Magic Wadowice: Kurs Języka Angielskiego na poziomie B1.
Magic Wadowice: Kurs Języka Angielskiego na poziomie B1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektu "Małopolski pociąg do Kariery sezon 1" oraz " Nowy start w Małopolsce z EURESem."
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie B1. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych na poziomie B1 umożliwiających niezaburzoną i poprawną komunikację w codziennych czynnościach życiowych w przerobionych tematach na poziomie B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi wyrazić opinie oraz poprowadzić dyskusję na zagadnienia przerobione w podanej tematyce | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie opanowania słownictwa oraz dyskusja na wybrane tematy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 56 godzin lekcyjnych. Zajęcia sa prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywają się raz w tygodniu w sesjach po 90 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min. Kurs ma na celu poprawienie płyności językowej oraz poszerzenie słownictwa w wybranym zakresie tematycznym na poziomie B1.
Tematy są realizowane według kolejności przedstawionej w harmonogramie.
1 | I hate weekends | Kursant potrafi opowiedzieć o sposobach spędzania weekendu | |
1 | How old is your body? | Kursant potrafi opowiedzieć o swoim stylu życia, zdrowiu i diecie | |
1 | Waking up is hard to do | Kursant zna i stosuje czasowniki frazowe | |
1 | ‘I’m Jim.’ ‘So am I.’ | Kursant potrafi opisać podobieństwo (lub jego brak) | |
1 | On the phone | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy rozmowie telefonicznej | |
1 | Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 8 | |
1 | Test 8 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 8 | |
1 | What a week | Kursant potrafi opowiedzieć historię z przeszłości stosując czas past perfect | |
1 | Then he kissed me | Kursant potrafi relacjonować wypowiedzi innych osób z użyciem mowy zależnej | |
1 | Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 9 | |
1 | Test 9 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 9 | |
1*90min | Food: fuel or pleasure? | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich nawykach żywieniowych oraz jedzeniu i sposobie jego przygotowania. | |
1*90min | Present simple and continuous action and non-action verbs. | Kursant rozróżnia i używa czasowników statycznych we właściwym kontekście oraz czasie gramatycznym. | |
1*90min | Past tenses: Past Simple, Past continuous, Past Perfect. | Kursant potrafi opowiedzieć dłuższą historię, w spójny sposób używając podstawowych czasów przeszłych oraz określeń czasowych porządkujących wypowiedź. | |
1*90 min | When you hear the final whistle – sport vocabulary. | Kursant potrafi używać słownictwa związanego ze sportem do relacjonowania wydarzeń sportowych, w których uczestniczył. | |
1*90 min | We are family. Family vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o stosunkach rodzinnych oraz relacjach, które łączą ich z innymi członkami rodziny. | |
1*90min | Future tenses: Future Simple, to be going to, and present continuous for future arrangements | Kursant potrafi użyć podstawowych czasów przyszłych by opowiedzieć o zmianach jakie mogą mieć miejsce w przyszłości. | |
1*90min | Personality types. | Kursant potrafi nazwać cechy osobowości ludzi, których zna oraz opisać ich uwarunkowania. | |
1*90min | Social English – Introductions. | Kursant nabywa umiejętności przedstawiania osób trzecich innym uczestnikom spotkania w sytuacjach formalnych i nieformalnych. | |
1*90min | Revision Unit 1. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 1. |
1*90min | Katching – money Vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o procesach finansowych oraz własnych doświadczeniach związanych z zakupem, sprzedażą i innymi operacjami finansowymi. | |
1*90min | Present Perfect vs Past simple. | Kursant potrafi opowiedzieć o własnych doświadczeniach życiowych związanych z operacjami finansowymi oraz szczegółach ich dotyczących. | |
1*90min | Present Perfect Continuous. | Kurant potrafi opowiedzieć o umiejętnościach jakie nabywa, oraz od jak dawna się ich uczy. | |
1*90min | Strong adjectives –vocabulary. | Kursant potrafi opisać silne wrażenia jakich doświadczył, oraz potrafi wskazać ich przyczynę. | |
1*90min | Comparatives and superlatives. | Kursant potrafi porównać różne środki lokomocji oraz warunki podróży. Potrafi wyjaśnić dlaczego coś odpowiada mu bardziej. | |
1*90min | Transport and travel vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o środkach lokomocji oraz wyjaśnić dlaczego są dogodne lub też nie. | |
1*90min | Social English: In the office. | Kursant potrafi poprosić o pomoc lub przysługę. Umie odmówić lub przystać na propozycję. | |
1*90min | Revision Unit 2. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 2. |
1*90min | Modern manners – Must/have to/ should/ shouldn’t. | Kursant umie powiedzieć co należy zrobić w różnych sytuacjach w miejscach publicznych. Potrafi wyjaśnić co jest dozwolone lub niedozwolone, stosowne lub niestosowne w różnych sytuacjach społecznych. | |
1*90min | Modal verbs: May/might/can’t for speculation. | Kursant umie użyć czasowników modalnych by określić stopień prawdopodobieństwa danej sytuacji. | |
1*90min | Describing appearance. | Kursant umie opisać ze szczegółami wygląd zewnętrzny osób, które widzi. | |
1*90min | Can/could/ be able to –ability and possibility | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich umiejętnościach/ przeszłych/ teraźniejszych oraz takich, które chciałby nabyć przy użyciu czasowników „can, could” oraz struktury ” be able to” | |
1*90min | Social English: Renting a flat. | Kurant potrafi wynająć mieszkanie oraz zapytać o szczegóły związane z wynajmem. | |
1*90min | Revision Unit 3. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 3. |
1*90min | School vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o szkole oraz o swoich przeżyciach szkolnych. | |
1*90min | First conditional and future tense clauses: when, as soon as, etc,… | Kursant potrafi postawić warunki oraz uzależnić ich spełnienie od zewnętrznych okoliczności. | |
1*90min | Second conditional. | Kursant używa drugiego okresu warunkowego do opisu hipotetycznych sytuacji oraz reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. | |
1*90min | Houses – vocabulary. | Kursant potrafi opisać różne rodzaje zakwaterowania I bytowania, również w kontekście własnych doświadczeń. | |
1*90min | Usually and used to. | Kursant potrafi wykorzystać wyrażenia „ usually and used to” by mówić o swoich bieżących I przeszłych nawykach I przyzwyczajeniach. | |
1*90min | Friendship. | Kurant potrafi opowiedzieć o szczegółach oraz przebiegu znajomości ze swoimi przyjaciółmi I znajomymi. | |
1*90min | Social English: Making Suggestions. | Kursant potrafi przedstawić sugestie. Odrzucić lub zaakceptować propozycję innych osób. | |
1*90min | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 4 | |
1*90min | Quantifiers. | Kursant potrafi użyć słów odnoszących się do ilości lub rodzaju rzeczy. | |
1*90min | Slow down. | Kursant potrafi opisać jakość życia oraz wartości, które na nią wpływają. | |
1*90min | Articles. | Kursant potrafi używać poprawnie rodzajników. Uczy się rozróżniać kontekst, który niosą za sobą. | |
1*90min | Verbs and adjectives +prepositions. | Kursant potrafi użyć podstawowych kolokacji językowych poprawnie we właściwym kontekście językowym. | |
1*90min | Verb patterns. Gerunds and infinitives. | Kursant umie poprawnie stosować struktury czasownikowe we właściwych formach by opowiedzieć o swoich doświadczeniach, przeżyciach, potrzebach, planach i oczekiwaniach. | |
1*90min | Jobs- vocabulary. | Kursant potrafi opisać środowisko w jakim pracuje oraz kroki niezbędne do pozyskania pracy, jak również warunki jakie w niej panują. | |
1*90min | Social English. Meetings. | Kursant potrafi wyrazić własną opinię oraz ją uargumentować. Potrafi przytoczyć argumenty na poparcie własnego punktu widzenia oraz nie zgodzić się z opinią innych. | |
1*90min | Revision Unit 5. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 5 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 język angielski - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:40 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bednarczyk
Aleksandra Orzeł
Jadwiga Lysko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3. Wyrażenie zgody na video rejestrację usługi.
4. Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
Podpisano umowę z WUP Kraków w projekcie "Małopolski pociąg do kariery- sezon 1, oraz Nowy start w Małopolsce z EURESem.
W razie zapytań lub wątpliwości dalsze informacje dostępne w sekretariacie szkoły pod numerem:
33 873 20 85 lub 510 771 180.