pracy w zróżnicowanych wiekowo zespołach (case study) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Budowanie rozwiązań wymiany kompetencji (case study) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Wdrażanie strategii zatrzymywania wiedzy przedemerytalnej. (case study, warsztaty- praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Integracja pracowników z różnych pokoleń (case study, warsztat -praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Przerwa | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Zapobieganie wypaleniu zawodowemu (prezentacja, case study, warsztat - praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Budowanie kultury pracy opartych na wzajemnym szacunku. (case study, warsztat-praca w grupach) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Walidacja test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Podsumowanie i wdrożenie rozwiązań - ocena efektywności szkolenia i opracowanie dalszych kroków (dyskusja) | Prowadzący Luiza Pieprzyk | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 357,72 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Luiza Pieprzyk
Absolwentka Uniw im. A Mickiewicza oraz Un Ekonom w Poznaniu na Wydz Zarządzania.
Szkoleniowiec, pracownik resortu Ministerstwa Finansów, trenerka pracowników kontroli, handlowców, logistyków, zarządzających, biur obsługi klienta, księgowych, , biur rach. w zakresie m.in. procedur należytej staranności i poprawnej komunikacji, motywacji. Realizuje programy szkoleniowe obejmujące koncep. stanów ja Erica Berne’a, diagnoz potencjału osób oraz metody NVP, umożl. efektywne wyrażanie opinii i współpracę w zespole. Skutecznie motywuje pracowników, stosując „ekonomię wzmocnień” oraz techniki pochwał i krytyki.
Ekspertka praw.podatk. szkol. w BTLA i TAX & DUTY, W ostatnich 2 latach przeprowadziła ponad 120 godzin szkoleń również z zakresu komunikacji i motywacji. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia np: AUTONOMIA CONSUTLING Lucyna Ławniczak (40 g.) MRM CONSULTING Sp. z o.o., (12 g.) My Life Sp. z o.o. (24 g.), dla kl. TAX&DUTY (400 g.) RIPH Leszno (120 g.) Unia Gospodarcza Reg. Śrem (32 g.), DigooArti Karol Draśpa (24g.)
Dośw. zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Prezentacje w formie papierowej
2. Prezentacje w postaci projekcji na projektorze
3. Program szkolenia
4. Flipchart
Warunki uczestnictwa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest: uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie testu końcowego.
Informacje dodatkowe
W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Podczas każdego dnia szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu.
Adres
Adres
- Szerokość geograficzna: 51.8014° N
- Długość geograficzna: 16.3142° E
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi