Kurs języka angielskiego na poziomie B1. Kierunek Rozwój.
Kurs języka angielskiego na poziomie B1. Kierunek Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby które chciałyby otworzyć drzwi do kolejnych możliwości życiowych.
Uczestnicy projektów dofinansowanych w ramach projektów unijnych. Dla uczestników programu kierunek Rozwój.
Kursy skierowane są do osób :
1. powyżej 25 roku życia i wykształceniem co najwyżej na poziomie ukończonego liceum lub technikum (łącznie z maturą)
2. powyżej 50 roku życia i dowolnym wykształceniu
3. pracujących lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniającyhc pracowników
4. zamieszkujących lub pracujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
5. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zatrudniających do 249 pracowników
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji11-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi71
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie B1. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych na poziomie B1 umożliwiających niezaburzoną i poprawną komunikację w codziennych czynnościach życiowych w przerobionych tematach na poziomie B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zakres B1 zgodnie ze skalą CEFR ze zrealizowanych na kursie tematów. | Kryteria weryfikacji Krótkie powtórki sprawdzające opanowanie materiału, weryfikacja ustna po każdej lekcji. Regularne ćwiczenia. testowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Test końcowy zawierający ćwiczenia sprawdzające gramatykę, oraz słownictwo, rozumienie tekstu pisanego oraz umiejętność odpowiedzi na pytania pisemne ze wskazanego w efektach uczenia zakresu. Test wielokrotnego wyboru, luk otwartych, pytania typu prawda fałsz. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 71 godzin dydaktycznych 45 min. Zajęcia będą się odbywać w jednostkach po 90 min.
Kurs ma na celu poprawienie płynności językowej oraz poszerzenie słownictwa w wybranym zakresie tematycznym na poziomie B1.
Kurs obejmuje tematycznie zakres tematyczny od rozdziału pierwszego do rozdziału piątego włącznie z programu podanego poniżej.
Food: fuel or pleasure? | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich nawykach żywieniowych oraz jedzeniu i sposobie jego przygotowania. | |
Present simple and continuous action and non-action verbs. | Kursant rozróżnia i używa czasowników statycznych we właściwym kontekście oraz czasie gramatycznym. | |
Past tenses: Past Simple, Past continuous, Past Perfect. | Kursant potrafi opowiedzieć dłuższą historię, w spójny sposób używając podstawowych czasów przeszłych oraz określeń czasowych porządkujących wypowiedź. | |
When you hear the final whistle – sport vocabulary. | Kursant potrafi używać słownictwa związanego ze sportem do relacjonowania wydarzeń sportowych, w których uczestniczył. | |
We are family. Family vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o stosunkach rodzinnych oraz relacjach, które łączą ich z innymi członkami rodziny. | |
Future tenses: Future Simple, to be going to, and present continuous for future arrangements | Kursant potrafi użyć podstawowych czasów przyszłych by opowiedzieć o zmianach jakie mogą mieć miejsce w przyszłości. | |
Personality types. | Kursant potrafi nazwać cechy osobowości ludzi, których zna oraz opisać ich uwarunkowania. | |
Social English – Introductions. | Kursant nabywa umiejętności przedstawiania osób trzecich innym uczestnikom spotkania w sytuacjach formalnych i nieformalnych. | |
Revision Unit 1. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 1. |
Katching – money Vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o procesach finansowych oraz własnych doświadczeniach związanych z zakupem, sprzedażą i innymi operacjami finansowymi. | |
Present Perfect vs Past simple. | Kursant potrafi opowiedzieć o własnych doświadczeniach życiowych związanych z operacjami finansowymi oraz szczegółach ich dotyczących. | |
Present Perfect Continuous. | Kurant potrafi opowiedzieć o umiejętnościach jakie nabywa, oraz od jak dawna się ich uczy. | |
Strong adjectives –vocabulary. | Kursant potrafi opisać silne wrażenia jakich doświadczył, oraz potrafi wskazać ich przyczynę. | |
Comparatives and superlatives. | Kursant potrafi porównać różne środki lokomocji oraz warunki podróży. Potrafi wyjaśnić dlaczego coś odpowiada mu bardziej. | |
Transport and travel vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o środkach lokomocji oraz wyjaśnić dlaczego są dogodne lub też nie. | |
Social English: In the office. | Kursant potrafi poprosić o pomoc lub przysługę. Umie odmówić lub przystać na propozycję. | |
Revision Unit 2. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 2. |
Modern manners – Must/have to/ should/ shouldn’t. | Kursant umie powiedzieć co należy zrobić w różnych sytuacjach w miejscach publicznych. Potrafi wyjaśnić co jest dozwolone lub niedozwolone, stosowne lub niestosowne w różnych sytuacjach społecznych. | |
Modal verbs: May/might/can’t for speculation. | Kursant umie użyć czasowników modalnych by określić stopień prawdopodobieństwa danej sytuacji. | |
Describing appearance. | Kursant umie opisać ze szczegółami wygląd zewnętrzny osób, które widzi. | |
Can/could/ be able to –ability and possibility | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich umiejętnościach/ przeszłych/ teraźniejszych oraz takich, które chciałby nabyć przy użyciu czasowników „can, could” oraz struktury ” be able to” | |
Social English: Renting a flat. | Kurant potrafi wynająć mieszkanie oraz zapytać o szczegóły związane z wynajmem. | |
Revision Unit 3. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 3. |
School vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o szkole oraz o swoich przeżyciach szkolnych. | |
First conditional and future tense clauses: when, as soon as, etc,… | Kursant potrafi postawić warunki oraz uzależnić ich spełnienie od zewnętrznych okoliczności. | |
Second conditional. | Kursant używa drugiego okresu warunkowego do opisu hipotetycznych sytuacji oraz reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. | |
Houses – vocabulary. | Kursant potrafi opisać różne rodzaje zakwaterowania I bytowania, również w kontekście własnych doświadczeń. | |
Usually and used to. | Kursant potrafi wykorzystać wyrażenia „ usually and used to” by mówić o swoich bieżących I przeszłych nawykach I przyzwyczajeniach. | |
Friendship. | Kurant potrafi opowiedzieć o szczegółach oraz przebiegu znajomości ze swoimi przyjaciółmi I znajomymi. | |
Social English: Making Suggestions. | Kursant potrafi przedstawić sugestie. Odrzucić lub zaakceptować propozycję innych osób. | |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 4 | |
Quantifiers. | Kursant potrafi użyć słów odnoszących się do ilości lub rodzaju rzeczy. | |
Slow down. | Kursant potrafi opisać jakość życia oraz wartości, które na nią wpływają. | |
Articles. | Kursant potrafi używać poprawnie rodzajników. Uczy się rozróżniać kontekst, który niosą za sobą. | |
Verbs and adjectives +prepositions. | Kursant potrafi użyć podstawowych kolokacji językowych poprawnie we właściwym kontekście językowym. | |
Verb patterns. Gerunds and infinitives. | Kursant umie poprawnie stosować struktury czasownikowe we właściwych formach by opowiedzieć o swoich doświadczeniach, przeżyciach, potrzebach, planach i oczekiwaniach. | |
Jobs- vocabulary. | Kursant potrafi opisać środowisko w jakim pracuje oraz kroki niezbędne do pozyskania pracy, jak również warunki jakie w niej panują. | |
Social English. Meetings. | Kursant potrafi wyrazić własną opinię oraz ją uargumentować. Potrafi przytoczyć argumenty na poparcie własnego punktu widzenia oraz nie zgodzić się z opinią innych. | |
Revision Unit 5. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 5 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 język angielski - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 390,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 390,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bednarczyk
Jadwiga Lysko
Aleksandra Orzeł
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Książki do zakupu we własnym zakresie. Materiały dodatkowe zapewnione przez szkołę.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3. Wyrażenie zgody na video rejestrację usługi.
4. Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
"Podpisano umowę z WUP w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Kierunek Kariera z wykorzystaniem bonów szkoleniowych."
Podpisano umowę z MARR w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Małopolskie Bony Rozwojowe -Nowa Perspektywa," z wykorzystaniem bonów szkoleniowych.
Podpisano umowę z MARR Rzeszów.
Podpisano umowę z WUP Toruń na realizację usług w ramch projektu "Kierunek Rozwój."
Autorskie materiały dodatkowe zostaną zapewnione.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WEBINARU ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.