Kurs E-marketing. Reklama i promocja w Internecie.
Kurs E-marketing. Reklama i promocja w Internecie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do wszystkich, którzy chcą samodzielnie realizować działania marketingowe w Internecie, skutecznie promować firmę lub usługi/produkty w sieci, w szczególności dedykowany jest do:
- Osób rozpoczynających karierę w branży internetowej lub chcących się przebranżowić
- Właścicieli i pracowników firm (w szczególności mniejszych i średnich przedsiębiorstw)
- Pracowników agencji reklamowych i marketingowych
- Pracowników działów promocji i reklamy
- Osób chcących sprzedać swoje produkty/usługi w Internecie
- Freelancerów pracujących w obszarze digital marketingu
Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych. Duża liczba ćwiczeń pomoże w oswojeniu wiedzy dla osób, które zaczynają swoja przygodę z e-marketingiem, a z kolei osoby będące na poziomie zaawansowanym poszerzą swój umiejętności o dodatkowe zagadnienia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji15-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego budowania wizerunku marki oraz zwiększenia sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi marketingowych. Daje gwarancje na skuteczną realizację wyznaczonej strategii marketingowej oraz efektywne zastosowanie wiedzy w trakcie swojej pracy i przeprowadzonych kampanii promocyjnych w Internecie.Dla osób poszukujących pracy kurs zwiększa szansę na uzyskanie pozytywnego wyniku rozmowy kwalifikacyjnej lub rozpoczęcie i wypromowanie własnego biznesu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia z zakresu e-marketingu | Kryteria weryfikacji - Wyjaśnia znaczenie podstawowych pojęć z zakresu e-marketingu- Charakteryzuje kluczowe elementy e-marketingu, w tym strategie promocji online, narzędzia analityczne i kanały komunikacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Tworzy strategie marketingowe zgodnie z poznanymi wytycznymi. | Kryteria weryfikacji - Projektuje strategie marketingowe, uwzględniając poznane wytyczne oraz dostępne narzędzia e-marketingowe.- Implementuje elementy strategii marketingowych zgodnie z założeniami oraz oczekiwaniami grupy docelowej | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Definiuje zasady/ sposoby/ metody kreowania wizerunku firmy na stronach www i budowania wizerunku firmy w Internecie | Kryteria weryfikacji - Opisuje zasady tworzenia wizerunku firmy na stronach internetowych, uwzględniając elementy graficzne, treściowe oraz interaktywne.- Wyjaśnia metody budowania pozytywnego wizerunku firmy w Internecie poprzez strategie content marketingowe i aktywność w mediach społecznościowych Pozostałe mogą zostać bez zmian. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Poznaje możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu internetowym | Kryteria weryfikacji Tworzy opisy produktów poprzez wykorzystane czatu GPT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poznaje kluczowe zasady e-mail marketingu. | Kryteria weryfikacji Tworzy kampanie marketingowe z wykorzystaniem poczty e-mail | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Poznaje możliwości wykorzystania social mediów do celów marketingowych | Kryteria weryfikacji Tworzy profile reklamowe na platformach takich jak Instagram, Tik Tok, LinkedIn i Facebook | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób wskazanych w punkcie grupa docelowa.
Maksymalna grupa uczestników do 15 osób.
1 godzina - szkoleniowa 45 minut.
PANEL I (wykład)
1. Wprowadzenie do marketingu internetowego - 1 godz.
2. Tworzenie strategii marketingowej - 3 godz.:
a) Lejek sprzedażowy
b) Wyróżnienie produktu
c) Buyer persona
d) Cele
e) Pomiar KPI
f) Badania NPS
g) Komunikacja: kanały, harmonogram, budżet
3. Witryna internetowa - 4 godz.
PANEL II (ćwiczenia praktyczne)
4. Socialmedia marketing - 3 godz.:
a) Instagram
b) TIK TOK
c) LinkedIn
d) Facebook
5. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu internetowym - 2 godz.
6. Reklama na Facebook - 3 godz.
PANEL III (wykład połączony z elementami ćwiczeń praktycznych)
7. Email marketing - 3 godz.
8. Analityka (strona www, media społecznościowe) - 2 godz.
9. Copywriting - warsztaty - 3 godz.
PANEL IV (ćwiczenia zakończone testem końcowym)
10. Konfiguracja Google Ads - 4 godz.
11. Projekt końcowy - 3 godz.
- Egzamin końcowy - 1 godz.
Spotkania będą trwały 8h szkoleniowych, po każdej godzinie szkoleniowej następuję przerwa 5 minutowa co łącznie daje nam łącznie 35 minut przerw.
Każdy dysponuje własnym stanowiskiem pracy.
Szkolenie jest przeprowadzone zarówno w formie wykładu, jak i zadań zleconych przez osobę prowadzącą.
Harmonogram oraz kody dostępowe zostaną uzupełnione w terminie zgodnym z regulaminem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Wprowadzenie do E-marketingu (wykład) | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Wprowadzenie do E-marketingu (wykład) | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:35 | Liczba godzin 05:35 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Social Media (ćwiczenia) | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 E-marketing w sieci (wykład z elementami ćwiczeń) | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Projekt końcowy (ćwiczenia zakończone egzaminem) | Prowadzący Michał Susfał | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Damian Nowak
Dariusz Kopyto
Z marketingiem internetowym związany od 2005 roku. Od 2010 roku prowadzi własną agencję reklamową, która skupia się na tworzeniu witryn internetowych oraz kampaniach reklamowych z pełną analityką internetową. Od 2017 roku specjalizuje się w SXO. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania — studia jednolite magisterskie na kierunku Informatyka i ekonometria. Były student na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Mateusz Wiktor
Michał Susfał
praktyczne (Helion 2012). Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim. Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę oraz proces zarabiania pieniędzy. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu. Obszary jego działania to: marketing cyfrowy, rozwój finansowy
i osobisty, systemy automatyzacji sprzedaży wielokanałowej, zarządzanie czasem i pieniędzmi. Wiedzę pozyskiwał od światowej klasy ekspertów z wymienionych dziedzin. Jest ona poparta doświadczeniem zdobytym w trakcie kilku lat współpracy z licznymi firmami oraz prowadzenia szkoleń – m.in. dla przedsiębiorców, urzędników, nauczycieli.
Agnieszka Pieprzyk
Sebastian Jaworecki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt przedstawiający zawarte w szkoleniu treści przedstawiające rzeczywiste przykłady omawianych kampanii marketingowych oraz zadania do wykonania.
Skrypty zostaną przekazane uczestnikom w formie elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Zoom do komunikacji.
Dostęp do komputera wyposażony w system operacyjny Windows 7 lub wyższy, oraz przeglądarkę internetową np. Google Chrome. Minimalna prędkość łącza internetowego 1Mb/s