Efektywny Recepcjonista - skuteczna sprzedaż z elementami Cross-selling i up-sellingu
Efektywny Recepcjonista - skuteczna sprzedaż z elementami Cross-selling i up-sellingu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Efektywna Recepcja to dedykowane szkolenie dla pracowników recepcji hotelowej. Dzięki temu szkoleniu, hotele realnie zwiększają liczbę rezerwacji indywidualnych oraz wartość pobytów Gości. Recepcja przestaje bać się sprzedaży, uczy się efektywnie komunikować, nawet w najtrudniejszych sytuacjach z trudnym, roszczeniowym Gościem.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Intensywny program dla wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie praktycznych i sprawdzonych sposobów na organizację pracy własnej i podległego zespołu. Rozwój umiejętności wpływających na podniesienie wśród pracowników satysfakcji z pracy, rozwój kluczowych umiejętności sprawnego delegowania i rozliczania zadań, które prowadzą do efektywnego realizowania celów stawianych przez dyrekcję. Zainwestuj w siebie i odblokuj swój potencjał.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie pracy w hotelu, nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży w hotelu, Umiejętności organizacyjneKomunikacja | Kryteria weryfikacji test | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Po zakończonym warsztacie szkoleniowym uczestnicy powinni umieć zastosować następujące umiejętności:✔️umiejętnie przestrzega procedur przy sprawnej organizacji pracy w recepcji
✔️ zna wybrane metody oraz narzędzia podnoszące jakość obsługi Gościa
✔️potrafi współpracować z przełożonym oraz ze współpracownikami, dla zapewnienia profesjonalnej sprzedaży opartej o doradztwo
✔️zna techniki sprzedaży i potrafi je dostosować do oczekiwań Klienta
✔️potrafi przyjąć i rozwiązać reklamację
Efekt usługi
Po zakończonym warsztacie szkoleniowym uczestnicy powinni umieć zastosować następujące umiejętności:
✔️umiejętnie przestrzega procedur przy sprawnej organizacji pracy w recepcji
✔️ zna wybrane metody oraz narzędzia podnoszące jakość obsługi Gościa
✔️potrafi współpracować z przełożonym oraz ze współpracownikami, dla zapewnienia profesjonalnej sprzedaży opartej o doradztwo
✔️zna techniki sprzedaży i potrafi je dostosować do oczekiwań Klienta
✔️potrafi przyjąć i rozwiązać reklamację
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Podczas szkolenia omawiane są najważniejsze zagadnienia dotyczące pracy w recepcji hotelowej.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM :
I. OBSŁUGA GOŚCIA HOTELOWEGO – EFEKT PIERWSZEGO WRAŻENIA
Badanie i przewidywanie potrzeb Gościa w oparciu o znajomość oferty hotelowej,
Skuteczne sposoby na komunikację e-mailowym z potencjalnym Gościem hotelowym.
II. TELEFONICZNA A BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA GOŚCIA
Skuteczne sposoby prowadzenia rozmowy telefonicznej
Skuteczna komunikacja telefoniczna i skuteczne sposoby rozmowy telefonicznej
Scenki, ćwiczenia, przykłady
III. UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE W OPARCIU O UP-SELLING I CROSS-SELLING – TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG W HOTELARSTWIE
UP-SELLING i CROSS-SELLING – jako techniki sprzedaży usług komplementarnych
„Wąskie gardła” sprzedaży w hotelu …
Dlaczego Goście nie zawsze dokonują rezerwacji ?
Czy recepcja sprzedaje, czy tylko informuje o ofercie ?
Sposoby na zwiększy skuteczności rezerwacji telefonicznych w Twoim hotelu
„USP” obiektu
System rabatów / bonusów
Czek lista przy rozmowie / meldowaniu
Procedura rezerwacji
Procedura interwencji na skargi gości
Tematy do rozmowy
Wychodzenie naprzeciw
Proces komunikacji interpersonalnej
Zasady i modele sprzedaży w formule cross – sellingu i up – sellingu
IV. PR i MARKETING W HOTELARSTWIE – CZYLI JAK SIĘ REKLAMOWAĆ I BUDOWAĆ SWÓJ POZYTYWNY WIZERUNEK WŚRÓD POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
Jak pozyskać nowych Gości , oraz jak dbać o to, aby stali Goście zostali ambasadorami Waszej marki?
Sposoby na pozyskanie Gościa w oparciu o znajomość ofert konkurencji
System bonusów dla gości
Informacja zwrotna …
Skuteczne sposoby na dobre opinie Gościa w internecie?
V. TRUDNY KLIENT- CZY TRUDNA SYTUACJA?
Oczekiwania Gości w hotelarstwie
Geneza sytuacji trudnych – dlaczego takie sytuacje mają miejsce ?
Postawy Gości hotelowych /Jakie sztuczki stosuje Gość ?
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto999,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto812,20 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,03 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Szołtys
Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Brno University of Technology w Brnie.
Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).
Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.
Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****.
Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.
W latach 2010 – 2022 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
-
ksiażka w formie elektornicznej "Sprzedaż w hotelu by Łukasz Szołty"
-
materiały szkoleniowe
-
skrypty szkoleniowe
-
plansze i plakaty szkoleniowe
-
rozpiski szkolenia
-
certyfikaty i dyplomy uczestnictwa w szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału w szkoleniu oraz opłącenie udziału w szkoleniu.
Szczegóły dotyczące szkolenia na
www.restconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
- posiłek podczas szkolenia ( dwu daniowy obiad )
- kawa / herbata podczas szkolenia
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
Adres
Adres
ul. Wita Stwosza 37
40-042 Katowice
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi