Animator zajęć: Harmonia Ciała i Umysłu: Edukacja o Zdrowym Stylu Życia, Zrównoważonym Rozwoju z elementami ruchu, technik oddechowych i tanecznych oraz mindfulness (uważność w ruchu i naturze). Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
Animator zajęć: Harmonia Ciała i Umysłu: Edukacja o Zdrowym Stylu Życia, Zrównoważonym Rozwoju z elementami ruchu, technik oddechowych i tanecznych oraz mindfulness (uważność w ruchu i naturze). Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, mieszkańcy województwa śląskiego zainteresowane
zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kwalifikacje.
2.Mieszkają, pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego.
3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności
lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie
kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w
szczególności: osoby w kryzysie bezdomności, lub dotknięte
wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osoby należące do mniejszości, w
tym społeczności marginalizowanych, osoby z niepełnosprawnością,
osoby z wyksztalceniem co najwyżej ponadgimnazjalnym, osoby
bezrobotne, osoby w wieku powyżej 55 lat.
Osoby, które chcą uzyskać kwalifikacje animatora zajęć z zakresu: Harmonia Ciała i Umysłu: Edukacja o Zdrowym Stylu Życia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia nabędzie kwalifikacji animatora zajęć poprzez połączenie uważności, koncentracji i równowagi wewnętrznej z tematyką ekologiczną, z wykorzystaniem ruchu, tańca, technik oddechowych. Nabędzie i zastosuje w praktyce wiedzę i umiejętności poprawienia samopoczucia psychicznego, zwiększania świadomości ekologicznej i umiejętności zarządzania emocjami w kontekście zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i nabywawiedzy agendzie ONZ 2030 - zrównoważonym globalnym rozwoju | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i nazywa 17 punktów zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia podstawy treningu mindfulness w różnych wymiarach | Kryteria weryfikacji Praktyczne ćwiczenie treningu uważności z wykorzystaniem ruchów tanecznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje czynniki stresogenne u siebie i innych | Kryteria weryfikacji ćwiczenie - przygotowanie swojej mapy diagnozującej stres | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje model koncepcji odporności psychicznej 4C | Kryteria weryfikacji ćwiczenie: praca ze sobą nad jedną z wybranych koncepcji odporności psychicznej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje, jak wykorzystać elementy ruchowe zaczerpnięte z technik tanecznych typu zumba do stylu zdrowego życia i łączenia harmonii ciała i umysłoraz jak skutecznie przekazać nabytą wiedzę i umiejętności różnym grupom ( dzieciom, osobom starszym, osobom niepełnosprawnym oraz dorosłym), nabywa umiejętności interpersonalnych i autoprezentacji | Kryteria weryfikacji Praktyczne ćwiczenia w pokazie nabytej techniki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje metody wykorzystania elementów jogi do zdrowego stylu życia i kreowania postaw proekologicznych | Kryteria weryfikacji Praktyczna weryfikacjanabytych umiejętności i wiedzy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia i stosuje w praktyce poznane techniki oddechowe i rozumie znaczenie ich wykorzystania | Kryteria weryfikacji Praktyczne ćwiczenie wybranej techniki oddechowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie stosuje metodę uważności w ruchu i naturze dzięki zachęcaniu do świadomego obserwowania natury podczas tańca, co rozwija ich uważność oraz poczucie połączenia ze środowiskiem. | Kryteria weryfikacji ćwiczenie w formie prezentacji poznanej techniki uważności | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia będą wyszczególnione umiejętności i wiedza, które uczestnik nabył w trakcie
szkolenia.
kryteria ich weryfikacji. Oznacza to, że uczestnik szkolenia został oceniony na podstawie wcześniej ustalonych
standardów, które określają, czy osiągnął założone cele szkoleniowe.
walidacji. Oznacza to, że ocena kompetencji uczestnika została przeprowadzona niezależnie od procesu nauczania, aby
zapewnić obiektywność i rzetelność weryfikacji zdobytych umiejętności.
Program
Program
1. Zasady zrównoważonego rozwoju na podstawie Agendy ONZ 2030: zasady zrównoważonego rozwoju zostały opracowane w 2015 roku przez przywódców 193 krajów członkowskich ONZ jako dokument „Przekształcamy nasz świat: Agenda na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030”. Zawiera on 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ, które wskazują najważniejsze wyzwania naszych czasów w 5 obszarach: ludzie, planeta, dobrobyt, pokój i partnerstwo. Zasady zrównoważonego rozwoju ma na celu wspieranie budowy lepszego świata z korzyścią dla mieszkańców planety.
2.Mindfulness, czyli trening uważności - wprowadzenie do ćwiczenia umysłu, przeznaczone głównie dla osób, które nie radzą sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, choć nie tylko.
3.Edukacja o ekologii poprzez uważność: Podczas zajęć zostaną wprowadzone krótkie wykłady na temat zrównoważonego rozwoju, bioróżnorodności i ochrony środowiska. Uczestnicy mogą uczyć się, jak ich codzienne wybory wpływają na planetę, co dodatkowo rozwija ich uważność i koncentrację na działaniach proekologicznych.
3.Koncepcja odporności psychicznej - model 4C: Odporność psychiczna sposobem na radzenie sobie z niepewnością jutra, stresem i presją, wielozadaniowością.
4.Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika (ćwiczenia Twoja Mapa
stresu; Czas jako stresor – znaczenie właściwego zarządzania sobą w czasie; Autoanaliza trzech postaw wobec stresu - cechy
osobowości a stres; Zachowania jako reakcje na stres – reakcje konstruktywne vs. niekonstruktywne (schematy, nawyki, działania);
Inteligencja emocjonalna – świadomość swoich emocji w trudnych sytuacjach i techniki zarządzania nimi; Nasze myśli a stres: monolog i
krytyk wewnętrzny; efekt samospełniającej się przepowiedni; Objawy i „sygnały ostrzegawcze" - odczuwalne konsekwencje stres;
Indywidualne strategie radzenia sobie ze stresem; Techniki redukowania napięcia stresowego (techniki oddechowe, techniki
rozładowania napięcia poprzez ruch, techniki uspokajające przyśpieszone tętno, techniki pobudzające do koncentracji na celu itp.)
5.Harmonia ciała i umysłu z wykorzystaniem zumby jako elementu ruchowego:
- Zielone inicjatywy społecznościowe:
- Tworzenie programów Zumba, które łączą zajęcia fitness z akcjami na rzecz ochrony środowiska, takimi jak sprzątanie lokalnych plaż czy parków. Uczestnicy mogą angażować się w działania ekologiczne, a następnie brać udział w sesjach Zumba, co łączy aktywność fizyczną z dbałością o środowisko.
- Edukacja ekologiczna podczas zajęć:
- Integracja tematów ekologicznych w trakcie zajęć Zumba, na przykład poprzez informowanie uczestników o korzyściach zdrowotnych związanych z ekologicznym stylem życia, takich jak zdrowe odżywianie, recykling i oszczędzanie energii. Można także zachęcać uczestników do korzystania z ekologicznych produktów, takich jak butelki wielokrotnego użytku czy odzież sportowa z materiałów organicznych.
- Organizowanie zajęć Zumba w sali treningowej lub w parkach lub na terenach zielonych zamiast w zamkniętych salach. Uczestnicy mogą cieszyć się korzyściami płynącymi z aktywności fizycznej na świeżym powietrzu, jednocześnie ucząc się o lokalnym ekosystemie i znaczeniu zachowania terenów zielonych.
- Poprawa kondycji fizycznej – poprzez dynamiczne i rytmiczne ruchy Zumba wzmacnia serce, poprawia wydolność organizmu oraz wspiera spalanie kalorii.
- Kształtowanie sylwetki – różnorodne ćwiczenia angażują wszystkie partie mięśniowe, pomagając w tonowaniu ciała i redukcji tkanki tłuszczowej.
- Rozładowanie stresu i poprawa samopoczucia – energiczna muzyka i ruch pomagają uwalniać endorfiny, które działają relaksująco i poprawiają nastrój.
- Rozwój koordynacji ruchowej – choreografie inspirowane tańcami latynoskimi uczą harmonii ruchów i poprawiają zmysł równowagi.
- Poprawa samopoczucia psychicznego – taneczny charakter zajęć działa antystresowo i pomaga zbudować pozytywne nastawienie.
- Brak monotonii w treningu – różnorodne choreografie zapewniają urozmaicenie i sprawiają, że ćwiczenia nie są nudne.
- Dostosowanie dla każdego poziomu zaawansowania – Zumba jest odpowiednia zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych uczestników.
Te działania mogą nie tylko wspierają zdrowie i kondycję uczestników, ale także podnoszą świadomość ekologiczną i promują zielone kwalifikacje w społeczności.
6.Edukacja o zdrowym stylu życia:
- Podczas zajęć wprowadzane są krótkie prezentacje na temat korzyści płynących z aktywności fizycznej, zdrowego odżywiania oraz znaczenia ochrony środowiska. Uczestnicy mogą zyskać pozytywne nastawienie do własnego zdrowia oraz do otaczającego ich świata, co wpływa na ich ogólne samopoczucie.
7.Muzyka z przesłaniem ekologicznym:
- Wybór utworów muzycznych, które promują pozytywne przesłania dotyczące ekologii i ochrony środowiska. Taka muzyka może dodatkowo podnieść nastrój uczestników, a taniec do niej może działać jako forma ekspresji i uwolnienia emocji, co przyczynia się do poprawy samopoczucia psychicznego.
6.Harmonia ciała i umysłu z wykorzystaniem jogi:
- Warsztaty „Zielona Joga”:
- warsztat, który łączy jogę z nauką o zrównoważonym stylu życia. Uczestnicy uczą się o zdrowym odżywianiu, recyklingu, oszczędzaniu energii oraz o tym, jak praktyki jogi mogą wspierać ich codzienne wybory w kierunku bardziej ekologicznego życia.
- Program „Joga dla Ziemi”:
- Inicjatywa, w której każda sesja jogi będzie tematycznie związana z konkretnym zagadnieniem ekologicznym, takim jak zmiany klimatyczne, bioróżnorodność czy zrównoważone rolnictwo. Uczestnicy będą angażowani w aktywności, takie jak sprzątanie lokalnych terenów zielonych po sesji jogi, co pomoże im rozwijać zielone kompetencje, a jednocześnie promować aktywność fizyczną.
c.Joga w sali treningowej lub na świeżym powietrzu z elementami ekologii:
- Organizowanie sesji jogi w parkach lub na łonie natury, które będą połączone z edukacją na temat lokalnej flory i fauny. Uczestnicy będą uczyć się o znaczeniu ochrony środowiska, a także o sposobach na zrównoważony rozwój, jednocześnie praktykując jogę, co poprawia ich zdrowie fizyczne i psychiczne.
- Poprawa elastyczności i wzmocnienie ciała – regularna praktyka jogi pomaga zwiększyć zakres ruchu, uelastycznić mięśnie i wzmocnić układ mięśniowy.
- Relaksacja i redukcja stresu – joga uczy technik oddechowych i medytacyjnych, które pomagają wyciszyć umysł i zredukować napięcie psychiczne.
- Poprawa postawy ciała – dzięki ćwiczeniom wzmacniającym mięśnie głębokie i poprawiającym świadomość ciała, joga wspiera utrzymanie prawidłowej postawy.
- Zwiększenie koncentracji i równowagi wewnętrznej – skupienie na oddechu i kontrolowanych ruchach rozwija uważność i pomaga w lepszym zarządzaniu emocjami.
- Harmonizacja ciała, umysłu i ducha – joga dąży do równowagi między ciałem a umysłem, promując ogólne samopoczucie i lepsze połączenie ze sobą.
- Wzmocnienie i ujędrnienie mięśni –łączenie zajęć z elementami treningu siłowego, angażując różne grupy mięśniowe.
- Poprawa koordynacji i wytrzymałości – dynamiczne ruchy połączone z obciążeniem rozwijają zdolność koordynacji oraz wzmacniają wytrzymałość mięśniową.
- Rzeźbienie ciała – regularny udział w zajęciach skutkuje widocznym ujędrnieniem i wzmocnieniem sylwetki.
- Lepsze spalanie kalorii – dodanie elementów siłowych sprawia, że trening staje się bardziej intensywny i efektywny.
- Zwiększenie siły mięśniowej – lekkie obciążenia poprawiają wytrzymałość mięśni i wspierają ich rozwój.
- Rozwój rytmiczności i świadomości ciała – choreografie uczą kontrolowania ruchów i poprawiają umiejętność poruszania się w rytm muzyki.
- Wsparcie dla zdrowych stawów i kości – ćwiczenia z obciążeniem wzmacniają układ ruchu, pomagając zapobiegać urazom i poprawiając stabilizację stawów.
Te połączenia nie tylko wspierają zdrowie fizyczne i psychiczne uczestników, ale także edukują je w zakresie zrównoważonego rozwoju i ekologicznych praktyk.
9.Zajęcia z elementami jogi:
Włączenie elementów jogi do sesji Zumba, takich jak pozycje stabilizujące czy techniki medytacyjne, które koncentrują się na równowadze i kontroli ciała. Uczestnicy uczą się, jak te praktyki wspierają ich zdrowie psychiczne i fizyczne, a jednocześnie mogą być informowani o ekologicznych praktykach, które wspierają zrównoważony rozwój.
10.Uważność w ruchu i naturze:
- Zajęcia Zumba i Jogi lub inne zajęcia ruchowe mogą być prowadzone na świeżym powietrzu, w otoczeniu natury, co pozwala uczestnikom na skupienie się na oddechu i ruchach w harmonii z otoczeniem. Uczestnicy są zachęcani do świadomego obserwowania natury podczas tańca, co rozwija ich uważność oraz poczucie połączenia ze środowiskiem.
11.Techniki oddechowe i relaksacyjne:
- Wprowadzenie do zajęć technik oddechowych i relaksacyjnych, które pomagają uczestnikom w zarządzaniu stresem i emocjami. Te techniki są powiązane z nauką o korzyściach płynących z naturalnego środowiska, a także o tym, jak zdrowe ekosystemy wpływają na nasze samopoczucie.
12.Egzamin: walidacja i certyfikacja umiejętności animatora
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Pre test, wstęp do szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zasady zrównoważonego rozwoju na podstawie Agendy ONZ 2030 | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Mindfulness, czyli trening uważności - wprowadzenie do ćwiczenia umysłu, | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Edukacja o ekologii poprzez uważność | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Koncepcja odporności psychicznej - model 4C: | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Autodiagnoza funkcjonowania w stresie | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Harmonia ciała i umysłu z wykorzystaniem zumby | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przerwa | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Edukacja o zdrowym stylu życia | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Muzyka z przesłaniem ekologicznym | Prowadzący Zbigniew Krakowiak | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Harmonia ciała i umysłu z wykorzystaniem jogi: Warsztaty „Zielona Joga” | Prowadzący Zbigniew Krakowiak | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Program „Joga dla Ziemi | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Joga w sali treningowej lub na świeżym powietrzu z elementami ekologii | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zajęcia z elementami jogi | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Uważność w ruchu i naturze | Prowadzący Justyna Olber | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Przerwa | Prowadzący Zbigniew Krakowiak | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Techniki oddechowe i relaksacyjne | Prowadzący Zbigniew Krakowiak | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja, post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Reisch-Klose
dla osób dorosłych w minionych 24 miesiącach. Wykształcenie wyższe podypl. trener psychologii
biznesu, certyfikowany coach i trener organizacji VCC, (biznes/life coach),
certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire,
by AQR International, UK). Współpracuje (jako trener i ko-trener) z firmami doradczymi, trenerskimi i
coachingowymi na
Śląsku. Autorka wielu projektów rozwojowych. Od ośmiu lat prowadzi zainicjowane przez siebie w
Bielsku-Białej Bielskie Śniadania Biznesowe, podczas których wspiera lokalnych przedsiębiorców
w rozwoju ich biznesów na takich płaszczyznach jak: networking, szkolenia rozwojowe,
doradztwo/coaching biznesowy. Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje dla kadry
zarządzającej różnego szczebla. Specjalistka w dziedzinie komunikacji oraz budowania
długofalowych relacji opartych na zaufaniu. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego), mentorka. Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi
śmiechu (śmiechoterapii) w tworzeniu autorskiej metody zarządzania stresem i relaksacji.
Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy na relacjach i wartościach. Inicjatorka wielu
działań (szkoleń, konferencji, kursów) w zakresie równouprawnienia kobiet
Zbigniew Krakowiak
Wykształcenie wyższe - nauczyciel języka polskiego (WSP Kraków) oraz wychowania fizycznego (AWF Katowuce). Ukończone kursy: Kinezjologia Edukacyjna Brain Gym, Instruktor Rekreacji Ruchowej, ćwiczenia psychofizyczne w oparciu o system hatha-joga (kurs na GWSH w Katowicach), kwalifikowany masażysta. Instruktor jogi. Prowadzi ćwiczenia holistyczne ciało-umysł. W zajęcia wplata wiedzę proekologiczną i zachęca do postaw proekologicznych.
Justyna Olber
zjologii ćwiczeń. Biegłość w projektowaniu
spersonalizowanych zajęć dla wszystkich poziomów fitness.
Dedykowany, aby pomóc klientom osiągnąć ich cele i
utrzymać zdrowy styl życia. Ukończony kurs dietetyczny i zdrowego odżywiania. Prowadzi własny gabinet fitness. Ukończyła szkołę sportową w Skoczowie. Kreuje postawy proekologiczne.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna, próbne stemple, biskwit do zdobienia, uczestnik otrzymuje na własność wykonany przez siebie w ramach szkolenia przedmiot użytkowy.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu
kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Uczestnik musi ukończyć walidację z wynikiem pozytywnym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych, w tym 6 godzin zajęć teoretycznych, 13 godzin praktyki oraz jedna godzina przerw łącznie.
W każdym dniu przewidziano przerwy.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - zdalnej w czasie rzeczywistym (pierwszy dzień szkolenia) i stacjonarnej.
Link do szkolenia zdalnego w czasie rzeczywistym zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa bedzie prowazona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 03.04.2025 (godz. 15:00) do 03.04.2025 (godz. 21.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe –
szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I
MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+,
Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub
bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon