Kurs języka angielskiego na poziomie B2. Kierunek Rozwój.
Kurs języka angielskiego na poziomie B2. Kierunek Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby które chciałyby otworzyć drzwi do kolejnych możliwości życiowych.
Uczestnicy projektów dofinansowanych w ramach projektów unijnych. Dla uczestników programu kierunek Rozwój.
Kursy skierowane są do osób :
1. powyżej 25 roku życia i wykształceniem co najwyżej na poziomie ukończonego liceum lub technikum (łącznie z maturą)
2. powyżej 50 roku życia i dowolnym wykształceniu
3. pracujących lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniającyhc pracowników
4. zamieszkujących lub pracujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
5. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zatrudniających do 249 pracowników
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji17-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi84
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie B2. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych na poziomie B2 umożliwiających niezaburzoną i poprawną komunikację w codziennych czynnościach życiowych w przerobionych tematach na poziomie B2.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zakres B2 zgodnie ze skalą CEFR ze zrealizowanych na kursie tematów. | Kryteria weryfikacji Krótkie powtórki sprawdzające opanowanie materiału, weryfikacja ustna po każdej lekcji. Regularne ćwiczenia. testowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Test końcowy zawierający ćwiczenia sprawdzające gramatykę, oraz słownictwo, rozumienie tekstu pisanego oraz umiejętność odpowiedzi na pytania pisemne ze wskazanego w efektach uczenia zakresu. Test wielokrotnego wyboru, luk otwartych, pytania typu prawda fałsz. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 84 godzin dydaktycznych 45 min. Zajęcia będą się odbywać w jednostkach po 90 min.
Kurs ma na celu poprawienie płynności językowej oraz poszerzenie słownictwa w wybranym zakresie tematycznym na poziomie B2.
Kurs obejmuje tematycznie zakres tematyczny od rozdziału pierwszego do rozdziału piątego włącznie z programu podanego poniżej.
1A Revision question formation | Kursant utrwala zdobyte wcześniej umiejętności tworzenia pytań w różnych czasach gramatycznych | |
1A Speed dating | Kursant poznaje słownictwo dotyczące życia towarzyskiego | |
1B Personality | Kursant poznaje słownictwo z zakresu osobowości | |
1B Auxiliary verbs | Kursant nabywa umiejętności stosowania czasowników posiłkowych | |
1C Illness and treatment | Kursant poznaje słownictwo z zakresu chorób i leczenia | |
1C Present perfect simple and continuous | Kursant potrafi stosować czasy Present perfect simple oraz continuous | |
1 Colloquial English / Writing | Kursant poznaje potoczne wyrażenia stosowane przy przewidywaniu przyszłości. Kursant nabywa umiejętność pisania nieformalnej wiadomości tekstowej. | |
1 Revision | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 1 | |
1 Test | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 1 | |
2A Adjectives as nouns | Kursant potrafi stosować przymiotniki do opisu narodowości oraz grup ludzi | |
2A Adjective order | Kursant potrafi stosować przymiotniki w odpowiedniej kolejności przy opisywaniu rzeczy oraz osób | |
2B Air travel | Kursant poznaje słownictwo dotyczące podróży samolotem | |
2B Narrative tenses | Kursant potrafi opowiedzieć o wydarzeniach z przeszłości stosując czas past perfect continuous | |
2C Adverbs and adverbial phrases | Kursant potrafi stosować przysłówki oraz frazy przysłówkowe | |
2C Little brother | Kursant ćwiczy umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem | |
2 Colloquial English / Writing | Kursant poznaje potoczne wyrażenia stosowane przy podróży samolotem. Kursant nabywa umiejętność pisania krótkiego opowiadania | |
2 Revision | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 2 | |
2 Test | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 2 | |
3A Crime and punishment | Kursant poznaje słownictwo z zakresu zbrodni i kary | |
3A Passive | Kursant potrafi stosować stronę bierną | |
3B Weather | Kursant zna słownictwo dotyczące pogody | |
3B Future perfect and future continuous | Kursant potrafi stosować czasy future perfect oraz future continuous przy przewidywaniu przyszłych wydarzeń | |
3C Taking a risk | Kursant zna słownictwo dotyczące podejmowania ryzyka | |
3C Conditionals and future time clauses | Kursant rozróżnia i stosuje tryby warunkowe typu 0 i 1 | |
3 Colloquial English / Writing | Kursant poznaje potoczne wyrażenia dotyczące ryzyka. Kursant nabywa umiejętność pisania wypracowania w stylu formalnym | |
3 Revision | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 3 | |
3 Test | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 3 | |
4A Feelings | Kursant zna i stosuje słownictwo dotyczące uczuć i emocji | |
4A Unreal conditionals | Kursant rozróżnia i stosuje tryby warunkowe typu 2 i 3 | |
4B Past modals | Kursant nabywa umiejętności stosowania czasowników modalnych przy opowiadaniu o wydarzeniach z przeszłości | |
4B Verbs often confused | Kursant potrafi odróżniać czasowniki o podobnym znaczeniu | |
4C Verbs of the senses | Kursant zna i stosuje czasowniki opisujące zmysły | |
4C The body | Kursant poznaje słownictwo z zakresu ciała i gestów | |
4 Colloquial English / Writing | Kursant poznaje potoczne wyrażenia dotyczące teatru. Kursant nabywa umiejętność pisania artykułu | |
4 Revision | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 4 | |
4 Test | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 4 | |
5A Gerunds and infinitives | Kursant potrafi stosować czasowniki w różnych formach (gerund, infinitive) | |
5A Music | Kursant poznaje słownictwo dotyczące muzyki | |
5B Used to, be used to, get used to | Kursant potrafi stosować wyrażenia opisujące przeszłe nawyki oraz przyzwyczajenia | |
5B Sleep | Kursant zna słownictwo z zakresu snu | |
5C Reporting verbs | Kursant stosuje różnorodne czasowniki przydatne przy relacjonowaniu wydarzeń z przeszłości | |
5C The media | Kursant zna słownictwo dotyczące mediów | |
5 Colloquial English / Writing | Kursant poznaje potoczne wyrażenia dotyczące festiwali muzycznych. Kursant nabywa umiejętność pisania listu formalnego | |
5 Revision | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 5 | |
5 Test | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 5 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 język angielski - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Silvana Dyba | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto75,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bednarczyk
Jadwiga Lysko
Aleksandra Orzeł
Silvana Dyba
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Książki do zakupu we własnym zakresie. Materiały dodatkowe zapewnione przez szkołę.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3. Wyrażenie zgody na video rejestrację usługi.
4. Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
"Podpisano umowę z WUP w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Kierunek Kariera z wykorzystaniem bonów szkoleniowych."
Podpisano umowę z MARR w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Małopolskie Bony Rozwojowe -Nowa Perspektywa," z wykorzystaniem bonów szkoleniowych.
Podpisano umowę z MARR Rzeszów.
Podpisano umowę z WUP Toruń na realizację usług w ramch projektu "Kierunek Rozwój."
Autorskie materiały dodatkowe zostaną zapewnione.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WEBINARU ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.